Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eurowarriors

Legacy Member
Ja, Pareja is wrs te duur, behalve als Banega toch naar Inter trekt. Spartak heeft er tien miljoen voor betaald en dat bedrag willen ze graag terug. Valencia wil nog steeds geld uitsparen dus tien miljoen is zeker teveel voor één speler die een half seizoen geblesseerd is geweest. Toch lijkt Pareja me nog steeds een erg sterke aankoop :)

Truman'

Legacy Member
Op sporza staat dat hun bod nog te laag was. Dus ik neem aan dat het actuele bod onder de 15 is. Bij 20 zat die nu al verpakt op de vlieger..

Sportinggboy

Legacy Member
Kortrijk en Anderlecht zouden een akkoord hebben omtrent Veselinovic. Speler zelf heeft 2 dagen bedenktijd gevraagd.

Morrissey

Legacy Member
Veselinovic zou verhuurd worden aan KVK.

Arsenal zou, volgens de Engelse krant Metro, een bod van 7 miljoen euro uitbrengen op Lucas Biglia. Mooie prijs, en zeer mooie club voor hem :)

Wijsheid

Legacy Member
Sterker nog, het zou bijna volledig in kannen en kruiken zijn. Uitfluiten tot die huilend vertrekt. Simaeys buiten!

Sportinggboy

Legacy Member
J.Brown zei:
Sarr zou wss terugkomen om Mangala te vervangen,nice

:lol: eerst bij het huisvuil zetten en dan terug halen, niet te doen :lol:

'Blue-kaku' volgens Britse kranten weer stapje dichter bij Chelsea

De Britse kranten hebben Romelu Lukaku nu al een bijnaam gegeven: 'Blue-kaku'. De spits verklaarde al meermaals zijn liefde voor Chelsea, bijgenaamd The Blues, en nog volgens de Britse media komt die overstap weer een stapje dichterbij nu Chelsea (eindelijk) een bod van 20,5 miljoen euro heeft neergelegd bij Anderlecht.
Nog volgens die Britse media zou manager Herman van Holsbeeck al in Londen geweest zijn om de overgang van de 'nieuwe Drogba' te regelen. Met dit bod zou Lukaku zijn jeugddroom in vervulling zien gaan.

Anderlecht had altijd al een prijskaartje van minstens 20 miljoen euro op het hoofd van zijn sterspeler geplakt en het lijkt dus zeer waarschijnlijk dat de club dit bod zal aanvaarden. Dan moet enkel Lukaku’s manager Christophe Henrotay nog het contract opstellen tussen speler en club, wat dus ook geen problemen meer zou mogen opleveren.

Eerder strikte Chelsea al Thibaut Courtois. De ex-doelman van Genk werd echter alweer uitgeleend aan Atletico Madrid. Of Lukaku meteen in het blauwe shirt te zien zal zijn of ook eerst elders zal worden gestald, is nog niet bekend.

Benieuwd of Lukaku vanavond in de openingswedstrijd van de nieuwe Jupiler Pro League tegen OHL nog in d espits zal lopen van paars-wit.

HNB

eurowarriors

Legacy Member
Simaeys? The fuck? Nu wel geld teveel hebben gaan we Brugge even helpen om af te geraken van hun overschot ofzo? Pff :p

Zou trouwens hier iets van waar? Waarschijnlijk wel, ongeacht de ongeloofwaardigheid van de bron.

PS: Sarr zou een goede zet zijn van Standard, heb het altijd een goede speler gevonden.

J.Brown

Legacy Member
Jullie zitten wel achter 2 van onze vedettes die de laatste 2 jaar niets hebben getoond? Ik snap het punt niet.

Kben tevreden met de politiek van het nieuwe bestuur.

starspike

Legacy Member
Man man... Simaeys. What a kick in the nuts. Brugge vroeg te veel, maar die prijs zou ondertussen heel wat gezakt zijn. Maar whatever, zo een blutskop moet ik niet in Genk hebben.

De geruchten ivm Argentijn zijn ook dat het waar zou zijn. Dat is overigens waarschijnlijk van een ander niveau als Jeroentje Kapoentje.

Sportinggboy

Legacy Member
J.Brown zei:
Jullie zitten wel achter 2 van onze vedettes die de laatste 2 jaar niets hebben getoond? Ik snap het punt niet.

Kben tevreden met de politiek van het nieuwe bestuur.

idd liever henkinet, belhocine, buyens en sarr dan vargas, mbokani en jovanovic :p

eurowarriors

Legacy Member
starspike zei:
Man man... Simaeys. What a kick in the nuts. Brugge vroeg te veel, maar die prijs zou ondertussen heel wat gezakt zijn. Maar whatever, zo een blutskop moet ik niet in Genk hebben.

De geruchten ivm Argentijn zijn ook dat het waar zou zijn. Dat is overigens waarschijnlijk van een ander niveau als Jeroentje Kapoentje.

Simaeys buiten!

En die Argentijn lijkt me inderdaad wel een degelijke aankoop, wordt in Argentinië als een talent beschouwd. Een krachtige verdediger die goed is bij het uitverdedigen, een ideale opvolger van Matoukou lijkt me, hoewel die niet goed was in uitverdedigen.

Sportinggboy

Legacy Member
TransferNewsCen Transfer News Centra
Anderlecht plan a meeting in a secret location with Liverpool and Milan Jovanovic (and his agent) next week to move things on.


Rangers today tabled bids totalling £4million for Anderlecht centre-half Roland Juhasz and Den Haag winger Wesley Verhoek.

The Ibrox club were awaiting responses from both clubs after meeting the Belgian side’s £2.5m valuation for the 28-year-old Hungarian Juhasz, and offering £1.5m to the Dutch outfit for 24-year-old Verhoek.

Both targets are seen as key recruits by boss Ally McCoist, and sources at the club are hopeful deals can be done, although there is still some talking to be done in terms of personal terms if the bids are accepted.

Sws Lukaku, Juhasz en Biglia weg en we kunnen strijden voor PO 2 :sad:

J.Brown

Legacy Member
Sportinggboy zei:
idd liever henkinet, belhocine, buyens en sarr dan vargas, mbokani en jovanovic :p

Op Belhocine na ben ik tevreden met de transfers.

Je vergeet Gonzalez, Bia, Mpoku en Arslanagic. Jong Belgisch talent, altijd welkom. De laatste 3 zou het vorige bestuur nooit gehaald hebben.

En Sarr kon niet meer door dezelfde deur met Luciano, daarom dat hij buiten lag. Ik zou blij zijn met zijn terugkeer, duo Kanu-Sarr zou mooi zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan