Archief - BATTLE: 02: Character concept Design

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rhodariel

Legacy Member
Dit is hier m'n eerste werkje. Nie veel speciaals, kheb teveel schoolopdrachten om mij er deftig mee bezig te houden.

Untitled-1.jpg

Indieanus

Legacy Member
ik krijg het gevoel dat zijn benen veel te kort zijn en/of armen te lang.

dresse: like it, benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen? (ale , ga je het nog in ps of illustr. zetten?)
mista: ja mista eh. weer cool eh ;)
bolteh: interessante wip, kwacht op vervolg ^^

Rhodariel

Legacy Member
Indieanus zei:
ik krijg het gevoel dat zijn benen veel te kort zijn en/of armen te lang.

dresse: like it, benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen? (ale , ga je het nog in ps of illustr. zetten?)
mista: ja mista eh. weer cool eh ;)
bolteh: interessante wip, kwacht op vervolg ^^
Armen zijn te lang ;)

dresse

Legacy Member
nee indieanus... tis af :) :unsure:

ok, misschien datk er nog wel iets aan doe... :)

Mistabeen

Legacy Member
dresse zei:
nee indieanus... tis af :) :unsure:

ok, misschien datk er nog wel iets aan doe... :)
come on you pussy -_- DO IT

da van bolteh is echt wel lekker ^^ heb het zien evolueren van potloodtekening tot dit, echt wel nice :)

Mistabeen

Legacy Member
Voila se :) mijn inzending, toch enkele uren in gekropen, maar ben tevrede van het resultaat

rebelchick.jpg

dresse

Legacy Member
vette shizzle... ma zoals ik al zei bij de originele schets ook.. ze staat toch ni helemaal recht eh...

Lo_fi

Legacy Member
Je ze valt inderdaad een beetje omver..Ik had de handen een beetje meer uitgewerkt willen zien. En als ik er naar kijk, machinegun ook..

Mistabeen

Legacy Member
kweet da ze wa omver valt :) ma had er nie zoveel zin in om gans de structuur aan te passe om ze recht te zetten

handen uitwerken benk nog nie aan :p nu benk bezig mijn gezichten wa te verbeteren, kzal me nadien toespitsen op handen ^^

en wapens :p kan ik echt nie tekenen, zei het al tegen dresse op msn, is echt men ding nie

Mistabeen

Legacy Member
dan heeft ze nie die "relaxed attitude" vind ik persoonlijk :) hebbet geprobeerd hoor ^^

dresse

Legacy Member
sja, voor relaxed te zijn hebt gij het verkeerd getekend... dan moest ge ze met gebogen rug geteken hebben ofzo... ma nu valt ze ! :)

Typhon`

Legacy Member
en das tegen de wetten van de zwaartekracht hé, alle voorwerpen hangen nu schuin :p.

Holy Paladin

Legacy Member
das dus nog tot deze vrijdag open he

en we zijn nu toch maandag he :unsure:

Piru

Legacy Member
Bolteh, uw design doet me wa denken aan "De Regelaar", strip da ge is moet checken. Nice btw, maar ik vind dat ge uw tekening ni moet verstoppen achter uw mist; 't is goed genoeg ;)

Mista, ge werkt met twee verschillende perspectieven in uw wapen. Uw bajonet verschilt van uw AKtjen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan