Archief - Foto's 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iKitty

Legacy Member
hoofdschooier zei:
@ Isj: heeft dat toestel van u digitale zoom? Want dat kan natuurlijk ook een reden zijn waarom de kwaliteit nogal crappy is op 100% zoom...

soit, het begint hier eigenlijk een beetje uit de hand te lopen denk ik (meer dan anders :D)

ik herinner me dat echt niet meer maar het kan best zijn datk digitaal heb gezoomd, kheb die nochtans uitgezet nu, maar die foto is een van mijn eerste foto's dusja ... :unsure: kwou gewoon tonen voor het idee enz

@boven nice :o

dendaak

Legacy Member
:( kwil iets anders als dieren hier zien :( Dat schoon vrouwvolk kon ik wel appreciëren... Pixations,... "hint".

FreakyLeash

Legacy Member
wardkennes zei:
:( kwil iets anders als dieren hier zien :( Dat schoon vrouwvolk kon ik wel appreciëren... Pixations,... "hint".

Is het niet lang geleden dat we werk van hem hebben gezien ?

SlashDotDash

Legacy Member
wardkennes zei:
:( kwil iets anders als dieren hier zien :( Dat schoon vrouwvolk kon ik wel appreciëren... Pixations,... "hint".

'k Zal in 't vervolg wat meer wulpse dames zoeken in het bos :ironic:

perre

Legacy Member
Vandaag eens naar Doel getrokken voor foto's. Toch ma raar, zo'n spookdorp...

Maar wel een goeie locatie :)

Conqie

Legacy Member
'kgaan een van deze dagen met de videocamera ook eens naar doel, enige tips?
Doen de nog bewoners daar lastig? :p moogt ge daar nog wel overal komen etc?

FreakyLeash

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
'kgaan een van deze dagen met de videocamera ook eens naar doel, enige tips?
Doen de nog bewoners daar lastig? :p moogt ge daar nog wel overal komen etc?

De vader van een vriendin van mij woont er nog,
Echt een coolle kerel !

Hij heeft nu een boot gekocht en gaat die opknappen daarna gaat hij daarop wonen.

perre

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
'kgaan een van deze dagen met de videocamera ook eens naar doel, enige tips?
Doen de nog bewoners daar lastig? :p moogt ge daar nog wel overal komen etc?

Ik heb van niemand iets gehoord, en ook niemand gezien van wie ik iets zou kunnen gehoord hebben :). Pak dat 1/10 huizen misschien nog bewoond is (al zal het denk ik nog minder zijn), en dat zie je meestal duidelijk doordat de bewoners er een word-A4 hebben aan de venster gehangen met 'BEWOOND - AFBLIJVEN!'...

De onbewoonde huizen missen meestal deuren en/of vensters, dus 'tis niet zo moeilijk om te zien dat ze onbewoond zijn of om er binnen te geraken. Er was niks afgesloten, afgezien van sommige huizen natuurlijk :p. Nu was ik er wel op klaarlichte dag, ik weet niet in hoeverre er geen onguur volk zit als het zonnetje niet zo stralend schijnt. Lijkt mij een ideale plaats om iets te kraken.

Groot is het wel niet natuurlijk, ik denk dat je er makkelijk op een uurtje elke straat kan gezien hebben, als ge geen fotos pakt natuurlijk.

Ik denk eerlijk gezegd dat mijn shoot niet zo'n succes was, ni echt de sfeer kunnen weergeven. Zou denk ik ook nog passender zijn bij winterweer. Maar dat er een vreemde sfeer hangt is wel zeker, en qua locatie valt er imo ook vanalles mee te doen.

Strawberry

Legacy Member
Nice Thierry, Floyd. :)

01.jpg


03.jpg


02.jpg


humpf bloed

Bosvos

Legacy Member
wanneer beginnen ze aan de afbraak van Doel eigenlijk? Ik zou ook eens graag naar ginder gaan, maar ik ga ook liever als het weer wat winterser is (herfstweer is ook goed).

Edit : Yuut: ik ben zelf gene held qua bewerking, maar ik heb ondertussen wel wat ervaring met oldschool analoge foutjes, vlekken en kleurzwemen :D Uw foto lijkt nogal monotoon qua bewerking, die krassen vooral, ge ziet eigenlijk direct dat dat een patroon is... en dan nog schoon horizontaal :D

kunt ge dat niet wat meer random doen? (dit is een echte vraag, ik zou niet weten hoe ge het doet :D)

Conqie

Legacy Member
Hun mimiek is nogal tegenstrijdig met de sfeer en de situatie die je opwekt.

Strawberry

Legacy Member
mss, tvalt wel mee
alsk er stuk af knip is het meer horror, maar vind de andere "beter" net omdat ze vanaf de ogen anders is

04.jpg


is ook gewoon TE fout zo :)

Yuut

Legacy Member
hoofdschooier zei:
kunt ge dat niet wat meer random doen? (dit is een echte vraag, ik zou niet weten hoe ge het doet :D)
bloodoo zei:
:p damn zalig, ik hou van die sfeer dat de foto uitstraalt :niceone:
reavX zei:
jammer dat die brush daarop zit
Op alles ..
Ga ik onmiddelijk eens herbekijken, het patroontje ligt er idd vingerdik op.
Alvast bedankt voor de positiefjes :)

EDIT:Kleuren iets anders uitgevallen, maar het scratcheffect zit er wel pak beter in vind'k nu. Fuck 'k vind die kleuren maar niets tegen over de eerste, proberen goe krijgen.
http://farm3.static.flickr.com/2442/3807740213_5472902f93_b.jpg
EDIT 2:
Vorige wa opgelapt met wa nieuwe scratchjes, vind dees beter dan vorige dan
http://farm4.static.flickr.com/3455/3807837023_6f2e2c4d9f_b.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan