Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
We hebben hem helemaal daarvoor niet verkocht. Hij is hier weggegaan omdat hij van Franky geen kansen kreeg. Als de trainer, vlakaf in zijn gezicht, zegt dat hij niet op hem rekent, tsjah dan zou ik ook vertrekken.

Dat hij geen katje om zonder handschoenen aan te pakken is, weten we allemaal, maar hij zal zelf wel beseffen dat dit zijn laatste kansen zijn. Als dit het jaar is waarin hij dat beseft, hebben we goud in handen. Bij Standard was hij ook een moeilijk karakter, maar hij heeft ons wel 2 jaar op rij de vernieling in gespeeld en Standard bijna op zijn eentje kampioen gemaakt.

Fuck een slecht karakter, serieus. Jacobs zal die wel kunnen beheersen, en een Dieu in vorm is met ruime voorsprong de beste spits in België.

Edit ter informatie:
Van Holsbeeck: "Wij hebben Mbokani een nieuw contractvoorstel gedaan. We gaan daar niet over. Als Standard meer wil geven, dan is dat hun zaak."

Sportinggboy

Legacy Member
arneeuh zei:
Ik ook. Eerst verkopen ze hem omdat hij onhandelbaar is en geen discipline heeft, en nu willen ze hem terugkopen.. (Terwijl hij bij Monaco bewezen heeft er nog altijd niet op vooruit te zijn gegaan op dat vlak) Snappen wie snappen kan :)

Ik zou u deftig informeren wat de reden was dat Mbokani Anderlecht moest verlaten ( en hij was zelfs toen gehuurd ... )

stormtrooper

Legacy Member
Vedoco zei:
Ja maar liet in de voorbereiding eigenlijk geen slechte dingen zien hoor, denk dat Westerlo er wel een leuke speler bijhaalt voor hun kern.

Goh ja, onze kern is te groot. Dan liever mannen als Conté, M'Silah en VDB kansen geven. Uiteindelijk is het ook goed voor hem: hij krijgt veel voetbal en de kans om zijn niveau weg te halen.

enj0i^

Legacy Member
Fireflies zei:
We hebben hem helemaal daarvoor niet verkocht. Hij is hier weggegaan omdat hij van Franky geen kansen kreeg. Als de trainer, vlakaf in zijn gezicht, zegt dat hij niet op hem rekent, tsjah dan zou ik ook vertrekken.

Dat hij geen katje om zonder handschoenen aan te pakken is, weten we allemaal, maar hij zal zelf wel beseffen dat dit zijn laatste kansen zijn. Als dit het jaar is waarin hij dat beseft, hebben we goud in handen. Bij Standard was hij ook een moeilijk karakter, maar hij heeft ons wel 2 jaar op rij de vernieling in gespeeld en Standard bijna op zijn eentje kampioen gemaakt.

Fuck een slecht karakter, serieus. Jacobs zal die wel kunnen beheersen, en een Dieu in vorm is met ruime voorsprong de beste spits in België.

Edit ter informatie:

In monaco heeft hij nu ook niet echt potten gebroken he... lijkt me een risico, kan goed uitdraaien, maar het kan ook een rotte appel zijn

Swagger

Legacy Member
puni zei:
Ik dacht dat Safari als linksachter gehaald was?

exo zei:
Safari is een linkerverdediger dus het zou nogal stom zijn moest hij zeggen dat hij een linksmid zou zijn.

"De linksachter is altijd mijn positie geweest, laat daar geen twijfel over bestaan. Ik wil niet op het middenveld spelen", aldus Safari in La Dernière Heure. Nochtans had Anderlecht hem in de eerste plaats aangetrokken als opvolger van Jelle Van Damme op de linksmidden."

Dat bedoel ik nu net, 't is ne linksachter, en RSCA trekt hem aan als linksmid. Kan je u toch fameus vragen stellen bij de professionaliteit van de scouting / transferbeleid hé.

pina

Legacy Member
als biglia weg wil en je kan 8 miljoen vangen, zou ik niet twijfelen. Hij verdient ook een transfer, al denk ik niet dat hij naar spartak zal willen gaan.

Weebl

Legacy Member
Kan denk ik wel naar interessantere competities gaan ook. 8 miljoen lijkt mij wel de juiste prijs, als hij echt weg wil.

Sportinggboy

Legacy Member
Van Spartak hecht het bestuur weinig geloof.

Milan Jovanovic en Anderlecht zijn gisteren naar elkaar toegegroeid op alle gebied. Begin Volgende week komt de speler naar Brussel om de deal normaal af te ronden

HNB : Er zit beweging in de onderhandelingen tussen Milan Jovanovic en Anderlecht. Een week nadat beide partijen aan tafel zaten, heeft de manager van Milan Jovanovic telefonisch contact gehad met manager Herman Van Holsbeeck. Jovanovic is van plan om volgende week opnieuw naar Brussel te komen.

Het gesprek vorige week verliep in goede sfeer, maar er was toch nog een flinke kloof tussen wat Jovanovic verwachtte en wat Anderlecht bood. Die kloof is grotendeels gedicht zodat een transfer erg dichtbij komt. ‘Milan wil absoluut naar Anderlecht komen', zegt zijn zaakwaarnemer Dejan Veljkovic. ‘We zijn opnieuw aan het praten en alles ziet er goed uit: het sportieve aspect, het financiële, de premies... We zoeken nog een paar oplossingen, maar er zit beweging in het dossier.'

J.Brown

Legacy Member
7mil is wel een zeer mooie prijs natuurlijk, jammer dat we hem niet kunnen houden. Hopelijk laten ze Defour niet gaan, we zullen hem nodig hebben vnv.

Swagger

Legacy Member
nice sportinggboy, goe nieuws :)

Jova kan de leider worden die Anderlecht op dit moment toch nog mist.

TheRedDevils

Legacy Member
J.Brown zei:
7mil is wel een zeer mooie prijs natuurlijk, jammer dat we hem niet kunnen houden. Hopelijk laten ze Defour niet gaan, we zullen hem nodig hebben vnv.

Das enorm veel. Das meer dan wat we voor Perisic hebben gekregen.
Terwijl Perisic toch stukken beter is :crazy:

Morrissey

Legacy Member
Swagger zei:
nice sportinggboy, goe nieuws :)

Jova kan de leider worden die Anderlecht op dit moment toch nog mist.

Klopt. Zetterberg had het er deze week nog over, dat Anderlecht geen leiders had, wat natuurlijk helemaal waar is. Hij beweerde dat Lukaku die rol op zich kan nemen, maar ook nog veel te jong is. De mannen met ervaring (Biglia, Juhasz, Proto,...) trekken bijna hun mond niet open. Biglia spreekt zelf nog bijna geen woord Engels. Juhasz zou eigenlijk de perfecte leider kunnen zijn, is international, spreekt Engels, heeft veel ervaring, zo iemand zou moeten kunnen opstaan.

Maar als Jova komt, hebben we de perfecte man gevonden, al is het maar om zijn rol als leider op te nemen, en die kleine ketten te sturen en wegwijs te maken. Met zijn ervaring kan hij Anderlecht garanti wat bijbrengen. Dat we daar dan wat dieper voor in de buidel moeten tasten, tsjah dan is het zo maar. Met het hopelijk wegvallen van Bulykin en Chatelle, is die zijn loon toch alweer gedekt hé.

Benieuwd wel wie er nu bij Anderlecht gaat spelen als hij komt. Suarez terug op rechts? Jacobs die de 4-3-3 behoudt? Wijzigt naar een 4-4-2? Ik ben benieuwd. Maar Jova aantrekken zou een enorme bonus zijn.

En 7 mil voor Mangala, serieus hoge prijs.

J.Brown

Legacy Member
Wel even schrikken als je de ploegopstelling ziet voor vnv en die vergelijkt me die van tijdens de PO. Geen Witsel, Defour, Carcela, Mangala en Opare.

Met al het geld dat er ligt in Luik moeten ze toch eens 1 of 2 dikke vissen binnen halen imo.
Ongelooflijk hoeveel die Academie opbrengt. In de Waalse pers praten ze over een bedrag tussen de 7-9mil + percentage op doorverkoop.

pina

Legacy Member
engels is niet belangrijk als frans de voertaal is in anderlecht. En jovanovic is nog steeds onvoldoende want op het middenveld missen ze nog steeds een echte spelverdeler genre polak. Jovanovic out en je zit met dezelfde ploeg als vorig seizoen. Je moet in elke linie een leidersfiguur hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan