D'Sek-
Legacy Member
Jouw logo laat dan niet veel plaats open voor goede kritiek. Je hebt niet het minste grammetje kaas gegeten van typografie en logo-ontwerp. Het is gewoon slecht.Wiffy zei:Deel 1
Enorm veel inbreng in het topic, nu zijn we in totaal 0.0 stappen verder dan daarnet.. ohja.. gij hebt u nog ff te kakke kunnen zetten.
Inderdaad, tot toen waren er geen echt goede bij. De uwe, however, was toch een dieptepunt. Sorry.Deel 2
Ik vind alle logo's evenwaardig
Je bent er bij...

