Archief - Aankoop nikon D60

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Iconz

Legacy Member
Ik moet mijn D80 nog bestellen..

Kheb gisteren een oude analoge minolta van mijn moeder gevonden.
Nog met lensje erbij.
Klopte het dat die minolta lenzen op de huidige alpha reeks van sony passen?

Mr. Humphries

Legacy Member
Iconz zei:
Ik moet mijn D80 nog bestellen..

Kheb gisteren een oude analoge minolta van mijn moeder gevonden.
Nog met lensje erbij.
Klopte het dat die minolta lenzen op de huidige alpha reeks van sony passen?

Yep idd, die moeten daar normaal gezien op passen.

Anoniem0

Legacy Member
de mijnen is ook gearriveerd. (nu nog deftige foto's kunnen trekken :p )

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kheb de mijne gistere al is uitgebreid kunne testen op't autosalon en op een familiefeesje. binnen foto's maken blijft echt wel lastig met een kitlens :p ik zie mij nog vrij snel een 2de hands 50mm prime aankopen voor wa binnenshuisportretjes te kunne trekke :)

Anoniem0

Legacy Member
en den allereerste foto (wat was het dichtstbij als ik de camera vasthad??? de lamp natuurlijk)

man dit is een wereld van verschil met mijn compact cameraken van canon :s

test.jpg

Brecht

Legacy Member
das enorm, hoeveel leuker dat is, nooit meer 10 seconden wachten tot de flits weer opgeladen is ^^

Matt.

Legacy Member
Nee, ge zegt "ik heb mijzelf een nieuwe achtergrond", waardoor ik denk/dacht da ge die gebruikt als bureaubladachtergrond. Mijn commentaar daarop is dat die foto imo veel te druk is als bureaubladachtergrond. :)

dresse

Legacy Member
pentax.jpg


Mijn eerste fotootje met men D90 :)
Kmoet zeggen, hij heeft wel wat meer knopkes dan den afgebeelde... :)

Aan mensen die nog via de UK gaan bestellen: Die hebben daar andere stekkers! :)
Maar die harrison is echt een aanrader! Verpakt in een grote kartonnen doos vol met van die piepschuimpjes. Nog nooit een pakje zo goed beschermd gezien...

tryfus

Legacy Member
Wat weinig respectvol voor uw oud fototoestel om het direct tot object te degraderen! ;-)

tryfus

Legacy Member
Kwestie van de post symbolisch af te ronden: mijn D60 is eindelijk toegekomen! ongeveer 20 dagen moeten wachten tegen dat ze in stock waren, maar ik heb hem nu toch wel voor 340 euro, wat echt een koopje is! Wat betreft die oplader @ iemand die hier verrast was dat deze voor UK is: het is een standaard stroomkabel die je gewoon kan wisselen met 1 van de 30 andere die je wss al thuis hebt liggen. anyway, de batterij is aan het opladen, ik zal er mijn dan straks eens mee amuseren.

Bedankt iedereen voor de reacties.
ciao
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan