conquerpoy_123 zei:
'kgaan een van deze dagen met de videocamera ook eens naar doel, enige tips?
Doen de nog bewoners daar lastig?

moogt ge daar nog wel overal komen etc?
Ik heb van niemand iets gehoord, en ook niemand gezien van wie ik iets zou kunnen gehoord hebben

. Pak dat 1/10 huizen misschien nog bewoond is (al zal het denk ik nog minder zijn), en dat zie je meestal duidelijk doordat de bewoners er een word-A4 hebben aan de venster gehangen met 'BEWOOND - AFBLIJVEN!'...
De onbewoonde huizen missen meestal deuren en/of vensters, dus 'tis niet zo moeilijk om te zien dat ze onbewoond zijn of om er binnen te geraken. Er was niks afgesloten, afgezien van sommige huizen natuurlijk

. Nu was ik er wel op klaarlichte dag, ik weet niet in hoeverre er geen onguur volk zit als het zonnetje niet zo stralend schijnt. Lijkt mij een ideale plaats om iets te kraken.
Groot is het wel niet natuurlijk, ik denk dat je er makkelijk op een uurtje elke straat kan gezien hebben, als ge geen fotos pakt natuurlijk.
Ik denk eerlijk gezegd dat mijn shoot niet zo'n succes was, ni echt de sfeer kunnen weergeven. Zou denk ik ook nog passender zijn bij winterweer. Maar dat er een vreemde sfeer hangt is wel zeker, en qua locatie valt er imo ook vanalles mee te doen.