wouter_dc
Legacy Member
isj zei:Niet
why would I CROP that?
Zoomt es ne keer in (100% dan, geen 400% of zo), die kwaliteit is écht ni normaal. Ofwel is da iso1600 wat enorm dom zou zijn om da op die moment te gebruiken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
isj zei:Niet
why would I CROP that?
Flipkikker zei:Kunt toch duidelijk zien dat het niet gecropped is?
Geen statief gebruikt, iso wss wa hoger (maar is geen verklaring voor kwaliteit),
is wss combinatie van te ver inzoomen, kwaliteit sensor en het weinige licht...
Flipkikker zei:Kunt toch duidelijk zien dat het niet gecropped is?
Geen statief gebruikt, iso wss wa hoger (maar is geen verklaring voor kwaliteit),
is wss combinatie van te ver inzoomen, kwaliteit sensor en het weinige licht...
wouter_dc zei:En hoe kunde da duidelijk zien, ge kunt ook op hetzelfde formaat croppen



tomhuveners zei:let's call techno viking to end this shit
![]()
Flipkikker zei:Aan de kwaliteit van de afbeelding en de afmetingen
Gechecked na uw reply en voor haar antwoord.![]()
wouter_dc zei:Like i said, ge kunt op dezelfde afmetingen croppen, waardoor uw foto gewoon opgeblazen wordt en zo goed als al uw kwaliteit verloren gaat..
En toch ben ik niet content van de kwaliteit op zo'n locatie. En zeg ni da het aan de camera lag, Isj, want da kan veel beter met zo'n Sony Bridge camera


Psychodweep zei:Het lijkt me eerder dat die 2 crappie foto's op ISO1600/3200 zijn getrokken...
hoofdschooier zei:wat even dom zou zijn als digitaal zoomen,
Psychodweep zei:Nee hoor, ISO verhogen heeft wel z'n nut om kortere sluitertijden te bekomen om actie vast te leggen zonder bewegingsonscherpte. In klaarlichte dag heeft het geen nut om zulke hoge iso's te gebruiken.
Digitaal zoomen is wel nutteloos... want je kan achteraf zelf de foto croppen (en interpoleren).
