Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.TiZon zei:Volgens mij is een D60 een betere allrounder dan pakweg de D80/D90...
BE|Virus zei:De D60 - D40 range van Nikon vind ik niet echt supercamera's. Teneerste omdat ze het grote LCD scherm gebruiken voor de belichtingsinformatie (alsook de EOS 400 reeks en EOS 1000).
BE|Virus zei:De D60 - D40 range van Nikon vind ik niet echt supercamera's. Teneerste omdat ze het grote LCD scherm gebruiken voor de belichtingsinformatie (alsook de EOS 400 reeks en EOS 1000).
Pixations zei:Ik volg even niet. Het histogram is toch erg handig? Of bedoel je iets anders?
dresse zei:Het voordeel daarbij is dat de meeste hun image stabilisatie op hun ccd zetten ipv in hun lens, waardoor ge altijd image stabilization of vibration reduction hebt en geen duurdere lens moet kopen met IS of VR op...
Tah_b00nz0r zei:Dan ga ik er van uit dat die kodak zeker voldoende zal zijn ja![]()
Kodak is een merk van zichzelf!ThierryM zei:Goh, voor sommigen is dat een voordeel, ik vind het persoonlijk een enorme troef dat bij stabilisatie in de lens je zoeker ook gestabiliseerd is. Dat heeft sensor-shift niet. Daarboven is sensor-shift minder doeltreffend bij langere brandpunten.

Mr. Humphries zei:zeg geen kodak tegen nikon of canon heKodak is een merk van zichzelf!

koenpje zei:Ja op de site van Nikon staat er indd bij de D40 Autofocus. Maar over die DX 18-15mm lens vind ik dan weer niets. Als die geen motor heeft kan ik niet gebruik maken van de autofocus?