Archief - JOB: logo van fictief bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke logo vinden jullie de beste?(last updates)


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

wrong`

Legacy Member
geen zin om men hoofd helemaal te draaien om het te lezen ...

typografisch niet verantwoord imo :crazy:

Therif

Legacy Member
Typografie is niet echt het probleem. De tekst kan gewijzigd worden.

Ik moet er normaal gezien morgenochtend met mijn collega spreken.

tinbie

Legacy Member
wrong` zei:
geen zin om men hoofd helemaal te draaien om het te lezen ...

typografisch niet verantwoord imo :crazy:

lol ! nog nooit een logo zo gezien ?

als relevante theater bezoeker, kan ik zeggen dat ik al voledige affiches niet kon lezen door :
a. het dialect dat ze gebruiken.
b. de onleesbaarheid van de affiche algemeen.

Hier zo een voorbeeld op zicht np, maar gedrukt ;| <no comment>

blaZe

Legacy Member
ik wil niets zeggen, maar gezien u kritiek op een ander logo bakt ge er zelf gene vette van.

de text van dat circulair logo is idd slecht/ongemakkelijk om te lezen.

en theater affiches =/= logo.
dialect is plaatselijk, zulke theater groepen mikken dan ook enkel op lokaal publiek die overwegend toch met dat dialect overweg kunnen.

onleesbaarheid van een affiche als punt gebruiken om te zeggen dat je een affiche niet kon lezen ... :niceone:
of wasset omdat ge niet verder geraakte dan punt a. alleen.

lol, kijk en vergelijk
http://images.google.be/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=round+logo

logo's die leesbaar zijn en toch rond met - en die van u nu eens niet.
kzou wa beter opletten in de klas gij.

en het is </no comment>
altijd correct afsluiten... (maar daarintegen hebde ook niet geopend)

tinbie

Legacy Member
blaZe zei:
ik wil niets zeggen, maar gezien u kritiek op een ander logo bakt ge er zelf gene vette van.

de text van dat circulair logo is idd slecht/ongemakkelijk om te lezen.

en theater affiches =/= logo.
dialect is plaatselijk, zulke theater groepen mikken dan ook enkel op lokaal publiek die overwegend toch met dat dialect overweg kunnen.

onleesbaarheid van een affiche als punt gebruiken om te zeggen dat je een affiche niet kon lezen ... :niceone:
of wasset omdat ge niet verder geraakte dan punt a. alleen.

lol, kijk en vergelijk
http://images.google.be/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=round+logo
eek:
logo's die leesbaar zijn en toch rond met - en die van u nu eens niet.
kzou wa beter opletten in de klas gij.

en het is </no comment>
altijd correct afsluiten... (maar daarintegen hebde ook niet geopend)

Deel 1

Uhm, pardon man ? Er is een verschil tussen kritiek geven en iemand een beetje willen helpen.
Wat gij doet is louter Kritiek geven, en kpijs dat gij zo iemand zijt die droomt van dingen die er niet zijn, zoals ik beter opletten in de klas, behaal ik dan ipv 19/20 - 20/20 ? (dankzij jou)

en (hier gaan we weer) ik wou het alleen maar over punt b. hebben, die affiche van momenteel is nog ók, maar je hebt nog niet meer gezien dan dat.. het is er nog erger aan toe ginds.


+ als jij denkt ff te kunnen komen rotzooien dat je het niet kan lezen, congrats voor you. Ik vond het anders wel niet slecht en jouw kritiek is anders wel echt schitterend :niceone:

Enorm veel inbreng in het topic, nu zijn we in totaal 0.0 stappen verder dan daarnet.. ohja.. gij hebt u nog ff te kakke kunnen zetten.


Deel 2

Ik vind alle logo's evenwaardig

Tsjernobyl was als eerste en heeft er ook natuurlijk direkt gebruik kunnen van maken direct to the case te gaan en het simpel te houden. Wat ie goed gedaan heeft. Maar zó vind ik de andere logo's evenwaardig zijn als alle andere.



Nóg steeds ontevreden :offtopic:

dêsh'

Legacy Member
atmosphereclean.jpg

blaZe

Legacy Member
zoals ik beter opletten in de klas, behaal ik dan ipv 19/20 - 20/20 ? (dankzij jou)
u punten intresseren me niet, en zijn dan ook geen indicatie of ge een degelijk logo kunt ontwerpen.


en (hier gaan we weer) ik wou het alleen maar over punt b. hebben, die affiche van momenteel is nog ók, maar je hebt nog niet meer gezien dan dat.. het is er nog erger aan toe ginds.

en dat moet de onleesbaarheid van u logo verantwoorden of de kritiek daarop teniet doen?


Ik vond het anders wel niet slecht en jouw kritiek is anders wel echt schitterend
iemand maakt een terechte opmerking over de onleesbaarheid van jouw logo en ik bevestig dat.
JIJ kan geen kritiek aanvaarden en dat is duidelijk.

jij kan anders wel makkelijk iemand quoten, en zeggen dat jij dat ook vind (het ging dan notabene over typografie waar jij net ook faalt)

Enorm veel inbreng in het topic, nu zijn we in totaal 0.0 stappen verder dan daarnet.. ohja.. gij hebt u nog ff te kakke kunnen zetten.
absoluut gelijk, bij deze dan ook mijn inbreng.

http://gert.uni.be/temp/atmos.gif

ps: te kakke zetten? :D ik ben erger gewoon.

Therif

Legacy Member
Ik vind de laatste logos niet slecht :)

Doe zo maar verder tot de deadline :D

¡Ik ben blij dat er altijd evoluties zijn in jullie logo's!

tinbie

Legacy Member
blaZe zei:
Enorm veel inbreng in het topic, nu zijn we in totaal 0.0 stappen verder dan daarnet.. ohja.. gij hebt u nog ff te kakke kunnen zetten.
absoluut gelijk, bij deze dan ook mijn inbreng.

http://gert.uni.be/temp/atmos.gif

ps: te kakke zetten? :D ik ben erger gewoon.

Lollig zijt ge in elk geval wel, maar dan heb je mij nog niet leren kennen.

en idd nice logo's, hoe je de golf en het water verwerkt hebt is absoluut toppie.

Go on..

Therif

Legacy Member
@Tsjernobyl: Je logo is goed, maar moet bewerkt worden
@Wiffy: Je laatste logos zijn goed, maar ik zou iets gebruiken dat te maken heeft met "atmosphere" in plaats van dat kraantje
@Garmir: Veel te simpel & kleurloos
@dêsh': ook veel te simpel
@blaZe: Vind atmos.gif goed! Probeer de blauwe kleur meer uit te brengen en het groene te verminderen

edit: deathline gecorrigeerd :p

blaZe

Legacy Member
allez dan, khad voor een 'groen' geopteerd omdat niet zo cliché is en nog steeds een ziekenhuis steriele indruk gaf.
dat en aangezien atmosphere een nogal techy, moderne bedrijfsindruk geeft.

maar als ge blauw verkiest geen probleem uiteraard ;)

http://gert.uni.be/temp/atmos.jpg

heb er ook vlug een paar ronde versies bijgedaan als je dat verkiest, de logo's zijn uiteraard vectorieel opgemaakt.

Typhon`

Legacy Member
pobeersel:
atmos0io.jpg



moest het u aanstaan wil'k altijd wel dingen eraan veranderen...

(klein veranderingske toegepast)

nog een andere soort:
clean26zx.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan