Archief - JOB: logo van fictief bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke logo vinden jullie de beste?(last updates)


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Erinyes

Legacy Member
Ik weet niet of een poll veel zin heeft, aangezien jij zelf moet weten welke het beste past bij je fictief bedrijf. Daarnaast weet je nooit of de stemmen gemeend zijn, of als ze populariteitsstemmen zijn...

Floyd

Legacy Member
Suphafly zei:
Thorens

is het mooiste maar ze zijn allemaal pokke lelijk
Ik hou toch zo enorm van die door middel van mooie zinsneden perfect ten berde gebrachte genuanceerde meningen... :love:

Therif

Legacy Member
Erinyes zei:
Ik weet niet of een poll veel zin heeft, aangezien jij zelf moet weten welke het beste past bij je fictief bedrijf. Daarnaast weet je nooit of de stemmen gemeend zijn, of als ze populariteitsstemmen zijn...

Ik ga niet kiezen volgens de poll dat niet, maar ik vond het leuk dat jullie konden stemmen ;)
Er zijn natuurlijk altijd mensen die het voor zich krijgen meerdere votes te maken en het een beetje veranderen, maar ja :)
Ik vind het toch een leuke opmerking, maar ik had het wel verwacht:D

D'Sek-

Legacy Member
Erinyes zei:
Ik weet niet of een poll veel zin heeft, aangezien jij zelf moet weten welke het beste past bij je fictief bedrijf.
Je hebt een punt, maar aangezien er hier verschillende ontwerpers (zowel degelijk als minder degelijk) aan te pas komen vind ik het toch aangewezen dat hij rekening houdt met de mening van de 'kenner'. :)
Moest het nu één ontwerper geweest zijn, dan zou het natuurlijk logisch zijn dat ie zelf kiest

tinbie

Legacy Member
Marsmillo zei:
Persoonlijk zou ik een keuze moeten maken tussen BlaZe en Thorens. Want die springen denk ik het meest in het oog. Dit wil niet zeggen dat de andere geen goeie ontwerpen gemaakt hebben, want die van Typhon en Tsjernobyl vindt ik ook wel mooi.

Sorry Wiffy, jou ontwerpjes missen iets en zou het eerste zijn wat ik er uitfilter. Ik hoop dat je dit niet verkeerd opneemt, vooral blijven doorgaan met proberen en uiteindelijk kom je er wel!

Verder ben ik blij dat ik niet moet kiezen :x

OHMG

Ik vind het pas erg die van Tsjernobyl, maar dan ook wel degelijk enorm erg.
En djeezus, blijven doorgaan ? Ik heb hier een Diploma in, en DO (Digitaal Ontwerp) was mijn beste vak... Ik snap hier geen nougabollen van.. OHMG.!

En Fictief is en blijft Fictief vind ik. Punt. andere lijn.

Kvind dat er hier heel wat mensen best eens naar school zouden gaan & een eigen mening opbouwen.

Gts.

W

Erinyes

Legacy Member
Wiffy zei:
Ik heb hier een Diploma in, en DO (Digitaal Ontwerp) was mijn beste vak...
Het klinkt zo onwaarschijnlijk dat ik denk dat je met ons voeten aant spelen bent :rofl:

Nee echt... Diploma? Digitaal Ontwerp je beste vak? Waar heb je dat gestudeerd?

Het is al *altijd* gebleken (zonder enige uitzondering) dat je portfolio belangrijker is dan je diploma in creatieve beroepen.

Het is niet aantrekkelijk. Het is ook al niet (typo)grafisch verantwoord, zoals eerder gezegd. Geen enkele van je ontwerpschetsen, trouwens.

Dat van Tsjernobyl is simpel, maar steek daar wat meer werk/proces in en je maakt er nog iets deftig van.

PS: ik ga naar school, mijn 3de jaar trouwens, maar aangezien jij een diploma hebt betekent dat waarschijnlijk ook nog niet erg veel.
PPS: ik heb een eigen mening!

tinbie

Legacy Member
Erinyes zei:
Het klinkt zo onwaarschijnlijk dat ik denk dat je met ons voeten aant spelen bent :rofl:

Nee echt... Diploma? Digitaal Ontwerp je beste vak? Waar heb je dat gestudeerd?

Het is al *altijd* gebleken (zonder enige uitzondering) dat je portfolio belangrijker is dan je diploma in creatieve beroepen.

Het is niet aantrekkelijk. Het is ook al niet (typo)grafisch verantwoord, zoals eerder gezegd. Geen enkele van je ontwerpschetsen, trouwens.

Dat van Tsjernobyl is simpel, maar steek daar wat meer werk/proces in en je maakt er nog iets deftig van.

PS: ik ga naar school, mijn 3de jaar trouwens, maar aangezien jij een diploma hebt betekent dat waarschijnlijk ook nog niet erg veel.
PPS: ik heb een eigen mening!


LOL! 'tis dus echt dat dat van Tsjernobyl ongelooflijk Slecht is. . & .

kheb vorig jaar nog maar een affiche gemaakt met golfkes, en die was wel goed. Denk dat jullie commentaar zouden geven op de leraars dan in mijn geval ipv omgekeerd, want jullie weten alles toch ó zo goed. LOL


En voor u heb ik mij niet te verantwoorden + LOL :rofl:

En waar haalt gij dat uit dat een diploma van u meer betekent of minder ? :rofl: Go On, I'm getting excited :)

Erinyes

Legacy Member
Ja. Ik heb een dikke nek. Laat mij met rust. Dan laat ik jou ook met rust (behalve als je slechte logo's maakt).

Je verdient een plaats in Comedy Casino, want je bent grappig.

D'Sek-

Legacy Member
Wiffy zei:
LOL! 'tis dus echt dat dat van Tsjernobyl ongelooflijk Slecht is. . & .

kheb vorig jaar nog maar een affiche gemaakt met golfkes, en die was wel goed. Denk dat jullie commentaar zouden geven op de leraars dan in mijn geval ipv omgekeerd, want jullie weten alles toch ó zo goed. LOL


En voor u heb ik mij niet te verantwoorden + LOL :rofl:

En waar haalt gij dat uit dat een diploma van u meer betekent of minder ? :rofl: Go On, I'm getting excited :)
Ik ben wel eens benieuwd waar je je dierbare diploma behaald hebt. Een diploma Nederlands/Taalkunde zou je eigenlijk ook wel niet misstaan.

By the way, Erinyes volgt een opleiding in een school waar jij nog niet zou binnen geraken. Maar best ook.

Tsjernobyl

Legacy Member
Mijn logo is idd niet zo goed. Ik heb me nog nooit met logo's bezig gehouden. Ze komen hier af met "uw typografie is niet goed", dan weet ik niet wat ik daaraan zou veranderen.:)
Het was een probeersel en het ik heb gewoon het idee van de threadstarter uitgewerkt.

tinbie

Legacy Member
D'Sek- zei:
Ik ben wel eens benieuwd waar je je dierbare diploma behaald hebt. Een diploma Nederlands/Taalkunde zou je eigenlijk ook wel niet misstaan.

By the way, Erinyes volgt een opleiding in een school waar jij nog niet zou binnen geraken. Maar best ook.


Idd, om nederlands te kunnne moet je boeken lezen :rofl:

Kwil wedden dat jouw peutertijd ook nog niet lang geleden is. Aangezien er hier zo'n bepaalde sfeer heerst. En wil je aub je opmerkingen voor jezelf houden.. en diploma is een diploma, geen kleuterschool activiteid, beste :rofl:

activiteit, lol sorry

Tsjernobyl

Legacy Member
Sorry Wiffy maar ik begrijp uw comments niet meer. Ik ga enkele quotes nemen. Het gaat hier steeds over hetzelfde logo. (dat van mij dus)

Tsjernobyl was als eerste en heeft er ook natuurlijk direkt gebruik kunnen van maken direct to the case te gaan en het simpel te houden.

Wat ie goed gedaan heeft. Maar zó vind ik de andere logo's evenwaardig zijn als alle andere.
BTW : Tsjernobyl zijn logo's zitten ook nog steeds met fouten, en daar zit geen enkele hond op te neuten.
Ik vind het pas erg die van Tsjernobyl, maar dan ook wel degelijk enorm erg.
LOL! 'tis dus echt dat dat van Tsjernobyl ongelooflijk Slecht is. . & .

Ik wil niet stoken. Ik wil mijn logo niet goed praten, want we zijn het eens dat mijn logo niet volstaat. Niemand heeft trouwens gezegd dat mijn logo zeer goed was. De meeste vonden het idee goed,maar voor verbetering vatbaar.

Ben je plots van gedacht veranderd?

tinbie

Legacy Member
Mijn persoonlijke mening is nog steeds dat je golfje te ver staat van je lettering en op sommige plaatsen dichter bij de cirkelrand dan ergens anders. Het kan ik zijn (want mijn ogen doen nix nuttig meer). Maar ik vind door het feit dat die letters op het laatste verder verwijderd staan van je Gofl, het ietsje minder knap.

Edit : je laat daar een goed stukje wit ruimte open dat eigenlijk voor nix nodig is. (en neen, begin nu niet weer over mijn logo's)

tinbie

Legacy Member
van beiden, als hem de cirkel met de lettering ietsje kleiner had gemaakt, en de golf beneden wat had ingekort, vallen de letters mooier samen met de golf.
Het is op zich geen super slecht logo hoor... maar ik vind het niet goed.

Die van Thorens durf ik al gene kritiek meer op geven.. :help:

Typhon`

Legacy Member
moghen we nog logo's maken of hoe zit dat nu met die deadline, kwas just nog aan een tweak bezig :unsure:.

Therif

Legacy Member
Als je nog over het gedoe van Tsjernobil gaat, dan zeg ik:
OK, hij heeft de cirkel met de lettering ietsje kleiner moeten maken, en de golf beneden wat laten inkorten zodat de letters mooier samenvallen met de golf.

en zo had je het moeten zeggen van in 't begin...


PS:
moghen we nog logo's maken of hoe zit dat nu met die deadline, kwas just nog aan een tweak bezig .
Natuurlijk! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan