Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, bij de vorige reeksen kon ik nog wel vatten wat andere er mooi aan vinden en zelfs sommige zelf mooi vinden maar dit zegt of doet me niets.Floyd zei:Ik krijg bij geen enkel het *wow*gevoel dat ik bij anderen wel al heb gehad. Moeilijk uit te leggen wat het verschil is natuurlijk. Ik kan ook moeilijk zeggen welke ik de betere vind...
Enkel bij 3 heb je een antwoord op je schuine lijnen en vind ik dat de compositie goed zit (naar uw niveau dan slecht zn ze ook niet ^^)
Ik kan er niet aan uit... Ga ze nog eens door photoshop halen, beetje spelen en dan zien we wel. Heb ook nog andere foto's die jullie misschien meer aanspreken, maar dat is voor binnenkort...