Morrissey
Legacy Member
We hebben hem helemaal daarvoor niet verkocht. Hij is hier weggegaan omdat hij van Franky geen kansen kreeg. Als de trainer, vlakaf in zijn gezicht, zegt dat hij niet op hem rekent, tsjah dan zou ik ook vertrekken.
Dat hij geen katje om zonder handschoenen aan te pakken is, weten we allemaal, maar hij zal zelf wel beseffen dat dit zijn laatste kansen zijn. Als dit het jaar is waarin hij dat beseft, hebben we goud in handen. Bij Standard was hij ook een moeilijk karakter, maar hij heeft ons wel 2 jaar op rij de vernieling in gespeeld en Standard bijna op zijn eentje kampioen gemaakt.
Fuck een slecht karakter, serieus. Jacobs zal die wel kunnen beheersen, en een Dieu in vorm is met ruime voorsprong de beste spits in België.
Edit ter informatie:
Dat hij geen katje om zonder handschoenen aan te pakken is, weten we allemaal, maar hij zal zelf wel beseffen dat dit zijn laatste kansen zijn. Als dit het jaar is waarin hij dat beseft, hebben we goud in handen. Bij Standard was hij ook een moeilijk karakter, maar hij heeft ons wel 2 jaar op rij de vernieling in gespeeld en Standard bijna op zijn eentje kampioen gemaakt.
Fuck een slecht karakter, serieus. Jacobs zal die wel kunnen beheersen, en een Dieu in vorm is met ruime voorsprong de beste spits in België.
Edit ter informatie:
Van Holsbeeck: "Wij hebben Mbokani een nieuw contractvoorstel gedaan. We gaan daar niet over. Als Standard meer wil geven, dan is dat hun zaak."
