Archief - Foto's 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
eens wat sport foto's posten. gisteren MX in Lommel en gaan zien ofcourse. weinig echt goede plaatsen om als toeschouwer foto's te nemen (voor zover ik gekeken heb)... bij de vip toch nog betere foto's kunne nemen.

3784736156_82c3b7dab3_o.jpg


3784736054_6180a01b69_o.jpg

Matt.

Legacy Member
Waarom zo scheef? Die tweede ca va nog, maar die eerste heb 'k ferm de neiging om mijn hoofd te draaien. Veel vuil op uw lens, wa doffe kleuren, ...

Matt.

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
pff, sorry maar ik zie, zelf met moeite echt niks in die foto's.
De eerste misschien, maar dat kan iedereen imo, en de volgende zijn gemiddelde facebook foto's.

Waarom konde ze niet op zijn minst technisch beter zijn, geen verwijt, maar ik vraag het mij af.
IMO, gebruik je de hele "rock n roll" scene als excuus, daarom niet bewust.

En ja, dan maak ik me maar niet populair met men kritiek, dat deert me niet. (voor ik hier weer de wind van voren krijg, omdat precies maar alleen bepaalde mensen kritiek mogen geven. :) )

Misschien moet je wat gerichtere commentaar geven. Sommige mensen weten niet wat er slecht is aan facebookfoto's. :p

Hoewel het in Strawberry's geval nu wel al vaak genoeg gezegd is waarom sommigen maar niets aan zijn foto's vinden.

'k Vind het ook een minder reeksje.

Conqie

Legacy Member
tja, ze zijn technisch gewoon niet ok, het excuus kan zijn dat dat de stijl is maar dan vind ik die echt niet goed overkomen.
Verder is de inhoud niet zo fantastisch.

Het snapshot-gehalte is gewoon te hoog.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik heb nu eenmaal de neiging om foto's sneller scheef te trekken om daar wa meer spanning aan te geven. allee ja da's mijn visie...

Streetrunner

Legacy Member
Reisje gemaakt naar Marokko met m'n vriendin en een paar foto's geselecteerd om op Flickr te plaatsen !
Om niet alle links hier te moeten posten, geef ik gewoon de link naar de Flickr set

Comments en tips zijn meer dan welkom !

Mr.Pee

Legacy Member
foto's hoeven technisch gezien helemaal nie in orde te zijn, een polaroid trekt van kwaliteit ook op niks hé. Deze reeks is gewoon minder, feit, maar hij heeft ook wel al écht goeie beelden gemaakt!

cassie821

Legacy Member
Studeert er hier iemand hier fotografie in gent zoja pm me es met je emailadres . Kzou dat ook graag doen en om eventueel wat vragen te stellen over die studie !

Conqie

Legacy Member
Mr.Pee zei:
foto's hoeven technisch gezien helemaal nie in orde te zijn, een polaroid trekt van kwaliteit ook op niks hé. Deze reeks is gewoon minder, feit, maar hij heeft ook wel al écht goeie beelden gemaakt!

'kzeg dat toch? :p
Als de inhoud/sfeer of andere die foto's naar een hoger niveau tillen is dat ook goed en soms moet de foto er gewoon technisch naast zitten, das artistieke vrijheid.

jasperverplanke

Legacy Member
Streetrunner zei:
Reisje gemaakt naar Marokko met m'n vriendin en een paar foto's geselecteerd om op Flickr te plaatsen !
Om niet alle links hier te moeten posten, geef ik gewoon de link naar de Flickr set

Comments en tips zijn meer dan welkom !

De 2de van die reeks vind ik het best... Leuk, warm, mooi perspectief en de geur (maar dat kan je niet trekken :( ) moet fantastisch geweest zijn

Een andere die best tof is, is die foto met die blauwe bootjes, maar ik had er liever eentje apart gezien, maar misschien kon je niet op de aanlegsteigers...

'k Zou daar ook eens heen moeten :niceone:

HansP

Legacy Member
beetje van mijn werk van de laatste tijd ...
niet meer veel tijd gehad
DSC04383_4_5_6_7.jpg


DSC04466_67_68_69_70.jpg


DSC04599_600_601.jpg


DSC04616_17_18_19_20.jpg


DSC04594_5_6_7_8.jpg


me staring at the unknown
6093_1096867223748_1288634303_30294849_3949275_n.jpg

Streetrunner

Legacy Member
jasperverplanke zei:
De 2de van die reeks vind ik het best... Leuk, warm, mooi perspectief en de geur (maar dat kan je niet trekken :( ) moet fantastisch geweest zijn

Een andere die best tof is, is die foto met die blauwe bootjes, maar ik had er liever eentje apart gezien, maar misschien kon je niet op de aanlegsteigers...

'k Zou daar ook eens heen moeten :niceone:

Dat was inderdaad niet mogelijk ;)
Vond een 'totaalbeeld' eerlijk gezegd beter omdat het er zoveel waren !
Was allemaal in Agadir trouwens voor het geval je echt naar daar wil :p en de foto's die je ziet met water of havenachtige dingen zijn in een ander dorp (Essaouira) genomen.

FreakyLeash

Legacy Member
Spyder goede foto's, maar ik zou van ze allemaal buiten de laatste ze donkerder maken, voor betere sfeer, in HDR zouden ze pas mooi geweest zijn denk ik !

Strawberry

Legacy Member
Tis wel waar datk de hele rock n roll scene als excuus gebruik, meisjes gebruik ik ook als excuus.
Is trouwens interessante kritiek en er zijn veel mensen met die kritiek :)
TIs meestal dezelfde maar soms nie, daarom is ze interessant voor mij, moet u zeker niet inhouden.
Ondertussen al de 16e keer dat ge zegt facebook foto's dus mij gaat ge daar nie meer raken. :)

Vinnet ook een mindere reeks, denk dak eerder foto's trok uit verveling, soms ontbreekt de drive, er is dan toch wel verschil. Moest filmen en had tape vergeten. crap. Ben ook terug aant ontwerpen, werken mn hoofd sta niezo bij foto, verschil is toch wel duidelijk.
Vin de laatste nog de leukske. :)
Eerste zegt mij nog minst, denk dat elke fotograaf die op podium mocht wel iets in die naard heeft.
Denk dat er algemeen wel dipje in de kwaliteit zal komen, vorige maand dee ik elke dag een shoot/uitstap, nu benk ff op en moek cd boekjes maken. :) Zit ook met een overload van foto's.

HansP

Legacy Member
Gromme zei:
Doe je voor Urbex? Do you mind sharing a bit of information.

Onlangs naar Luik geweest en daar gewoon NIETS gevonden. bummer.

u kidding me naar luik gaan en nix vinden ???
luik is ffs urbexporn

Bosvos

Legacy Member
Is er hier iemand die werkt met lenzen die geen autofocus hebben?
Ik kan maar niet beslissen tussen verschillende lenzen dus dacht ik een 50mm te kopen zonder autofocus (lekker cheap) en de andere die koop ik dan ook...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan