Thorens
Legacy Member
Nu niet voor het één of ander maar als je alle friedeltjes (drop shadow, gradient, lijnen op de achtergrond) zou wegnemen, allé, dan komt dit bij mij toch wel over als een heel zakelijk logo. Nu niets overweldigends maar wel zakelijk, dat is toch ook al zeker wat, lijkt medeathsythe zei:kheb een beetje meer gewerkt aan mijn logo :
http://img160.imageshack.us/img160/7996/atmclean2jg.jpg
kheb nog geen gepast lettertype gevonden, maar daar doe ik wel iets aan.
flame on!
note: ik doe geen ps - richtingen of whatever, in tegendeel. Tis gewoon mijn hobby![]()

Heb jij me die e-mail gestuurd om mijn adres te achterhalen ?
Juist opgestaan 


