Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd, da gras ziet ook blauw, hahadresse zei:Dan wordt het hoog tijd dat ge uw scherm eens kalibreert. Hier ziet zelfs het gras blauw...

tough luckFreakyLeash zei:Ik kan gene uil meer zien ...
duur? kank dat vinden in fnac/mediamarkt, of moetk naar een gespecialiseerde zaak?wouter_dc zei:i1 for the rescue!
DieselPower zei:tough luck

isj zei:ad: tis nog zo'n lieve

FreakyLeash zei:Kan ik goed geloven, wou zelf nog als valkenier beginnen, maar is ook niet goedkoop, en ik heb al zo'n dure hobby's, waarom hebben wij niet zo'n vogels op school![]()
Het is trouwens lang geleden dat ge zelf nog een foto hebt gepost, dus bij deze nodig ik u uit 
DieselPower zei:@Floyd: nice job man! Buiten die laatste dan. Wat is de postprocessing?
@freakyleash: nee, dat gezaag op isj 'is getting old' en ik wil dat ge zelf moeite doet om dingen op te zoekenHet is trouwens lang geleden dat ge zelf nog een foto hebt gepost, dus bij deze nodig ik u uit
![]()

bloodoo zei:duur? kank dat vinden in fnac/mediamarkt, of moetk naar een gespecialiseerde zaak?