Mangala is een topper in wording imo, hij heeft alles wat nodig is om een topverdediger te worden. Maar ik vind het gewaagd van Valencia om nu al zo'n bedrag op tafel te leggen. Aangezien hij naast zich een leider nodig heeft, dan pas komt hij tot zijn recht. Bij Standard is het samen met Kanu, sinds zijn komst is hij enorm sterk. En zijn Europese matchen vorig jaar waren ook enorm indrukwekkend voor zo'n jonge kerel. En bij de Franse beloften is hij enorm goed bezig, staat zelfs dicht bij de A kern. Mangala zijn naam zullen we nog vaak horen in de toekomst. Niet voor niets dat een resem topclubs interesse hebben in hem.
Ik weet niet wie er bij Valencia in de verdediging centraal staat, maar Mangala moet een leider naast zich hebben. Veel geld voor een jonge knaap met een enorm groot potentieel. Ik zal hem zeker volgen.