Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoofdschooier zei:Die laatste is een HDR. En ja ik weet dat dat huis scheef staat, volgens mij is dat gewoon zo, want als ik de foto rechttrek door middel van dat huis, dan staat al de rest onnatuurlijk scheef. Of zit ik hier weer met een vreemd perspectief?

Strawberry zei:


. Deze heb ik gemaakt tijdens mijn vakantie in Frankrijk. Jammergenoeg was mijn vakantie niet lang genoeg om ook de voorlaatste etappe van de tour op de Mont Ventoux mee te pikken. Dat zal voor een andere keer zijn
Feedback is altijd welkom 
hoofdschooier zei:maar ik had last van dronken Marrokanen![]()
FreakyLeash zei:Die past er een beetje bij zyote, allé vind ik toch

Pixations zei:Idd zyote: mooi werk!
De lucht is ook zo mooi blauw
Op hoeveel mm is die getrokken FreakyLeash? Een wilde gok: 24mm?
FreakyLeash zei:18 mm waarom?

Pixations zei:Pure interesse. Ik had zin om een gokske te doen![]()


FreakyLeash zei:Die past er een beetje bij zyote, allé vind ik toch![]()
De groothoek maakt het schip nog imposanter en de kleuren zijn zeer mooi 
dresse zei:waarom kiest ge die laatste om hier te tonen straw?
De eerste vindk vet, Bij de volgende kan ik inkomen waarom gíj die goed vindt.. Maar in die laatste zie ik echt niets...

)