Archief - PHOTOFOLIO: Mr. Pee

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Pee

Legacy Member
Enkele nieuwe borelingen, ze staan nog niet helemaal op punt, moet nog een beetje bijwerken soms, maar het zit wel bijna goed zo denk ik...


3326013773_d57c31f9dc_o.jpg






3326852392_bd85a430f6_o.jpg






3326014985_99ee0a0eed_o.jpg






3326851870_2d54d9a8d7_o.jpg






3326014037_804b266524_o.jpg

Floyd

Legacy Member
Ik krijg bij geen enkel het *wow*gevoel dat ik bij anderen wel al heb gehad. Moeilijk uit te leggen wat het verschil is natuurlijk. Ik kan ook moeilijk zeggen welke ik de betere vind...

DieselPower

Legacy Member
Floyd zei:
Ik krijg bij geen enkel het *wow*gevoel dat ik bij anderen wel al heb gehad. Moeilijk uit te leggen wat het verschil is natuurlijk. Ik kan ook moeilijk zeggen welke ik de betere vind...
Idem, bij de vorige reeksen kon ik nog wel vatten wat andere er mooi aan vinden en zelfs sommige zelf mooi vinden maar dit zegt of doet me niets.

fireflymr

Legacy Member
Die laatste kan ik wel smaken en ook die met de zebra vind ik niet slecht.
Bij de eerst nogal storend dat de centrale plant er niet volledig opstaat en dat er rechts een takje uit beeld komt.

Strawberry

Legacy Member
Vin 3 nog leuk ma vind allemaal pak minder. Bij de vorige creer je rust en kalmte door de symetrie etc. Hier heb je overal een schuine lijn waar je geen echt goede compositorische oplossing voor hebt. ze zijn nogal onrustig vgl met vorige reeksen. 4 zakt helemaal weg. Enkel bij 3 heb je een antwoord op je schuine lijnen en vind ik dat de compositie goed zit (naar uw niveau dan, slecht zn ze ook niet ^^) In de vorige heb je soms ook schuine dingen en perspectieven maar daar heb je wel een goede compositorische oplossing en passen ze perfect bij de meer symetrische. Wa vin je zelf?
(symetrie eerder als balans/evenwicht interpreteren)

Mr.Pee

Legacy Member
Ik heb nu niet veel tijd om uitbundig te reageren, maar ik heb precies het gevoel dat vooral de kleur erg veel veranderd aan deze nieuwe. Ik kan niet wachten op mooie zomerkleurtjes!

Enkel bij 3 heb je een antwoord op je schuine lijnen en vind ik dat de compositie goed zit (naar uw niveau dan slecht zn ze ook niet ^^)

Ik snap deze zin niet helemaal, ik begrijp eruit dat ze voor mijn niveau nog wel ok zijn, waarmee jij bedoelt dat mijn niveau laag zit of zoiets? :D Ik kan er niet aan uit... Ga ze nog eens door photoshop halen, beetje spelen en dan zien we wel. Heb ook nog andere foto's die jullie misschien meer aanspreken, maar dat is voor binnenkort...

Strawberry

Legacy Member
nee dat uw niveau "hoog" is en ze ok zijn maar een beetje zwak voor jou ^^
tmoest daar ne komma tussen mijn excuus

Mr.Pee

Legacy Member
haha ok! :D

Ik heb ze herwerkt en ik ga ze morgen uploaden, dan laat ik deze erbij staan. Dan kan je vergelijken en tips geven eventueel? Ik ben alleszinds al véél meer tevreden!

SlashDotDash

Legacy Member
Ik vind de 2e van je laatste reeks nog het meest "Mr Pee". Leuke foto om naar te kijken.

Mr.Pee

Legacy Member
Vers! Ik heb ook de vorige 5 herwerkt maar ik krijg ze niet geupload...

3361000988_3f2c1e17f5_o.jpg


3361000524_1d7df828c4_o.jpg


3360181937_1aac35e22c_o.jpg


3360999686_415757f2a4_o.jpg


3360181413_9863fd2749_o.jpg


3360998820_5295f5b740_o.jpg


3360180399_922fff2b03_o.jpg


3360997922_56a296fc81_o.jpg


3360179621_5e02733e71_o.jpg

wartaal

Legacy Member
Gohja, bij veel van bovenstaande foto's zie ik de bedoeling niet, geen echt onderwerp. Lijkt meer op het registreren van beelden. 't Is nogal moeilijk uit te leggen, maar mij zeggen de foto's erg weinig. Ik zou eens nadenken over wat je precies in beeld wil hebben.

De voorlaatste had wel een leuke foto kunnen worden, kzou eens wat verschillende standpunten enzo proberen.

De 7e foto heeft ook nog wel iets, mss iets met dat lijnenspel van dat gebouw doen?

Matt.

Legacy Member
'k Had nie gezien da ge geupdatet had. Geen tijd om alle foto's te becommentariëren, maar er zitten wel een paar goe tussen! Paar minder goeie ook, dat wel.
Wel allemaal weer "Mr.Pee", leuke eigen stijl. :)

Strawberry

Legacy Member
Vin veel wel goed ma mss iets te weinig samenhang, mis een beetje het reeks gevoel zoals bij die huisjes. Die huisjes zn zo sterk omdat er overal van die huisjes opstaan op jouw manier gefotografeerd. Hier wordt iets te random dingen op jouw manier gefotografeerd, kan natuurlijk zijn dat ge van deze fotos verschillende reeksen maakt ofzo die dan wel weer werken... vin de eerste de beste

Mr.Pee

Legacy Member
dit is vanalles een beetje door elkaar, daar komt wel ooit eens een lijn in ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan