vincentvc
Legacy Member
Ik zal maar gewoon eerlijk zijn.
De meeste van u foto's vind ik eigenlijk zeer saai en oninteressant.
Enkel omdat de compositie bij ze allemaal goed zit, kan ik er sommigen nog appreciëren.
Maar de beelden vervelen mij. Saaie kleuren, geen dynamiek,etc.
Ik hoop dat ge geen fotografie moet studeren voor zulke dingen te 'mogen' zeggen.
De meeste van u foto's vind ik eigenlijk zeer saai en oninteressant.
Enkel omdat de compositie bij ze allemaal goed zit, kan ik er sommigen nog appreciëren.
Maar de beelden vervelen mij. Saaie kleuren, geen dynamiek,etc.
Ik hoop dat ge geen fotografie moet studeren voor zulke dingen te 'mogen' zeggen.

)
Check uw PM, en alvast bedankt voor het aanbod!