Archief - BATTLE: 02: Character concept Design

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorens

Legacy Member
Mijne daarentegen, ik heb mijn eigen borstkas als model genomen :D ;)

Herr_zhull

Legacy Member
Bij gebrek aan inspiratie:

axisrocketeer.jpg

Skizzy

Legacy Member
Mistabeen zei:
ik kijk naar desse zijn tekening...
ik kijk naar mijn tekening....
zijn ook nie echt proportioneel he

Ja ok, maar dat is ook een cartoony stijl eigenlijk he?
Ik veronderstelde dat hij gewoon personen wou tekenen :).

CHeers

Bolteh

Legacy Member
Ok, hier een 2e inzending, na te veel kritiek van Mista wegens te weinig "fluff" -_-

Het is een rebel die door de nucleaire holocaust beke gemuteerd is..

concept_entree2.jpg

Thorens

Legacy Member
Seg, als gelle hier allemaal met sex gaat beginnen smijten, ga ik ook wel eens een tweede 'sexy' inzending maken, hoor! :p

GMotha

Legacy Member
post-apoc_battle.gif

De rebellen moeten leven op recyclage en improvisatie. Om te overleven (en druk op de vijand te zetten) moeten ze geregeld geisoleerde posten van de "evil guys" plunderen en transporten overvallen.
Ziehier mijn "pathfinder/scavenger": voor en tijdens de holocaust een soldaat, nu een geurilla-strijder. Verschillende bionische onderdelen zijn stille getuigen van zijn ervaring.

Jaja, story-writing is niet echt mijn ding^^
(maybe paint ik de schets nog eens fatsoenlijk in)

Skizzy

Legacy Member
Damn, iedereen is al hier met afgewerkte tekeningen, ik ben er nog lang niet ^^.
Nuja, nog tijd tot vrijdag.
Veel schone werkskes:crazy:.

Cheers

dresse

Legacy Member
jaja, da komt hier nog goe met da forum :)
echt al vette inzendingen tussen.

it's gonna be tuff for the judges...

grandmasterL zei:
mijn inzending..

c&c welkom..

kwee wel ni ask nog aanpassinge ga doen aangezien mijn vrij drukke schema..

here it is..
http://i54.photobucket.com/albums/g98/Laakie/concept.jpg


full res picture.. http://i54.photobucket.com/albums/g98/Laakie/concept2.jpg


grtz

Laakie aka gml

weigeren te luisteren naar mijn commentaar eh... :)
vindt hoofd nog steeds te groot en beentjes/voeten te smal/kort...

ma tis wel een grappig ventje daardoor... :) ma denk ni dat het grappig bedoelt is...

TiB0

Legacy Member
GMotha zei:
post-apoc_battle.gif

De rebellen moeten leven op recyclage en improvisatie. Om te overleven (en druk op de vijand te zetten) moeten ze geregeld geisoleerde posten van de "evil guys" plunderen en transporten overvallen.
Ziehier mijn "pathfinder/scavenger": voor en tijdens de holocaust een soldaat, nu een geurilla-strijder. Verschillende bionische onderdelen zijn stille getuigen van zijn ervaring.

Jaja, story-writing is niet echt mijn ding^^
(maybe paint ik de schets nog eens fatsoenlijk in)

Heel nice. mijn favoriet tot nu toe :) Doet me nogal denken aan Fallout.


Die van mij is morgen misschien af... ik hoop alleen dat ik men pa zijn scanner mag gebruiken :unsure:

TheJudge

Legacy Member
Tekzav zei:


Damn deze had veel potentieel! Persoonlijk vind ik dat je hem een beetje verneukt hebt. Als je je vorige schets gewoon had ingekleurd en gerenderd, details toegevoegd en die stad een beetje vaag had uitgewerkt, dan had je mijn favoriet geweest.

Misschien een poging ondernemen of is inkleuren je ding niet?

verder zijn er mooie werkjes gepaseerd!

Quilombo

Legacy Member
nice nice hierboven

dresse, mista en herrzull (of wa was t weer): vet gedaan :eek:

TiB0

Legacy Member
Tijdens de Holocaust, vuurden alle landen hun hele arsenaal aan kernkoppen op elkaar af. Onder andere China, India, Palestina, Noord Korea, de voormalige Soviet-Unie, het hele Midden-Oosten en de VS werden bedolven onder de kernkoppen.
De meeste landen die niet werden bestookt werden in de komende weken onleefbaar gemaakt door de straling of waren verwoest door tsunami's.
West-Europa dat zoals altijd neutraal bleef min of meer gespaard. Leven was er nog mogelijk (tenzij je buitenkwam zonder een zuurstofmasker), maar desondanks het tekort aan voedselbronnen bleven miljoenen vluchtelingen het continent binnenstormen (al tijdens WO3 vluchtten honderden miljoenen mensen Europa binnen).
Ook Europa verandere dankzij de niet-meer-bestaande ozonlaag in een tweede West-Afrika. Een hoop onvruchtbaar zand dus. Afrika was al in 2023, jaren vóór de 3de wereldoorlog onleefbaar verklaard. Leven was er níet mogelijk dankzij ondragelijke hitte. De rest van het land was uitgeroeid door de vogelpest en andere plagen.
De vluchtelingen die Europa binnenvielen plunderden alles wat er te plunderen viel en de troepen van de VN werden ingeschakeld om de uitheemse populatie, gehandicapten en ouderen uit te dunnen zodat leven terug mogelijk zou worden. Een regelrechte oorlog tussen de "peacekeepers" en de rebellen die gebruikmaken van onder andere nanobots en exoskeletten dus.


En dit is het ontwerp van de "peacekeepers" :D nog lang niet af btw, kben nog bezig aan de onderkant...

peacekeeper21ag.jpg


Misschien niet het allerbeste ontwerp, maar kheb toch maar lekker men best gedaan :tongue: :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan