FrownedUpon
Legacy Member
N`Kr1pt zei:wat gaan we nog horen, sturridge
die gaat zeker in belgie willen komen spelen bij het grootse en europees roemrijke anderlecht.
sommige anderlecht supps hier komen al akelig dicht in de buurt van de meeste brugesboys hier die ook leven in een eigen wereld waarin club brugge magisch en superieur is.
Kan je mij verwijzen naar deze posts waarin mensen er duidelijk van overtuigd zijn dat die roddel ook (waarschijnlijk) waar is omdat anderlecht zo geweldig zou zijn?
Ah ja, niemand heeft dat hier gezegd...
Nice try at shit stirring maar doe is nie belachelijk.

ne ruil lukaku-torres eh


. Dream on kerel, niet overdrijven. Tegen zo'n riant loon mag hij in het buitenland gaan spelen. Dan geef ik liever de voorkeur aan jeugd/Diogo, dan zo'n bakken geld te betalen.
..
