Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pixations zei:Ziet er goed uit Joeri!
Ben al benieuwd naar meer![]()

Psychodweep zei:Een M42 Zenitar f2.8 16mm fisheye heb ik:
Op F2.8 zijn de fotos wel soft.
Ik gebruik em meestal op F8.
Voordeel is wel natuurlijk de prijs en ik ben er tevreden mee.
Enkele fotos met die fisheye getrokken:

-=Spyder.LA=- zei:nja 16mm op crop cam geeft zelfde effect als 10mm van mn sigma ( al getest )
harde keus![]()
FreakyLeash zei:Eigenlijk is het verschil, tussen Sigma etc Vs De merk Lenzen van fototoestellen zoals canon en nikon, in kwaliteit groot ?
Joeri G. zei:Hangt echt van geval tot geval af, er zijn soms lenzen die zeker niet slecht zijn, maar ik vind dat je moeilijk kan stellen dat alle Sigma/Tamron/... lenzen goed/slecht zijn. Had je een specifieke lens in gedachte?
,
Joeri G. zei:Die sigma 24-70 heb ik nooit gebruikt
Sigma 70-200 is voor portret en concerten zeker snel/goed genoeg. Heb die even gehad, maar voor sport vond 'k die te traag en onnauwkeurig, dus vervangen door de Canon

DieselPower zei:Hoe kunde daar nu iets op zien? Kijkt naar voorbeeldfoto's en de bouw, lees reviews op dp review of the digital picture. En met de handige api van Flickr kunt ge in de EXIF zoeken.

DieselPower zei:Hoe kunde daar nu iets op zien? Kijkt naar voorbeeldfoto's en de bouw, lees reviews op dp review of the digital picture. En met de handige api van Flickr kunt ge in de EXIF zoeken.
sighFreakyLeash zei:en die 2 verschillende lenzen, dezelfde prijs, maar verschillende naam, ik snap gewoon niet waarom ze dezelfde prijs hebben![]()