Archief - JOB: logo van fictief bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke logo vinden jullie de beste?(last updates)


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Thorens

Legacy Member
deathsythe zei:
kheb een beetje meer gewerkt aan mijn logo :

http://img160.imageshack.us/img160/7996/atmclean2jg.jpg
kheb nog geen gepast lettertype gevonden, maar daar doe ik wel iets aan.

flame on!

note: ik doe geen ps - richtingen of whatever, in tegendeel. Tis gewoon mijn hobby ;)
Nu niet voor het één of ander maar als je alle friedeltjes (drop shadow, gradient, lijnen op de achtergrond) zou wegnemen, allé, dan komt dit bij mij toch wel over als een heel zakelijk logo. Nu niets overweldigends maar wel zakelijk, dat is toch ook al zeker wat, lijkt me :)

deathsythe

Legacy Member
thx, die gradient en wetek wa is gewoon wa experimenteren, kvond et er wel nog mooi uitzien dusja :d

btw dit is mss mijn eerste logo da ik gemaakt heb, ik hou me vooral bezig met banners, skins voor Counter Strike Source (sig.), en af en toe websitestemplates dusja
:d

tinbie

Legacy Member
deathsythe zei:
thx, die gradient en wetek wa is gewoon wa experimenteren, kvond et er wel nog mooi uitzien dusja :d

btw dit is mss mijn eerste logo da ik gemaakt heb, ik hou me vooral bezig met banners, skins voor Counter Strike Source (sig.), en af en toe websitestemplates dusja
:d


:offtopic: Heb jij me die e-mail gestuurd om mijn adres te achterhalen ?

Edit : ik wil het toch zeker weten. Niet hier verstuurd andere site, vind het raar dat jullie beiden van Haaltert zijn.

deathsythe

Legacy Member
:oink:
wth? hoe kom je daarbij ? kheb ier nog niemand een email gestuurd

Therif

Legacy Member
Goeienmorgen,

:scream: Juist opgestaan :p

Ik zou gewoon willen zeggen dat het vandaag gedaan is logo's binnen te brengen, ik heb ze allemaal afgeprint om samen te bespreken. Deze avond rond 18u post ik hier wel wie de gelukkige winnaar is :) en verzend hem dan zijn geld en misschien later nog een t-shirt, wie weet :)


mvg

PS: Need...... Coffee.......:sleep:

Therif

Legacy Member
Bon,
Ik heb gediscussiëerd met mijn collega's, en zonder dat ik het wist heeft iemand van mijn collega's iemand gevraagd logos te maken en dit zal tegen woensdag zijn.

Dit wil zeggen, dat ik de eindwinnaar enkel woensdag op de forum zal aankondigen

met vriendelijke groeten en met even geduld :)

Thorens

Legacy Member
En dat er dus ook een kans bestaat dat die andere persoon 'wint', om het zo te zeggen? Beetje beter communiceren met uw collega's, Therif :)

Erinyes

Legacy Member
Eerst een horde hongerige wolven een beloning beloven voor hun inspanning, om achteraf af te komen met het excuus dat 'een collega' iemand anders gevraagd had om logo's te maken...

Mooi is dat.

Thorens

Legacy Member
Erinyes zei:
Eerst een horde hongerige wolven een beloning beloven voor hun inspanning, om achteraf af te komen met het excuus dat 'een collega' iemand anders gevraagd had om logo's te maken...

Mooi is dat.
Ik wou het nog nét iets subtieler zeggen hierboven maar ja... ;)

Therif

Legacy Member
don't worry, ik kan jpg's en gif's toch niet gebruiken, logo's zijn veel te klein op de site.

tinbie

Legacy Member
Therif zei:
don't worry, ik kan jpg's en gif's toch niet gebruiken, logo's zijn veel te klein op de site.


eerst zijn de logo's te klein, nu te groot.

OMG - de winaar had je wel een andere file doorgezonden :ironic:

gesproken van een nutteloze topic :crazy:

Edit//
Therif zei:
Sorry, ik ben zeer ziek de laatste tijd en kan niet altijd op de forum komen...

LOGO 4.5.6: http://www.fileshare.be/se/img/25147/joba.gif, jobb.gif & jobc.gif is veel te groot.

LOGO 7: http://img98.imageshack.us/img98/5108/atmosphereclean9uk.png moet ik nog bespreken


leg maar alles uit, van a. tot z. waarom heb je deze topic gestart ?

Therif

Legacy Member
maar nee, je begrijpt het niet.

Logos zijn goed, maar formaat is te klein om als logo te gebruiker... Hoe moet ik het uitleggen?

Floyd

Legacy Member
Wiffy, hij bedoelt gewoon dat hij de logo's nu niet gewoon kan gaan stelen, omdat de versies die hij heeft te klein zijn om als logo te gebruiken.

Lo_fi

Legacy Member
Oh my..Wiffy. Het zal niet de eerste keer zijn dat je het hoort maar.."je hebt echt een probleem". Een probleem waar de gemiddelde psycholoog nog wel eens een vette kluif aan zou kunnen hebben. Als ik de thread doorlees dan krijg ik een steeds vreemder beeld van jou (ik tel er de Pm bij die je me stuurde)..

Echt..doe er iets aan en barst niet direct los in geflame of het reporten van mijn post. Ik ben bloedserieus. Volgens mij is er iets met jou aan de hand.

enj0i^

Legacy Member
Lo_fi zei:
Oh my..Wiffy. Het zal niet de eerste keer zijn dat je het hoort maar.."je hebt echt een probleem". Een probleem waar de gemiddelde psycholoog nog wel eens een vette kluif aan zou kunnen hebben. Als ik de thread doorlees dan krijg ik een steeds vreemder beeld van jou (ik tel er de Pm bij die je me stuurde)..

Echt..doe er iets aan en barst niet direct los in geflame of het reporten van mijn post. Ik ben bloedserieus. Volgens mij is er iets met jou aan de hand.


freak-show!

orez

Legacy Member
Therif zei:
maar nee, je begrijpt het niet.

Logos zijn goed, maar formaat is te klein om als logo te gebruiker... Hoe moet ik het uitleggen?

mss besef jij het niet al te goed, maar een logo wordt in een vectorieel formaat ontworpen, d.w.z. logo kan naar gelijk welke afmeting vergroot/verkleint worden, zonder enige vorm van kwaliteitsverlies.

Ik rook het al vanaf je het hier postte en je je thread hier startte en vroeg om een zo mooi mogelijke kwaliteit van de JPG's ofzo hier in deze thread te laten zien.
Dit ziet er zo naar uit dat het enkel je intentie was om logo's te gaan rippen en dan met de noorderzon te verdwijnen, dit was mijn gevoel vanaf het begin, en ook de reden waarom ik geen enkele poging heb ondernomen om ook iets te ontwerpen.

Just my 2 cents.

Therif

Legacy Member
orez zei:
mss besef jij het niet al te goed, maar een logo wordt in een vectorieel formaat ontworpen, d.w.z. logo kan naar gelijk welke afmeting vergroot/verkleint worden, zonder enige vorm van kwaliteitsverlies.

Ik rook het al vanaf je het hier postte en je je thread hier startte en vroeg om een zo mooi mogelijke kwaliteit van de JPG's ofzo hier in deze thread te laten zien.
Dit ziet er zo naar uit dat het enkel je intentie was om logo's te gaan rippen en dan met de noorderzon te verdwijnen, dit was mijn gevoel vanaf het begin, en ook de reden waarom ik geen enkele poging heb ondernomen om ook iets te ontwerpen.

Just my 2 cents.

Ehm, nee daar heeft daar niets mee te maken
Het eindresultaat wil ik verkrijgen in hoogkwaliteitsformaten... Ik vind het compleet normaal om te visualiseren dat het in gif of jpeg is

Zou ik dat doen, zou ik zeker IPgeband zijn, en dat vind ik niet leuk omdat ik hier op Buy-it en Sell-it forum ook actief bezig ben

Het ding dat ik het meeste haat zijn vooroordelen. :angry:

blaZe

Legacy Member
Therif zei:
Het ding dat ik het meeste haat zijn vooroordelen. :angry:

dat weet ik meneer Arrassi ;)
mij persoonlijk maak ik me in zulke dingen niet druk en heb vertrouwen dat alles op een fantsoenlijke manier geregeld word.

dahousecatfelix

Legacy Member
beter een beetje vooroordelen dan compleet naief te zijn ze :p

D'Sek-

Legacy Member
Ik wist van het moment dat die andere collega in opspraak kwam dat het niet ging doorgaan. Ik beschuldig niemand dat hij één van de logo's bruutweg gaat stelen, maar dit is exact de reden waarom ik niet aan zo'n dingen meedoe.

Dit "wedstrijdsysteem" vind ik een beetje nutteloos als het "maar" om 50€ gaat. Neem dat je 200-300€ kan winnen, of 2000€, gelijk bij de jaarlijkse marktrockaffiche-wedstrijd, dan wil ik dat risico wel ingaan.. maar als ik maar 50€ voor een logo krijg dan wil ik wel eerst zeker zijn dat ik ze effectief krijg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan