Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hou toch zo enorm van die door middel van mooie zinsneden perfect ten berde gebrachte genuanceerde meningen...Suphafly zei:Thorens
is het mooiste maar ze zijn allemaal pokke lelijk

Erinyes zei:Ik weet niet of een poll veel zin heeft, aangezien jij zelf moet weten welke het beste past bij je fictief bedrijf. Daarnaast weet je nooit of de stemmen gemeend zijn, of als ze populariteitsstemmen zijn...



Je hebt een punt, maar aangezien er hier verschillende ontwerpers (zowel degelijk als minder degelijk) aan te pas komen vind ik het toch aangewezen dat hij rekening houdt met de mening van de 'kenner'.Erinyes zei:Ik weet niet of een poll veel zin heeft, aangezien jij zelf moet weten welke het beste past bij je fictief bedrijf.

Marsmillo zei:Persoonlijk zou ik een keuze moeten maken tussen BlaZe en Thorens. Want die springen denk ik het meest in het oog. Dit wil niet zeggen dat de andere geen goeie ontwerpen gemaakt hebben, want die van Typhon en Tsjernobyl vindt ik ook wel mooi.
Sorry Wiffy, jou ontwerpjes missen iets en zou het eerste zijn wat ik er uitfilter. Ik hoop dat je dit niet verkeerd opneemt, vooral blijven doorgaan met proberen en uiteindelijk kom je er wel!
Verder ben ik blij dat ik niet moet kiezen![]()
Het klinkt zo onwaarschijnlijk dat ik denk dat je met ons voeten aant spelen bentWiffy zei:Ik heb hier een Diploma in, en DO (Digitaal Ontwerp) was mijn beste vak...
Erinyes zei:Het klinkt zo onwaarschijnlijk dat ik denk dat je met ons voeten aant spelen bent![]()
Nee echt... Diploma? Digitaal Ontwerp je beste vak? Waar heb je dat gestudeerd?
Het is al *altijd* gebleken (zonder enige uitzondering) dat je portfolio belangrijker is dan je diploma in creatieve beroepen.
Het is niet aantrekkelijk. Het is ook al niet (typo)grafisch verantwoord, zoals eerder gezegd. Geen enkele van je ontwerpschetsen, trouwens.
Dat van Tsjernobyl is simpel, maar steek daar wat meer werk/proces in en je maakt er nog iets deftig van.
PS: ik ga naar school, mijn 3de jaar trouwens, maar aangezien jij een diploma hebt betekent dat waarschijnlijk ook nog niet erg veel.
PPS: ik heb een eigen mening!

Go On, I'm getting excited 
Ik ben wel eens benieuwd waar je je dierbare diploma behaald hebt. Een diploma Nederlands/Taalkunde zou je eigenlijk ook wel niet misstaan.Wiffy zei:LOL! 'tis dus echt dat dat van Tsjernobyl ongelooflijk Slecht is. . & .
kheb vorig jaar nog maar een affiche gemaakt met golfkes, en die was wel goed. Denk dat jullie commentaar zouden geven op de leraars dan in mijn geval ipv omgekeerd, want jullie weten alles toch ó zo goed. LOL
En voor u heb ik mij niet te verantwoorden + LOL
En waar haalt gij dat uit dat een diploma van u meer betekent of minder ?Go On, I'm getting excited
![]()
D'Sek- zei:Ik ben wel eens benieuwd waar je je dierbare diploma behaald hebt. Een diploma Nederlands/Taalkunde zou je eigenlijk ook wel niet misstaan.
By the way, Erinyes volgt een opleiding in een school waar jij nog niet zou binnen geraken. Maar best ook.

Tsjernobyl was als eerste en heeft er ook natuurlijk direkt gebruik kunnen van maken direct to the case te gaan en het simpel te houden.
Wat ie goed gedaan heeft. Maar zó vind ik de andere logo's evenwaardig zijn als alle andere.
BTW : Tsjernobyl zijn logo's zitten ook nog steeds met fouten, en daar zit geen enkele hond op te neuten.
Ik vind het pas erg die van Tsjernobyl, maar dan ook wel degelijk enorm erg.
LOL! 'tis dus echt dat dat van Tsjernobyl ongelooflijk Slecht is. . & .

Natuurlijk!moghen we nog logo's maken of hoe zit dat nu met die deadline, kwas just nog aan een tweak bezig .
