Archief - Aankoop nikon D60

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matt.

Legacy Member
Van: Simon Taylor [mailto:s[email protected]]
Verzonden: vrijdag 9 januari 2009 16:11
Aan: *****
Onderwerp: RE: Payment

Hi,

The credit card only gets charged when we send the items.

Simon

Waarmee hij waarschijnlijk bedoelt dat het niet mogelijk is vooraf te betalen. :(

dresse

Legacy Member
amai das gene vriendelijke :)
Den harrison heeft mij duidelijk gezegd dat hij het wel doet.

Hi dries

We have the order & have just had confirmation from Nikon that 5 (only) are due in to us on Tuesday.
Excellent news! So we’ll take your payment immediately…….and thanks again!

All the best

Harrison cameras

of misschien hebt gij het ni zo vriendelijk gevraagd :naughty:

Matt.

Legacy Member
Bij Calumet zijn ze ook weer binnengekomen blijkbaar. Levering van 2-4 weeks naar 3-9 days. :) Op hun website staat wel da ge ook op andere manieren kunt betalen als ge wilt (dus niet met creditcard:)). Straks eens ff zagen aan m'n vader. :p

Shame on us trouwens, zo een D60-topic hijacken. :unsure:

Edit:
dresse zei:
of misschien hebt gij het ni zo vriendelijk gevraagd
Dear,

Is it possible to pay immediately when an online order is made? Or does one’s creditcard only get charged when the item(s) is (are) shipped?

Sincerely,

Matthijs *****

'k Denk dat mijn engels nu ook weer niet zo slecht is? :p

Edit 2: 'k heb nog eens teruggemaild met de duidelijke vraag als het niet mogelijk "in advance" te betalen. Als dat niet duidelijk is weet ik het ook nie meer. :p

tryfus

Legacy Member
Inderdaad schande deze D60-topic hijacken :p
Daarom dat ik hem eens weer over zal nemen.
Mijn nieuwe creditkaart is toegekomen vandaag en ik heb nu bij calumetphoto een D60 (inderdaad die dslr waarmee het allemaal begon) besteld. Ik heb al mijn creditcard-gegevens etc ingevuld, maar er zal mij blijkbaar nog iemand contacteren voor de juiste shippingscosts. de shipping staat op 5-12 dagen ik ben eens benieuwd.

dresse

Legacy Member
- Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR DI IF, voor Nikon - alle bekende merken voordelig kopen bij Kamera-Express.nl
2dehands tamron op kamera-express...
is da dezelfde als deze: Tamron 17-50mm F/2.8 XR Di II LD (motor), voor Nikon (DX), FujiFilm (AF) - alle bekende merken voordelig kopen bij Kamera-Express.nl ?
Iemand ervaringen met die winkel? Zou'k ze bestellen? goeie keuze? Zo online 2dehands een lens bestellen is mss gevaarlijk? ... Langs de andere kant, 6maand garantie en 'nieuwstaat'. Dus dan kan'k ze wel terugsturen als er iets aan mankeert...

(sorry voor het opnieuw overnemen van uw D60 topic, maar er zijn al veel te veel topics over fotografie... en vind die algemene fotografie thread ni meer terug...)

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik weet wel dat die tweede specifiek voor digitale camera's gemaakt is zonder FF sensor (dus voor camera's zoals de D90 e.d.) Ik weet nu niet of die Di dat ook al is of niet. Die 2de is wel een nieuw model van de eerste. Ikzelf heb de tweede, en heel content van (ik heb wel de versie zonder motor).

Matt.

Legacy Member
'k Zou ne nieuwe kopen dresse, ergens in België. Hebt ge ne nieuwe en 2 jaar garantie voor mss €50 extra, en ge zijt zeker dat 'm in orde is. Imo is het de moeite nie waard voor die €50.

dresse

Legacy Member
ik denk dat daar een fout staat in de titel, want op de tamron site staat gene 17-50 DI, enkel Di II. Dus peins dat et dezelfde zijn...
ma idd, mss ist ni waard.. ma op konijn is ie wel al 334€ dus das toch 60€ verschil... en verzendkosten van konijn en deze zijn ongeveer tzelfde. En laten verzenden moetk het toch, want naar konijn rijden kost me al meer aan naft :)

Matt.

Legacy Member
Die DI zal een oud model zijn, veel fabrikanten halen oudere modellen van hun website. Mss es zoeken als er nergens "discontinued lenses" ofzo op hun site staat.

Edit: ah nee, blijkbaar een ander type gewoon, sorry. :) 't Zal dan idd wel typfout zijn.

dresse

Legacy Member
goedkope site...
D90 is er wel nog steeds 120€ duurder dan wat ik hem betaald heb :music:

@matthi: is het dan de moeite alst dezelfde lens is? voor 60€ goedkoper... Heb gehoord dat 2dehands lenzen sowieso niet veel in waarde verliezen... En hier hebk dan ivgl met andere 2dehands lens toch nog 6maand garantie...

Matt.

Legacy Member
@fireflymr: digicamshop is duur ja. Wel nog niemand over horen klagen. Met camera express geen ervaring.
@dresse: lees eens wat reviews van camera express voor je er koopt. Als ge het vertrouwt en ge die €60 goedkoper wilt, koop dan maar. :)
Lenzen dalen niet veel in waarde neen, maar toch vind ik het persoonlijk nie de moeite voor &#8364;60 (zeker nie de 6m<>24m garantie). 'k Ben dan ook nogal wantrouwig tegenover tweedehands van onbekende personen. :) But that's just me. ;)

Mr. Humphries

Legacy Member
tweedehands kan geen kwaad als je weet wat er mee gebeurd is of wat dan ook. Stel je voor dat die man er mee naar nigeria is geweest of Indonesië ofzo, waar het heel vochtig is en dat er wat vocht tussen de lens is gekomen, of wat dan ook. Maar ja, zo kan je dan weer verder gaan natuurlijk.

DieselPower

Legacy Member
Voor een lenske van 100 euro is die garantie verwaarloosbaar imo :)

dresse

Legacy Member
das derdehands en veel minder korting dan die tamron... En prime 50mm gaat ni voldoen voor mij denk'k. ik wil ook mogelijkheid tot redelijke breedhoek af en toe...

Mr. Humphries

Legacy Member
fireflymr zei:
Is de D60 beter dan de D70?

simpelweg: neen en ja. Hangt ervan af waarvoor je hem gaat bebruiken en of je wat van fotografie kent of niet.
Persoonlijk vind ik de D70(s) beter omdat je er meer kan in instellen en is ietsje sneller (1/8000).

dresse

Legacy Member
welke wordt ni meer gemaakt?
En ni meer gemaakt wilt toch ni zeggen dat ge em ni meer kunt kopen...

fireflymr

Legacy Member
D70 vind ge bijna nergens meer, D40 vind ge ook bijna nergens meer... En als het er dan is, blijkt het dan toch niet meer in voorraad te zijn (voor eeuwig)...

Zal dan maar D60 worden zeker ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan