Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo Pollockisj zei:
weiqin zei:@ Isj:
Foto 1: serieus overbelicht
Foto 2: geen onderwerp, mist ook heel wat scherpte
kan ze beide ni echt appreciëren :/


lol, I guessDieselPower zei:Hallo Pollock
mijn is wel iets feller éisj zei:oké,
mening is mening
het zijn wel eerder artistieke beelden bedoeld, niet echt regels voor![]()
foto 1 overbelicht? dat snap ik niet zo goed,... het was midden in de nacht, en ik heb een paar overbelichte gemaakt en die zagen puur wit... lol
meer uitleg
onderwerp is het licht en de baan daar zit nog meer een verhaal achter, en scherpte is niet echt een nut in deze soort foto's

isj zei:onderwerp is het licht en de baan daar zit nog meer een verhaal achter
wouter_dc zei:Da zou ik es graag willen horen
wouter_dc zei:Da zou ik es graag willen horen

Ik heb het niet over de auto-foto, maar over de eerste foto.isj zei:gewoon zo'n foto zet toch meer aan het denken, dan de eerste foto of een studio foto etc,
een foto van iemand op de baan, ge moet dan al beginnen fantaseren waar die naar op weg is etc... ^^
mja ik neem aan dat jullie niet voor dit soort foto's zijn en dat ze nog niet helemaal overkomen hoe ik wil
FreakyLeash zei:http://blog.cleveland.com/pdextra/2007/10/large_pollock8.jpg
Daar zit ook een verhaal achter, toch een soort, vraag het aan de kunstenaar zelf ... :)[/QUOTE]
Ik vraag wélk verhaal, maar daar wordt niet op geantwoord...



wouter_dc zei:Ik vraag wélk verhaal, maar daar wordt niet op geantwoord...

Unlimited4s zei:Bij Pollock is het creatieproces het belangrijkste, niet het resultaat. De manier van werken is allom gekend en daardoor zijn zijn kunstwerken zo hoog aangeschreven, die kerel was geniaal.



isj zei:http://fc02.deviantart.com/fs43/f/2009/119/4/b/4_by_Isje.jpg
een van mijn eerste foto's spelen met een combinatie
deed me denken aan het wachten,
als ik een foto maak probeer ik meestal een idee/gedachte/gevoel vast te leggen
maar je ziet, datk heel wat technisch moest "evolueren" voor dat mogelijk was/is![]()
wouter_dc zei:Ffkes serieus, hoe fel is die gecropped?
why would I CROP that?