Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FreakyLeash zei:maar ik denk dat ik héél mijn levenlang elke dag zal blijven bijleren omtrent fotografie !

Pixations zei:Dat geldt voor iedereen. Anders zou het maar saai zijn eh![]()
FreakyLeash zei:Thats what I love about it,
Ik speel ook gitaar, het zijn eindeloze hobby's voor creatieve mensen !
Mr. Humphries zei:Hier vantzelfde. Ik speel bijna alle instrumenten, en elke dag leer je bij ...
Mr. Humphries zei:jep, in roosendaal. Blues/rock. Vant weekend nog op blommenkinders gestaan.
Ik ben er de drummer dan wel. Jij?

ThierryM zei:Goeie omzetting FreakyLeash! Beiden ook mooi door hun (pseudo-)symmetrische compositie. De eerste scoort idd wel een graadje beter in originaliteit![]()
FreakyLeash zei:Nah still seeking voor een blues/rock/indie/jazz/funky band![]()
. Ik speel ook graag zulke stijlen. Zeker als binnenkort mijn nieuwe drum arriveert. Een heerlijke Tama starclassic Maple hmmm.Mr. Humphries zei:Dan zouden we eens moeten afspreken misschien. Ik speel ook graag zulke stijlen. Zeker als binnenkort mijn nieuwe drum arriveert. Een heerlijke Tama starclassic Maple hmmm.
cassie821 zei:Weet er iemand als je fotografie gaat studeren in gent , dat je een goeie kennis nodig hebt van chemie?
GeeKer zei:Voor analoog te ontwikkelen?
Ik zou mij daar niet meer teveel zorgen over maken..

