Mistabeen
Legacy Member
BATTLE02
Character Concept Design
Omschrijving
Have fun
Character Concept Design
Omschrijving
Ontwerp een character concept design rond het thema: Nuclear holocaust.
Het jaar is 2050, WO III is net achter de rug en over de hele wereld is er bijna geen leven mogelijk, her en der zijn nog enkele vruchtbare plaatsen op aarde die in handen zijn van een evil army en enkele in handen van een rebellenleger die in opstand komen tegen het regime van het "evil army"
Het is aan jou om een character concept design te maken van iemand binnen het rebellenleger of iemand binnen de evil force.
Het is geheel vrij welk type personage het is, het is gelijk of je het in een ijswereld of een woestijnwereld thema steekt.
De uitwerking is geheel gelijk, het gaat hem hier in de 1e plaats om het concept, de uitslag zal 60% afhangen van het concept en 40% van de uitwerking.
Wil je dit uitwerken in potlood, pen, photoshop, illustrator, 3dmax, whatever..... Het blijft gelijk, we verwachten een origineel en sterk concept.
Natuurlijk verwachten we ook wel "iets" van kwaliteit, een stickyfigure of een painttekening met pijltjes en dan uitleg bijgeschreven zullen we dan ook niet accepteren als inzending.
Ik ben er zeker van dat deze battle mogelijk is voor een zeer breed publiek, laat je dan ook niet bangmaken door andere creaties, doe mee, leer van elkaar, and have fun.
DetailsHet jaar is 2050, WO III is net achter de rug en over de hele wereld is er bijna geen leven mogelijk, her en der zijn nog enkele vruchtbare plaatsen op aarde die in handen zijn van een evil army en enkele in handen van een rebellenleger die in opstand komen tegen het regime van het "evil army"
Het is aan jou om een character concept design te maken van iemand binnen het rebellenleger of iemand binnen de evil force.
Het is geheel vrij welk type personage het is, het is gelijk of je het in een ijswereld of een woestijnwereld thema steekt.
De uitwerking is geheel gelijk, het gaat hem hier in de 1e plaats om het concept, de uitslag zal 60% afhangen van het concept en 40% van de uitwerking.
Wil je dit uitwerken in potlood, pen, photoshop, illustrator, 3dmax, whatever..... Het blijft gelijk, we verwachten een origineel en sterk concept.
Natuurlijk verwachten we ook wel "iets" van kwaliteit, een stickyfigure of een painttekening met pijltjes en dan uitleg bijgeschreven zullen we dan ook niet accepteren als inzending.
Ik ben er zeker van dat deze battle mogelijk is voor een zeer breed publiek, laat je dan ook niet bangmaken door andere creaties, doe mee, leer van elkaar, and have fun.
- Formaat: het formaat is gelijk, als presentatie hadden we toch graag een MINIMUM van 800*600px
- De uitwerking mag je zelf kiezen, wil je enkel een potloodtekening inzenden, geen probleem, wil je dit uitwerken in 3d geen probleem, je mag zelf kiezen hoe ver je gaat met je uitwerking.
- Thema: Nuclear Holocaust
[*]de beoordeling zal 60% concept en 40% uitvoering zijn. denk je dus dat je concept iets minder origineel is kan je mss beter wat meer werk in de uitvoering steken.
- Einde Battle: Vrijdag 20uur
- Start Votes: Vrijdag 21uur
- Einde Votes: Zondag 15 uur
- Er zal een vaste jury worden aangesteld om hun stemmen uit te brengen, hiermee willen we zeker zijn dat concept voorrang krijgt op uitvoering.
- De puntentelling zal iets hoger liggen vanwege het minder aantal votes.
nr1 = 15 pt
nr2 = 10 pt
nr3 = 5pt
Wie deelneemt aan deze battle krijgt automatisch 3punten (meerdere inzendingen krijgen geen extra punten)
Have fun
, sebiet is scannen en wat retoucheren
denkt gij da ge het beter kunt dmv een character te maken in 3D, go ahead, denkt ge da ge het beter kunt door een photoshop te maken, go ahead.


