Archief - Foto's 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
Varens maar genomen doordat de wiet op was? :p

@ resic: toffe belichting enz, retrosfeer maar het onderwerp zelf vin'k niet superinteressant, en khad diene bmw toch liever volledig gezien en niet voor maar de helft.

Mr.Pee

Legacy Member
hoofdschooier zei:
Die laatste is een HDR. En ja ik weet dat dat huis scheef staat, volgens mij is dat gewoon zo, want als ik de foto rechttrek door middel van dat huis, dan staat al de rest onnatuurlijk scheef. Of zit ik hier weer met een vreemd perspectief?

Da's omda ge omhoog richt m'n beste man, en het noemt perspectief ;)

Pixations

Legacy Member
ReSiC: ik vind hem goed.

hoofdschooier: k'vind ze te oranje van kleur, niet zo goed van compositie en de lampen storen echt verschrikkelijk. En zie maar dat die mannen niet gaan lopen met uwe camera.

Strawberry zei:

Vind je die foto echt goed of wil je ons gewoon tonen hoe proper ge uw bed deze morgen hebt opgemaakt? :unsure:

:woohoo:

zyote

Legacy Member
Ik zal ook nog is een foto posten hier want hoewel ik hier zowat elke dag zit is het precies al een eeuwigheid geleden sinds ik zelf nog iets heb gepost :crazy:. Deze heb ik gemaakt tijdens mijn vakantie in Frankrijk. Jammergenoeg was mijn vakantie niet lang genoeg om ook de voorlaatste etappe van de tour op de Mont Ventoux mee te pikken. Dat zal voor een andere keer zijn :) Feedback is altijd welkom :)

Mont_Ventoux_by_Zyote.jpg

Mvg,
Steven

Strawberry

Legacy Member
Vonnet wel iets hebben,

Cd boekje aant maken
02.jpg


Da dingske ziet er wel veel beter uit dan deze foto van da dingske :)
Rechterkant moen nog paar dingen komen, das nu ff wa lomp stempel werk.
Ook geen idee ofk diene zou gebruiken.

FreakyLeash

Legacy Member
@ Zyote : Ik heb er niets slecht op aan te merken !
Mooie foto dus !

Conqie

Legacy Member
'kben wel fan, behalve dat lettertype van uwe naam, maar dat is dan ook het enige dat ik kan bedenken :p

Pixations

Legacy Member
Idd zyote: mooi werk!

FreakyLeash zei:
Die past er een beetje bij zyote, allé vind ik toch

De lucht is ook zo mooi blauw :love:

Op hoeveel mm is die getrokken FreakyLeash? Een wilde gok: 24mm?

FreakyLeash

Legacy Member
Pixations zei:
Idd zyote: mooi werk!



De lucht is ook zo mooi blauw :love:

Op hoeveel mm is die getrokken FreakyLeash? Een wilde gok: 24mm?

18 mm waarom ?

Mr.Pee je hebt gelijk had ik nog niet opgelet !

zyote

Legacy Member
FreakyLeash zei:
Die past er een beetje bij zyote, allé vind ik toch :p

Ja idd, en mooie foto ook :D De groothoek maakt het schip nog imposanter en de kleuren zijn zeer mooi :)

dresse

Legacy Member
waarom kiest ge die laatste om hier te tonen straw?
De eerste vindk vet, Bij de volgende kan ik inkomen waarom gíj die goed vindt :).. Maar in die laatste zie ik echt niets...

FreakyLeash

Legacy Member
dresse zei:
waarom kiest ge die laatste om hier te tonen straw?
De eerste vindk vet, Bij de volgende kan ik inkomen waarom gíj die goed vindt :).. Maar in die laatste zie ik echt niets...

Bier vaten ? :p

Conqie

Legacy Member
pff, sorry maar ik zie, zelf met moeite echt niks in die foto's.
De eerste misschien, maar dat kan iedereen imo, en de volgende zijn gemiddelde facebook foto's.

Waarom konde ze niet op zijn minst technisch beter zijn, geen verwijt, maar ik vraag het mij af.
IMO, gebruik je de hele "rock n roll" scene als excuus, daarom niet bewust.

En ja, dan maak ik me maar niet populair met men kritiek, dat deert me niet. (voor ik hier weer de wind van voren krijg, omdat precies maar alleen bepaalde mensen kritiek mogen geven. :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan