Wiffy zei:
Zo, ook nog een paar versies, en ja ik heb hier gewoon tijd voor.
http://www.fileshare.be/se/img/26189/atmosB.jpg
-Ik wist niet goed waar de tekst te zetten, iemand die mss tip kan geven ?
-Enja, die licht gekleurde lijntjes worden nog weggewerkt.
comments ?/
Hmmmm, moeilijk geval. Nee, eigenlijk een makkelijk geval.
Dit is niet zo goed als logo. Geen enkele variatie.
Je zit vast aan je idee. Maar als het basis idee niet goed is, dan gaan de variaties zeker en vast niet goed zijn.
Je cirkelvorm is te gedetaileerd. Het heeft een te grote basis in verhouding met de dunne uitlopers. Bij verkleining voor bv logo op een pen zit je dan vast. Ook voor het maken van stickers is dit moeilijk omdat je dan met die dunnen reepjes zit. Tenzij de sticker met de witte achtergrond gedrukt wordt.
Je Font is op zich niet slecht denk ik. Beetje te techno voor het onderwerp denk ik, maar het is slecht gebruikt. In die ronde vorm op een lijn is het nauwelijks leesbaar. Ook hier weer de opmerking van het verkleinen. Als je het logo wil verkleinen ga je niets meer van de tekst kunnen lezen om dat het font in verhouding tot de rest van het logo veel te klein is.
Bij nummer 2 herhaal je de naam in het midden. Zou ik niet doen, herhaling is toegeven dat het eerste niet leesbaar is

Het font is slecht gekozen en je moet meer op de uitlijing letten. Elk element dient op een of andere manier uitgelijnd te zijn tov een ander element. De manier waarop je "CLEAN" bij nummer twee, gewoon onder "ATMOSPHERE" plakt is ronduit slordig. Als je het daar al zou zetten, doe het dan goed. Centreer de onderwerpen tov elkaar.
Ik zou van dit logo ontwerp afstappen omdat het als basis niet zo goed is.
Kijk eens goed naar die van blaZe en Thorens. En vergelijk deze eens met de jouwe.
Mooi dat je er tijd in steekt, maar probeer tips mee te nemen voor een nieuw ontwerp.