Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
conquerpoy_123 zei:pff, sorry maar ik zie, zelf met moeite echt niks in die foto's.
De eerste misschien, maar dat kan iedereen imo, en de volgende zijn gemiddelde facebook foto's.
Waarom konde ze niet op zijn minst technisch beter zijn, geen verwijt, maar ik vraag het mij af.
IMO, gebruik je de hele "rock n roll" scene als excuus, daarom niet bewust.
En ja, dan maak ik me maar niet populair met men kritiek, dat deert me niet. (voor ik hier weer de wind van voren krijg, omdat precies maar alleen bepaalde mensen kritiek mogen geven.)

Mr.Pee zei:foto's hoeven technisch gezien helemaal nie in orde te zijn, een polaroid trekt van kwaliteit ook op niks hé. Deze reeks is gewoon minder, feit, maar hij heeft ook wel al écht goeie beelden gemaakt!

Streetrunner zei:Reisje gemaakt naar Marokko met m'n vriendin en een paar foto's geselecteerd om op Flickr te plaatsen !
Om niet alle links hier te moeten posten, geef ik gewoon de link naar de Flickr set
Comments en tips zijn meer dan welkom !
) moet fantastisch geweest zijnjasperverplanke zei:De 2de van die reeks vind ik het best... Leuk, warm, mooi perspectief en de geur (maar dat kan je niet trekken) moet fantastisch geweest zijn
Een andere die best tof is, is die foto met die blauwe bootjes, maar ik had er liever eentje apart gezien, maar misschien kon je niet op de aanlegsteigers...
'k Zou daar ook eens heen moeten![]()

en de foto's die je ziet met water of havenachtige dingen zijn in een ander dorp (Essaouira) genomen.-=Spyder.LA=- zei:it is hdr :/
i dont make it like a showoff![]()
-=Spyder.LA=- zei:beetje van mijn werk van de laatste tijd ...
niet meer veel tijd gehad
FOTO'S
me staring at the unknown
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphoto...96867223748_1288634303_30294849_3949275_n.jpg



Zit ook met een overload van foto's.Gromme zei:Doe je voor Urbex? Do you mind sharing a bit of information.
Onlangs naar Luik geweest en daar gewoon NIETS gevonden. bummer.