Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Truman'

Legacy Member
Proim zei:
Ik heb nog nergens iets gezegd over Mbokani en heb bij hem wel zeker mijn bedenkingen.

I know, was maar om in te pikken over jova/mbokani, aangezien ik uw mening over jova ook wel deel.

Didierke10

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Sexy rondborstige aanwinst voor Club Brugge? | Belgiumsoccer.be

Het gerucht doet de ronde dat de Paraguayaan Edgar Benitez van het Mexicaanse Pachuca op het punt staat voor Club Brugge te tekenen?

‘Echt? Dat zou fantastisch zijn! Hopelijk tekent 'El pajaro Benitez' in Brugge, dan kom ik zeker supporteren voor hem. Dan ga ik naakt gebodypaint in de kleuren van Club Brugge naar een wedstrijd kijken, lekker sexy."

:unsure:

:applause::bow: Go, Larissa. :D

Scr1fle

Legacy Member
NotoriousP zei:
? Heb ik de stream te snel afgezet fzo?
Als het op mij bedoelt is dan heb ik een fout gemaakt. Per ongeluk in het verkeerde topic geschreven , moest in het JPL topic ;) Twas maar gwn een gemiste kans :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.

Vedeco

Legacy Member
Fireflies zei:
Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.

Chatelle terug naar Gent :love:

kocabar

Legacy Member
Fireflies zei:
Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.
wasyl? staat die niet meer in de a kern mss? en die scoort toch veel bij corners etc ... ... ..

Morrissey

Legacy Member
kocabar zei:
wasyl? staat die niet meer in de a kern mss? en die scoort toch veel bij corners etc ... ... ..

Odoi speelt bijna elke oefenmatch.. En als optie heb je ook nog Gillet. Wasyl hoort hier gewoon niet meer, heeft ook een te zwaar contract om als bankzitter gebruikt te worden.

Gavin

Legacy Member
Eagle` zei:
daily mirror waar dit artikel op zou gebaseerd zijn, spreekt toch belange ni van een afgeronde transfer ? nuja met termen als: "zou" en "misschien" bouwt ge luchtkastelen
Voetbalnieuws in Engeland op zondag. :D

pina

Legacy Member
Fireflies zei:
Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.

rnic was sowieso einde contract sinds juni, dus veel maakte dat sowieso niet uit

Anoniem06

Legacy Member
Man man man, waarom hebben ze Veselinovic en Seck toch ooit gehaald...

Fantastische scouting..

Wijsheid

Legacy Member
Onze enige linksachter, Pudil, zou volgens Voetbalkrant in de belangstellinb staan van Osasuna. Ze zouden komen onderhandelen over een transfer, deze week.

Hopelijk één van de zever-elementen op die site, want nog een speler minder zonder dat er iets is bijgekomen is redelijk fail. Dan schieten er nog 17 veldspelers over.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan