Archief - PHOTOFOLIO: Gromme

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chosen1

Legacy Member
wouter_dc zei:
Natuurlijk worden de meeste gelijkaardige wedstrijden zo gewonnen, weet ik ook wel. Wil het daaorm zeggen dat ik daaraan mee moet helpen, en voten op een foto waarvan ik vind dat die niet moet/mag winnen?

ik zeg toch nergens dat ge moet stemmen? :)
ik stem zelf ook niet (maar dan om een andere reden)

wouter_dc

Legacy Member
Moest die andere reden er niet zijn, zou je dan wél stemmen én een 5 geven? Puur door het feit dat ie het vraagt, of het nu een goede foto is of niet?

chosen1

Legacy Member
wouter_dc zei:
Moest die andere reden er niet zijn, zou je dan wél stemmen én een 5 geven? Puur door het feit dat ie het vraagt, of het nu een goede foto is of niet?

hangt er vanaf wat voor andere foto's er mee doen.
ik ben zelf ook geen voorstander van die foto (ik veronderstel dat het die foto is aan het water?) maar wie weet wat voor rommel sturen andere mensen in.

Pol

Legacy Member
wouter_dc zei:
Natuurlijk worden de meeste gelijkaardige wedstrijden zo gewonnen, weet ik ook wel. Wil het daaorm zeggen dat ik daaraan mee moet helpen, en voten op een foto waarvan ik vind dat die niet moet/mag winnen?

Ge maakt van een mug een olifant...als je niet wilt voten, vote dan niet, maar om daar direct een preek over te houden.
Het is een kleine moeite en ik kan er misschien iemand blij mee maken dus van mij krijgt ge een dikke vijf.

wouter_dc

Legacy Member
Poltje zei:
Ge maakt van een mug een olifant...als je niet wilt voten, vote dan niet, maar om daar direct een preek over te houden.
Het is een kleine moeite en ik kan er misschien iemand blij mee maken dus van mij krijgt ge een dikke vijf.

een preek :sop: Ik zeg wat ik daarover vind, of mag dat niet van u

Gromme

Legacy Member
Ik ga niet zeggen dat mijn foto's perfect zijn, dat weten jullie ook. Maar als ik kijk naar de gemiddelde ingezonde foto op die wedstrijd dan stel ik met toch vragen. En ja, dan hanteer ik ook maar het 'sprokkel-stemmen-van-overal-&-iederee'-systeem.

Maa zoals gezegd, je hoeft niet te stemmen natuurlijk.

Pol

Legacy Member
wouter_dc zei:
een preek :sop: Ik zeg wat ik daarover vind, of mag dat niet van u
Ik zeg toch niet dat het niet mag? Gewoon dat je van een mug een olifant maakt.
Ik zeg ook gewoon wat ik denk.

Grommes foto is ook gewoon duidelijk één van de betere.

Gromme

Legacy Member
Een paar foto's van Parijs.
1.
Parijs112.jpg

2.
Parijs142.jpg

3.
Parijs156.jpg

4.
Parijs122.jpg

5.
Parijs072.jpg

6.
Parijs021.jpg

7.
Parijs037_ShiftN.jpg

8.
Parijs185.jpg

9.
Parijs216.jpg

10.
Parijs225.jpg

En ja, een foto van mezelf maar deze keer genomen door mijn vriendin.
Parijs058.jpg

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hoe komt da toch da sommige zo wazig zijn, das wel heel spijtig.
Iig heel wa vooruitgang :)
Kzou ze liever zien met kaders denk ik toch.
Wast leuk?

TiB0

Legacy Member
5, 6 en 8 vind ik wel erg knap, de anderen zijn ook goed maar niet van -wauw-

bij 9 en 10 vind ik de z/w omzetting een beetje lullig, (er is ook nogal veel uitgebrand).

1 zegt me ook niet zoveel.


maar er is wel vooruitgang!

10 had ik ook wat anders gecropped; (en die nogal storende arm weggephotoshopped) http://img517.imageshack.us/img517/8106/parijs225jf2.jpg

Gromme

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Hoe komt da toch da sommige zo wazig zijn, das wel heel spijtig.
Iig heel wa vooruitgang :)
Kzou ze liever zien met kaders denk ik toch.
Wast leuk?

ViniMan zei:
goe werk gromme. :)

ksou mss wel wa verscherpe op sommige plekskes.

Kunnen jullie misschien specifieren over welke foto's je het precies hebt dan kan ik het eens extra goed bekijken.

Wat betreft de Z/W omzetting heb ik echt nu toch eens wat geprobeerd met de curven, contrast te spelen om tot een betere Z/W omzetting te komen.

@ Tibo: Je aanpassing is inderdaad beter daar nu de focus eigenlijk meer naar voren komt.

Alvast bedankt.

Matt.

Legacy Member
TiB0 zei:
5, 6 en 8 vind ik wel erg knap, de anderen zijn ook goed maar niet van -wauw-

bij 9 en 10 vind ik de z/w omzetting een beetje lullig, (er is ook nogal veel uitgebrand).

1 zegt me ook niet zoveel.


maar er is wel vooruitgang!

10 had ik ook wat anders gecropped; (en die nogal storende arm weggephotoshopped) http://img517.imageshack.us/img517/8106/parijs225jf2.jpg

6, 8, idd. :) 2 vind 'k ook wel leuk. De arm wegshoppen ok, maar dan wel de juist zwarttint nemen om em te vervangen eh. :p Nu ziet ge zo mooi die zevenhoek da ge uitgesneden hebt. ^^

Gromme

Legacy Member
Parijs030.jpg


Genomen op een kermis op het Louvre te Parijs.

Iets heel raar is dat die streep (in de lucht rechts boven) die op de foto staat, ik heb weg gehaald. Dus had die eerst geupload met de streep erop. Maar dan vervangen door een foto zonder die streep en nu als ik de link van die nieuwe foto plaats krijg ik toch die foto met die streep erop.

Parijs2251.jpg


Even wat aanpassingen gedaan op een vorige foto. Z/W-waarde geprobeerd op te krikken, crop + wegwissen van de arm.

Parijs167.jpg

Gromme

Legacy Member
http://www.kevinbinnemans.be/

Hier staan foto's van een vriend van me die net bezig is met fotografie. Doet eigenlijk voornamelijk aan fotografie in discotheken (Carré, Club Cabane, ...). Hij is niet actief op dit forum.

DieselPower

Legacy Member
Wtf, qua kutsite kan dit wel tellen, kheb nog nooit zoveel undefined zien staan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan