Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoals dat gedoe ivm die speler bij Liverpool. Veel aandacht zou ik daar niet aan besteden.net alsof Genk gaat onderhandelen over hun linksback ,net nu de 4 belangrijkste matchen van het seizoen eraan komenWeebl zei:Daar zitten ze dan, met hun transferstop!
Exorikos zei:Genk heeft dan ook geen traditie.![]()




Fireflies zei:Liever geen achterban, dan supporters die 200 ploegen steunen, he Shadow![]()
![]()
![]()


Exorikos zei:Genk heeft dan ook geen traditie.![]()
ad:Sh@D0wBE zei:Liever dan nog voor 200 ploegen supporteren dan voor den RSCA![]()
@wijsheid : Den ààààntwéééérp is al wel een paar jaar een vaste waarde in de tweede klasse hé![]()
![]()
![]()

Fireflies zei:Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.

Wijsheid zei:Niet lachen met RAFC! Die club spreekt nog steeds tot de verbeelding van heel Europa.
Ik zweer het u, in Mini-Europa zal je zeker wel iemand vinden die Antwerpen kent
Hier weten sommige hasselaren al niet wat KRC Genk is. Petanqueclub hoor je meestal.
. Wat zien die in die krabber. Da's evenveel als wij voor Vargas betaald hebben, zalig.starspike zei:Geen traditie alleen? NIKS hebben we... NIKS, zeg ik u! Als onze spelers niet vlug zelf vertrekken, ga ik ze persoonlijk brengen. Wie wil iemand nu zoiets aandoen: bij Genk spelen!
Zaten wij ook maar in 2de klasse als club gekend over heel Europaad:
Krabber? Daarom dat Ajax ook interesse heeft zeker? Die heeft bij RSCA nooit een eerlijke kans gekregen, ook geen tijd gekregen om te ontplooien.Fireflies zei:Bulykin zou op weg zijn naar Bordeaux voor 2,5 mil euro. Wat zien die in die krabber. Da's evenveel als wij voor Vargas betaald hebben, zalig.
IceMaN.* zei:Krabber? Daarom dat Ajax ook interesse heeft zeker? Die heeft bij RSCA nooit een eerlijke kans gekregen, ook geen tijd gekregen om te ontplooien.