Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

starspike

Legacy Member
J.Brown zei:
Ongelooflijk hoeveel die Academie opbrengt. In de Waalse pers praten ze over een bedrag tussen de 7-9mil + percentage op doorverkoop.


Inderdaad. Enkel Brugge moet nog volgen, maar de jeugdwerking lijkt in Brussel, Luik en Genk serieus wat centen te gaan opbrengen.

Scr1fle

Legacy Member
Wij zijn de achtervolging begonnen , enkele talenten afgenomen en hebben ook de pannakoning bij de jongeren zitten :cool::unsure:

J.Brown

Legacy Member
Mangala zou vertrokken zijn. Zou deze middag op de site komen...

Voor die prijs kan je niet twijfelen en hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar.

Nu met het geld van Witsel en Mangala moeten ze toch eens gaan shoppen.

Sportinggboy

Legacy Member
J.Brown zei:
Mangala zou vertrokken zijn. Zou deze middag op de site komen...

Voor die prijs kan je niet twijfelen en hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar.

Nu met het geld van Witsel en Mangala moeten ze toch eens gaan shoppen.

Ze zijn toch aan het shoppen, buyens, belhocine, henkinet, ...

Booka Shade

Legacy Member
Henkinet is echt gene slechte keeper hoor. Goed dat we zo'n jong talent hebben.

Eagle`

Legacy Member
met al die zotte prijzen hier vind ik het met den dag zuurder dat ze dieen beun voor 2,5 naar brussel hebben laten vertrekken, geblesseerd of ni. Hoelang heeft biglia wel ni in de lappenmand gelegen dit seizoen ... Biglia komt ni eens in de buurt qua stats met Vargas. Toch nen dikke flater van ons bestuur in feite zu :s

Liever geen rechtstreeks concurrent versterken en dat hem desnoods vertrekt voor een appel en een ei via 78 dan dees. Zeker weten dat die opnieuw zen rendement van weleer zal halen eind oktober.

Hannibal

Legacy Member
Eagle` zei:
met al die zotte prijzen hier vind ik het nog zuurder dat ze dieen beun voor 2,5 naar brussel hebben laten vertrekken, geblesseerd of ni. Hoelang heeft biglia wel ni in de lappenmand gelegen dit seizoen ... Biglia komt ni eens in de buurt qua stats met Vargas. Toch nen dikke flater van ons bestuur in feite zu :s
Vergelijk anders Biglia met Vargas. :wtf:

Booka Shade

Legacy Member
Eagle` zei:
met al die zotte prijzen hier vind ik het nog zuurder dat ze dieen beun voor 2,5 naar brussel hebben laten vertrekken, geblesseerd of ni. Hoelang heeft biglia wel ni in de lappenmand gelegen dit seizoen ... Biglia komt ni eens in de buurt qua stats met Vargas. Toch nen dikke flater van ons bestuur in feite zu :s

Egge kiest eindelijk kleur.

Hannibal zei:
Vergelijk anders Biglia met Vargas. :wtf:

Dat is als Witsel met Wasyl vergelijken.

kocabar

Legacy Member
Eagle` zei:
met al die zotte prijzen hier vind ik het met den dag zuurder dat ze dieen beun voor 2,5 naar brussel hebben laten vertrekken, geblesseerd of ni. Hoelang heeft biglia wel ni in de lappenmand gelegen dit seizoen ... Biglia komt ni eens in de buurt qua stats met Vargas. Toch nen dikke flater van ons bestuur in feite zu :s

Liever geen rechtstreeks concurrent versterken en dat hem desnoods vertrekt voor een appel en een ei via 78 dan dees. Zeker weten dat die opnieuw zen rendement van weleer zal halen eind oktober.
hij had nog een contract van 1 seizoen ... geblesseerd tot minimum oktober ... als je ziet wie brugge gehaald heeft op het middenveld .. Lior Refaelov beste speler in seizoen 2010/2011 in israel ... ook bij een topclub daar ... zegt wel iets over hem.en als je ziet hoe hij speelt !!! zalig gewoon WHO THE FUCK IS VARGAS WHEN YOU HAVE RAFA !!!!!!!

Sportinggboy

Legacy Member
kocabar zei:
hij had nog een contract van 1 seizoen ... geblesseerd tot minimum oktober ... als je ziet wie brugge gehaald heeft op het middenveld .. Lior Refaelov beste speler in seizoen 2010/2011 in israel ... ook bij een topclub daar ... zegt wel iets over hem.en als je ziet hoe hij speelt !!! zalig gewoon WHO THE FUCK IS VARGAS WHEN YOU HAVE RAFA !!!!!!!

Damn, nu heb ik iets gemist. Dacht dat de echte matchen nog moesten beginnen :sad:

Eagle`

Legacy Member
Booka Shade zei:
Egge kiest eindelijk kleur.

Eindelijk kleur, the fok wa ?


Hannibal zei:
Vergelijk anders Biglia met Vargas. :wtf:

of da die nu op totaal andere positie spelen of ni of in zen laatste contractjaar zit, 2,5 is gewoon belachelijk weinig voor iemand met die kwaliteiten , ge betaalt tegenwoordig al zoiet voor ene uit derde klas te halen bij wijze van spreken. Biglia 8 miljoen (for what it's worth uiteraard) joenges toch :doh:

Morrissey

Legacy Member
kocabar zei:
hij had nog een contract van 1 seizoen ... geblesseerd tot minimum oktober ... als je ziet wie brugge gehaald heeft op het middenveld .. Lior Refaelov beste speler in seizoen 2010/2011 in israel ... ook bij een topclub daar ... zegt wel iets over hem.en als je ziet hoe hij speelt !!! zalig gewoon WHO THE FUCK IS VARGAS WHEN YOU HAVE RAFA !!!!!!!

:lol:. MOAAAAR MOAAAAR!!!!

kocabar

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Damn, nu heb ik iets gemist. Dacht dat de echte matchen nog moesten beginnen :sad:
ocharmekes , binnenkort zal je het kunnen bevestigen ... even geduld :lol: ps op vargas is het iets langer wachten :lol:

Scr1fle

Legacy Member
Vargas dreigde wet de wet van 78 en maakte zich onmogelijk en alleen Anderlecht was geïnteresseerd ;) Biglia is door meer ploegen gewild. En dreigt niet wetten. :p

Sportinggboy

Legacy Member
kocabar zei:
ocharmekes , binnenkort zal je het kunnen bevestigen ... even geduld :lol: ps op vargas is het iets langer wachten :lol:

Hij heeft tijd tot maart om er te staan dus geen enkel probleem :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan