MilM
Legacy Member
Ik weet er niet veel van, maar hier mijn indrukken.
Over uw eerste post:
-) Eerste foto: vind ik redelijk goed
-) Tweede foto: ik vind het onscherpe blad nogal veel aandacht opeisen en dus zeer storend (heb continu de neiging om naar het onscherpe blad te kijken, terwijl het doel van onscherpte juist is om de focus te leggen op het scherpe gedeelte)
-) Derde foto: ik vind de foto te donker doordat de gebouwen in de schaduw liggen en dit valt zeker op door het contrast met het groene gras in het licht
Laatste post:
-) Alhoewel de achtergrond wazig is, vind ik hem toch redelijk druk. Positie vind ik wel niet slecht doordat zijn kijkrichting naar de vrije ruimte is
Over uw eerste post:
-) Eerste foto: vind ik redelijk goed
-) Tweede foto: ik vind het onscherpe blad nogal veel aandacht opeisen en dus zeer storend (heb continu de neiging om naar het onscherpe blad te kijken, terwijl het doel van onscherpte juist is om de focus te leggen op het scherpe gedeelte)
-) Derde foto: ik vind de foto te donker doordat de gebouwen in de schaduw liggen en dit valt zeker op door het contrast met het groene gras in het licht
Laatste post:
-) Alhoewel de achtergrond wazig is, vind ik hem toch redelijk druk. Positie vind ik wel niet slecht doordat zijn kijkrichting naar de vrije ruimte is

bedoel je op oneindig? of..?
en pls, probeer mijn vragen deftig te beantwoorden 
