Archief - JOB: logo van fictief bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke logo vinden jullie de beste?(last updates)


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

D'Sek-

Legacy Member
Wiffy zei:
Deel 1

Enorm veel inbreng in het topic, nu zijn we in totaal 0.0 stappen verder dan daarnet.. ohja.. gij hebt u nog ff te kakke kunnen zetten.
Jouw logo laat dan niet veel plaats open voor goede kritiek. Je hebt niet het minste grammetje kaas gegeten van typografie en logo-ontwerp. Het is gewoon slecht.


Deel 2

Ik vind alle logo's evenwaardig
Inderdaad, tot toen waren er geen echt goede bij. De uwe, however, was toch een dieptepunt. Sorry.

tinbie

Legacy Member
D'Sek- zei:
Jouw logo laat dan niet veel plaats open voor goede kritiek. Je hebt niet het minste grammetje kaas gegeten van typografie en logo-ontwerp. Het is gewoon slecht.


Inderdaad, tot toen waren er geen echt goede bij. De uwe, however, was toch een dieptepunt. Sorry.


Damnz, j00h, van interessante mensen gesproken


eej, nog zo ene, kzalt eens aan ne loodgieter vragen volgende keer...

En weet je wat ? ;) Je bent er bij...


Ik was van plan de mijne theater-achtig te houden naar wat mijn ervaring is met theater stukjes... maar psies niemand die het aanvaard.
Ahja, een theater stukje is zoals ne film, moet matrix style zijn.


BTW : Tsjernobyl zijn logo's zitten ook nog steeds met fouten, en daar zit geen enkele hond op te neuten.

Lo_fi

Legacy Member
Wiffy zei:
eej, nog zo ene, kzalt eens aan ne loodgieter vragen volgende keer...

En weet je wat ? ;) Je bent er bij...


Ik was van plan de mijne theater-achtig te houden naar wat mijn ervaring is met theater stukjes... maar psies niemand die het aanvaard.
Ahja, een theater stukje is zoals ne film, moet matrix style zijn.

Ligt het aan mij of ben je totaal niet te volgen/warrig? Hierboven lijkt het alsof je een soort superconcept hebt bedacht met 24 verhaallijnen die elkaar op verschillende bewustzijnsnveau's raken..maar dan blijkt het over een logootje van niemendal te gaan (dat ook nog niet erg goed is).

Zou het kunnen dat je een beetje problemen hebt met het slikken van kritiek ofzo?

tinbie

Legacy Member
Lo_fi zei:
Ligt het aan mij of ben je totaal niet te volgen/warrig? Hierboven lijkt het alsof je een soort superconcept hebt bedacht met 24 verhaallijnen die elkaar op verschillende bewustzijnsnveau's raken..maar dan blijkt het over een logootje van niemendal te gaan (dat ook nog niet erg goed is).

Zou het kunnen dat je een beetje problemen hebt met het slikken van kritiek ofzo?


lól, totaal geen problemen mee, enkel telkens ik de kritiek afwerp wordt ie gewoon opnieuw herhaalt (psies of ik weet het nu nog niet). Questie van beu willen doen pr0bly.


En ik ben mss warrig (wat ik ook ben), maar ik had het vanaf het begin ik hier een post neerzette om een logotje te maken wat zo iets is als een niemendalletje.
Bleek dat voor ik hier een post neerzette amper iemand interesse had in deze topic, iemand kan ff goed vitten op een persoon en plots worden hier meer logo's gepost... snap jij het nog ?

tinbie

Legacy Member
Erinyes zei:
Neen, want uw zinsconstructies slaan nergens op :unsure:


LoL! kweet, ook niet iedereen kan niet even wakker zijn als een andere..

Donderdag 24 maart 2006, and I hate this day. (hebben jullie ofcuz nix met te maken)

blaZe

Legacy Member
wat ik snap is, dat jij commentaar hebt (of commentaar bevestigt) op andere.
ook al is het terecht maar dan aan de andere kant je eigen goede raad niet opvolgt.

EEN THEATER AFFICHE GEEN COMPANY LOGO IS. :)

ik heb mijn eigen redenen om eens een keertje mee te doen.
al is 1 ervan om de moderator te ontwijken door buiten mijn kritiek ook eens effectief iets bij te dragen - eerlijk is eerlijk. ;)
(al kunnen die moderators van dit subforum me beiden de boom in kruipen... :unsure: )

soit en theriff, tis enkel promotie voor u thread ;) - de moderators hier grijpen wel in cleanen de boel wel waar nodig. (anders doen die gasten hier toch niets)

KoenDK

Legacy Member
50€ voor een logo van een fictief bedrijf :oink:


OT : Blaze's logo ownz'em all

Lo_fi

Legacy Member
ja..50€ is precies ok voor een fictief bedrijf. Was het een echt bedrijf dan mag dat maal 10 of 20 (om een zeer voorzichtige schatting te geven)

Rvl

Legacy Member
inderdaad, een tijd geleden offerte laten maken bij endrone en dergelijke bedrijven en de prijs van een logo lag tussen de 500 en 1000 en dit is dan nog niet echt duur voor een gerenomeerd bedrijf

Floyd

Legacy Member
lol, zelden iemand zo onduidelijk weten praten... typen als Wiffy. :)
Niks persoonlijk! Ik meng me niet in de discussie hé! Ik vond het gewoon grappig!

LunchBox

Legacy Member
@Wiffy: geen posts reporten als je er zelf de aanleg toe hebt gegeven.

tinbie

Legacy Member
LunchBox zei:
@Wiffy: geen posts reporten als je er zelf de aanleg toe hebt gegeven.


Kheb ik nix report, kheb enkel een herhaling van omstandigheden report, want ik werd het stilletjes moe.

tinbie

Legacy Member
infeKted zei:
- Zo'n "gradient" is niet mooi in een logo.
- Redelijk onleesbaar door die splitsing
- "Clean" is niet gecentreerd, en dus dat 2de deel van die boog ook niet.

Ik vind het niet zo passend, die "swirl" vooral niet.

-Er zit geen gradient op
-De splitsing was ik benieuwd naar
-Clean is idd niet gecentreerd
-er is ook geen "swirl" of "twirl" op toegepast.

Is dus een gewone cirkel x 1, een brush x 1, een gaussian blur...


PS : mag ik ook vragen welk 2de deel u het over hebt ?

infeKted

Legacy Member
Wiffy zei:
-Er zit geen gradient op
-De splitsing was ik benieuwd naar
-Clean is idd niet gecentreerd
-er is ook geen "swirl" of "twirl" op toegepast.

Is dus een gewone cirkel x 1, een brush x 1, een gaussian blur...

Ja ge weet wel wat ik bedoel. Dat overgaan van wit naar blauw (gradient-achtig) is niet mooi/passend voor een logo.

edit: 2de deel -> die blauwe boog tussen "clean" en "atmosphere".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan