Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.Brown zei:Ongelooflijk hoeveel die Academie opbrengt. In de Waalse pers praten ze over een bedrag tussen de 7-9mil + percentage op doorverkoop.
J.Brown zei:Mangala zou vertrokken zijn. Zou deze middag op de site komen...
Voor die prijs kan je niet twijfelen en hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar.
Nu met het geld van Witsel en Mangala moeten ze toch eens gaan shoppen.

Vergelijk anders Biglia met Vargas.Eagle` zei:met al die zotte prijzen hier vind ik het nog zuurder dat ze dieen beun voor 2,5 naar brussel hebben laten vertrekken, geblesseerd of ni. Hoelang heeft biglia wel ni in de lappenmand gelegen dit seizoen ... Biglia komt ni eens in de buurt qua stats met Vargas. Toch nen dikke flater van ons bestuur in feite zu![]()

Eagle` zei:met al die zotte prijzen hier vind ik het nog zuurder dat ze dieen beun voor 2,5 naar brussel hebben laten vertrekken, geblesseerd of ni. Hoelang heeft biglia wel ni in de lappenmand gelegen dit seizoen ... Biglia komt ni eens in de buurt qua stats met Vargas. Toch nen dikke flater van ons bestuur in feite zu![]()
Hannibal zei:Vergelijk anders Biglia met Vargas.![]()
Gij se sloeber.Booka Shade zei:Dat is als Witsel met Wasyl vergelijken.
hij had nog een contract van 1 seizoen ... geblesseerd tot minimum oktober ... als je ziet wie brugge gehaald heeft op het middenveld .. Lior Refaelov beste speler in seizoen 2010/2011 in israel ... ook bij een topclub daar ... zegt wel iets over hem.en als je ziet hoe hij speelt !!! zalig gewoon WHO THE FUCK IS VARGAS WHEN YOU HAVE RAFA !!!!!!!Eagle` zei:met al die zotte prijzen hier vind ik het met den dag zuurder dat ze dieen beun voor 2,5 naar brussel hebben laten vertrekken, geblesseerd of ni. Hoelang heeft biglia wel ni in de lappenmand gelegen dit seizoen ... Biglia komt ni eens in de buurt qua stats met Vargas. Toch nen dikke flater van ons bestuur in feite zu
Liever geen rechtstreeks concurrent versterken en dat hem desnoods vertrekt voor een appel en een ei via 78 dan dees. Zeker weten dat die opnieuw zen rendement van weleer zal halen eind oktober.
kocabar zei:hij had nog een contract van 1 seizoen ... geblesseerd tot minimum oktober ... als je ziet wie brugge gehaald heeft op het middenveld .. Lior Refaelov beste speler in seizoen 2010/2011 in israel ... ook bij een topclub daar ... zegt wel iets over hem.en als je ziet hoe hij speelt !!! zalig gewoon WHO THE FUCK IS VARGAS WHEN YOU HAVE RAFA !!!!!!!
ad:Booka Shade zei:Egge kiest eindelijk kleur.
Hannibal zei:Vergelijk anders Biglia met Vargas.![]()
kocabar zei:hij had nog een contract van 1 seizoen ... geblesseerd tot minimum oktober ... als je ziet wie brugge gehaald heeft op het middenveld .. Lior Refaelov beste speler in seizoen 2010/2011 in israel ... ook bij een topclub daar ... zegt wel iets over hem.en als je ziet hoe hij speelt !!! zalig gewoon WHO THE FUCK IS VARGAS WHEN YOU HAVE RAFA !!!!!!!
. MOAAAAR MOAAAAR!!!!ocharmekes , binnenkort zal je het kunnen bevestigen ... even geduldSportinggboy zei:Damn, nu heb ik iets gemist. Dacht dat de echte matchen nog moesten beginnenad:
ps op vargas is het iets langer wachten 
kocabar zei:ocharmekes , binnenkort zal je het kunnen bevestigen ... even geduldps op vargas is het iets langer wachten
![]()