Archief - Foto's 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pixations

Legacy Member
Dat gaat de goeie kant op FreakyLeash :cool:

Ik vind de eerste foto ook de beste. Mooi omgezet in zwart-wit!

FreakyLeash

Legacy Member
Dat doet mij deugd om dat eens te horen,
Ja als ik kijk naar mijn werk van vroeger is het al wat verbeterd,
Nog een lange weg te gaan, maar ik denk dat ik héél mijn levenlang elke dag zal blijven bijleren omtrent fotografie !

Pixations

Legacy Member
FreakyLeash zei:
maar ik denk dat ik héél mijn levenlang elke dag zal blijven bijleren omtrent fotografie !

Dat geldt voor iedereen. Anders zou het maar saai zijn eh :)

FreakyLeash

Legacy Member
Pixations zei:
Dat geldt voor iedereen. Anders zou het maar saai zijn eh :)

Thats what I love about it,
Ik speel ook gitaar, het zijn eindeloze hobby's voor creatieve mensen !

Mr. Humphries

Legacy Member
FreakyLeash zei:
Thats what I love about it,
Ik speel ook gitaar, het zijn eindeloze hobby's voor creatieve mensen !

Hier vantzelfde. Ik speel bijna alle instrumenten, en elke dag leer je bij ...

Mr. Humphries

Legacy Member
jep, in roosendaal :). Blues/rock. Vant weekend nog op blommenkinders gestaan.
Ik ben er de drummer dan wel. Jij?

FreakyLeash

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
jep, in roosendaal :). Blues/rock. Vant weekend nog op blommenkinders gestaan.
Ik ben er de drummer dan wel. Jij?

Nah still seeking voor een blues/rock/indie/jazz/funky band :)

SlashDotDash

Legacy Member
Goeie omzetting FreakyLeash! Beiden ook mooi door hun (pseudo-)symmetrische compositie. De eerste scoort idd wel een graadje beter in originaliteit :)

FreakyLeash

Legacy Member
ThierryM zei:
Goeie omzetting FreakyLeash! Beiden ook mooi door hun (pseudo-)symmetrische compositie. De eerste scoort idd wel een graadje beter in originaliteit :)

Dank u !

en qua originaliteit geef ik jullie gelijk !

Mr. Humphries

Legacy Member
FreakyLeash zei:
Nah still seeking voor een blues/rock/indie/jazz/funky band :)

Dan zouden we eens moeten afspreken misschien :). Ik speel ook graag zulke stijlen. Zeker als binnenkort mijn nieuwe drum arriveert. Een heerlijke Tama starclassic Maple hmmm.

FreakyLeash

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Dan zouden we eens moeten afspreken misschien :). Ik speel ook graag zulke stijlen. Zeker als binnenkort mijn nieuwe drum arriveert. Een heerlijke Tama starclassic Maple hmmm.

Ik zal je wel PM'n voor we dit Topic Hijacken !

cassie821

Legacy Member
Weet er iemand als je fotografie gaat studeren in gent , dat je een goeie kennis nodig hebt van chemie?

GeeKer

Legacy Member
cassie821 zei:
Weet er iemand als je fotografie gaat studeren in gent , dat je een goeie kennis nodig hebt van chemie?

Voor analoog te ontwikkelen?

Ik zou mij daar niet meer teveel zorgen over maken..

Bosvos

Legacy Member
GeeKer zei:
Voor analoog te ontwikkelen?

Ik zou mij daar niet meer teveel zorgen over maken..

² ontwikkelen kan ik zelfs en chemie is mijn alltime buisvak :D

Maar voor de rest heb ik geen idee wat je eigenlijk allemaal moet doen tijdens zo'n opleiding.

ReSiC

Legacy Member
foto van week geleden, genomen in Parijs.

Don__t_believe_the_hype_by_ReSiC.png

zyote

Legacy Member
Mooie foto ReSic! Ik zou durven vanboven er nog een klein stukje vanaf te halen dat je echt als eerste focuspunt de lampen van de auto hebt en dan door de lijnen op de straat naar de rest van de foto wordt gebracht :P Maar is mss hoopje zever :lol:

Bosvos

Legacy Member
eergisteren nacht weer niet kunnen slapen en tegen 5 uur weer eens op stap geweest. Deze keer in Muizen zelf, Mechelen had ik de vorige keer gedaan, maar ik had last van dronken Marrokanen :D

niet kunnen slapen wil blijkbaar niet zeggen dat uw brein nog klaarwakker is, aangezien ik merk dat ik op deze nachtelijke shoots redelijk random foto's maak...

nuja, omdat ik eigenlijk vrij weinig weet over foto's maken bij weinig licht zet ik ze hier maar eens om te zien wat ik allemaal fout doe.

3767633483_d0fff418ea.jpg


3768433472_51a24b6833.jpg


Die laatste is een HDR. En ja ik weet dat dat huis scheef staat, volgens mij is dat gewoon zo, want als ik de foto rechttrek door middel van dat huis, dan staat al de rest onnatuurlijk scheef. Of zit ik hier weer met een vreemd perspectief?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan