Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wrong` zei:geen zin om men hoofd helemaal te draaien om het te lezen ...
typografisch niet verantwoord imo![]()
blaZe zei:ik wil niets zeggen, maar gezien u kritiek op een ander logo bakt ge er zelf gene vette van.
de text van dat circulair logo is idd slecht/ongemakkelijk om te lezen.
en theater affiches =/= logo.
dialect is plaatselijk, zulke theater groepen mikken dan ook enkel op lokaal publiek die overwegend toch met dat dialect overweg kunnen.
onleesbaarheid van een affiche als punt gebruiken om te zeggen dat je een affiche niet kon lezen ...
of wasset omdat ge niet verder geraakte dan punt a. alleen.
lol, kijk en vergelijk
http://images.google.be/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=round+logo
eek:
logo's die leesbaar zijn en toch rond met - en die van u nu eens niet.
kzou wa beter opletten in de klas gij.
en het is </no comment>
altijd correct afsluiten... (maar daarintegen hebde ook niet geopend)

ik ben erger gewoon.blaZe zei:bij deze dan ook mijn inbreng.
http://gert.uni.be/temp/atmos.gif
ps: te kakke zetten?ik ben erger gewoon.
blaZe zei:Enorm veel inbreng in het topic, nu zijn we in totaal 0.0 stappen verder dan daarnet.. ohja.. gij hebt u nog ff te kakke kunnen zetten.
absoluut gelijk, bij deze dan ook mijn inbreng.
http://gert.uni.be/temp/atmos.gif
ps: te kakke zetten?ik ben erger gewoon.
: http://www.fileshare.be/se/img/25654/atclean.jpg
Therif zei:Ik vind de laatste logos niet slecht![]()
Doe zo maar verder tot de deathline
¡Ik ben blij dat er altijd evoluties zijn in jullie logo's!



