Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
kocabar zei:
ocharmekes , binnenkort zal je het kunnen bevestigen ... even geduld :lol: ps op vargas is het iets langer wachten :lol:

:lol:
Met u kunde toch nekeer goed lachen hé. Tijd da da nieuw seizoen hier begint, want da trollengehalte begint hier weer ongekende hoogtes te bereiken. :sad:

Eagle`

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Vargas dreigde wet de wet van 78 en maakte zich onmogelijk en alleen Anderlecht was geïnteresseerd ;) Biglia is door meer ploegen gewild. En dreigt niet wetten. :p

alsof club valt of staat met 2,5 miljoen extra in kas, ze hebben in't verleden wel bijna het dubbele betaald voor koentjah die quasi niks heeft opgebracht :ironic::doh: (met dank toch aan de rouches om er ons van af te helpen)

Exorikos

Legacy Member
Fireflies zei:
:lol:
Met u kunde toch nekeer goed lachen hé. Tijd da da nieuw seizoen hier begint, want da trollengehalte begint hier weer ongekende hoogtes te bereiken. :sad:

Dat het maar snel 1 september is.

Scr1fle

Legacy Member
Wel een beetje belachelijk van de RSCA'ers zeggen dat de competitie voor de Play - Offs niet belangrijk is :rofl:

Denken jullie nu echt dat jullie hetzelfde parcour kunnen nadoen zoals Standard?

Bart Religion

Legacy Member
Wijsheid zei:
Niet lachen met RAFC! Die club spreekt nog steeds tot de verbeelding van heel Europa.

Ik zweer het u, in Mini-Europa zal je zeker wel iemand vinden die Antwerpen kent :love:
Hier weten sommige hasselaren al niet wat KRC Genk is. Petanqueclub hoor je meestal.

Er is maar één ploeg in Antwerpen en dat is den Germinal :tongue:

waffel

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Wel een beetje belachelijk van de RSCA'ers zeggen dat de competitie voor de Play - Offs niet belangrijk is :rofl:

Denken jullie nu echt dat jullie hetzelfde parcour kunnen nadoen zoals Standard?

Ik denk dat de meesten bedoelen dat het er niet toe doet als je eerstes of derdes eindigt voor de po's, het kan dan toch alle kanten veranderen.

Scr1fle

Legacy Member
Aahn ok dan begrijp ik het ! Ik dacht dat jullie het niet erg gingen vinden als jullie 6de ofzo gingen worden voor de play-offs :p

PyromaN

Legacy Member
Mja ge kunt toch zeggen wa ge wilt ma in anderlecht gaat het toch donderen moesten ze een zelfde parcours afleggen als standard vorig jaar voor de playoffs :)

Sportinggboy

Legacy Member
PyromaN zei:
Mja ge kunt toch zeggen wa ge wilt ma in anderlecht gaat het toch donderen moesten ze een zelfde parcours afleggen als standard vorig jaar voor de playoffs :)

Bye bye ariel dan, zou mooi zijn :)

eurowarriors

Legacy Member
J.Brown zei:
Mangala zou vertrokken zijn. Zou deze middag op de site komen...

Voor die prijs kan je niet twijfelen en hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar.

Nu met het geld van Witsel en Mangala moeten ze toch eens gaan shoppen.

Wat vind jij eigenlijk van de transfer van Mangala? Zal hij kunnen aarden in de Spaanse competitie? Ik vind het wel een leuke transfer, zeker omdat er nog zoveel talent in zit, maar ik hoop toch dat we nog iemand aantrekken met wat meer ervaring. Maar ik wil wel eens weten wat een Standard-fan van die transfer vindt. :)

J.Brown

Legacy Member
Mangala is een topper in wording imo, hij heeft alles wat nodig is om een topverdediger te worden. Maar ik vind het gewaagd van Valencia om nu al zo'n bedrag op tafel te leggen. Aangezien hij naast zich een leider nodig heeft, dan pas komt hij tot zijn recht. Bij Standard is het samen met Kanu, sinds zijn komst is hij enorm sterk. En zijn Europese matchen vorig jaar waren ook enorm indrukwekkend voor zo'n jonge kerel. En bij de Franse beloften is hij enorm goed bezig, staat zelfs dicht bij de A kern. Mangala zijn naam zullen we nog vaak horen in de toekomst. Niet voor niets dat een resem topclubs interesse hebben in hem.

Ik weet niet wie er bij Valencia in de verdediging centraal staat, maar Mangala moet een leider naast zich hebben. Veel geld voor een jonge knaap met een enorm groot potentieel. Ik zal hem zeker volgen.

exo

Legacy Member
kocabar zei:
ocharmekes , binnenkort zal je het kunnen bevestigen ... even geduld :lol: ps op vargas is het iets langer wachten :lol:

Wat ist, nu Standard dit seizoen geen prijs dreigt te pakken hebde u liefde naar Brugge verlegd ofwat?

Didierke10

Legacy Member
Normaal gezien zal hij Rami naast zich krijgen, lijkt me. Is ook een Fransman (da's al een pluspunt) is ook al wat ouder maar of Rami een leider is dat weet ik niet.

Zafùn

Legacy Member
Wat vind jij eigenlijk van de transfer van Mangala? Zal hij kunnen aarden in de Spaanse competitie? Ik vind het wel een leuke transfer, zeker omdat er nog zoveel talent in zit, maar ik hoop toch dat we nog iemand aantrekken met wat meer ervaring.

Mangala kan een heel goede verdediger worden maar hij heeft een speler naast zich nodig die hem stuurt en die een goede pass kan geven want dat kan hij niet. Verdedigend is hij heel goed, sterk, snel, goede mandekking, doorzettingsvermogen, kortom, de ideale mandekker.

Opbouwend is het echter heel wat minder. Ik vind het daarom vreemd dat een Spaanse club hem koopt, Everton of een andere PL-subtopper had ik logischer gevonden. Echter, hij is nog jong, er kan nog aan gewerkt worden.

eurowarriors

Legacy Member
J.Brown zei:
Mangala is een topper in wording imo, hij heeft alles wat nodig is om een topverdediger te worden. Maar ik vind het gewaagd van Valencia om nu al zo'n bedrag op tafel te leggen. Aangezien hij naast zich een leider nodig heeft, dan pas komt hij tot zijn recht. Bij Standard is het samen met Kanu, sinds zijn komst is hij enorm sterk. En zijn Europese matchen vorig jaar waren ook enorm indrukwekkend voor zo'n jonge kerel. En bij de Franse beloften is hij enorm goed bezig, staat zelfs dicht bij de A kern. Mangala zijn naam zullen we nog vaak horen in de toekomst. Niet voor niets dat een resem topclubs interesse hebben in hem.

Ik weet niet wie er bij Valencia in de verdediging centraal staat, maar Mangala moet een leider naast zich hebben. Veel geld voor een jonge knaap met een enorm groot potentieel. Ik zal hem zeker volgen.

Ik hoop dat hij zijn talent waarmaakt voor zo'n bedrag. Momenteel hebben we al zeker Adil Rami in de ploeg staan, vorig seizoen kampioen en bekerwinnaar met Lille, een heel goede verdediger en een echte leider op het veld. Dus dan hoop ik dat Mangala een even goed duo vormt met Rami als met Kanu :) Valencia zit ook nog achter Nicolas Pareja btw, ook een sterke centrale verdediger en natuurlijk ex-Anderlecht.

J.Brown

Legacy Member
Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze Pareja gingen halen, maar die kost blijkbaar stukken van mensen? Mangala je zal er tevreden over zijn, zeker gezien zijn leeftijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan