Mistabeen
Legacy Member
Tis idd nie voldoende om mee te doen the judge maar wel mooi gedaan
ik hoop da we iets mogen verwachten van u in andere battles
als er geen andere inzendingen komen, sluit ik de battle straks al af, tenzij er iemand zegt van:ik ben nog bezig aan een killer inzending
tis dat ik vanavond wegmoet en geen tijd zal hebben voor alles in orde te brengen
ik hoop da we iets mogen verwachten van u in andere battlesals er geen andere inzendingen komen, sluit ik de battle straks al af, tenzij er iemand zegt van:ik ben nog bezig aan een killer inzending
tis dat ik vanavond wegmoet en geen tijd zal hebben voor alles in orde te brengen



. Maar dan zalk het binnekort maar bij schetsen en tekeningen posten zeker.
