iKitty
Legacy Member
Pixations zei:@ Psychodweep: nice. Mooi licht!
@ bloodoo: compositie is redelijk goed maar er is iets mis met de kleuren. Er zit inderdaad te veel blauw in.
@ isj: niet slecht. En de pose / blik van die uil is 100% uil![]()
ben nog eentje aan het maken ^^ zal direct uploaden, zalige ogen heeft die



(u know pm)