Heeft een volledig seizoen bij Anderlecht gezeten, en als hij speelde was hij écht niet goed genoeg. Die kerel verdiende hier 1 miljoen per jaar, dan moet je er altijd staan. Hij stond er nooit. Heeft misschien niet veel kansen gekregen, maar in de wedstrijden die hij speelde zoog die veel, veel te hard.
legt er vorig seizoen wel 20 in, maar heb die goals eens op Youtube opgezocht, die tikt zelf Akpala er allemaal in. Neen, die komt gewoon véél te kort voor Anderlecht. T'is mij echt een raadsel wat ploegen als Ajax en Bordeaux daar in zien.
En waarom heeft die tijd nodig om zich te ontplooien? Hij speelde al 2 jaar in Europa, in een betere competitie als de onze. Hij had het loon van een topspits, dan moet je er gewoon van het begin staan, en dat deed hij niet. En bij Ado kreeg hij zijn kansen, maar voetballend kwam hij daar ook te kort hoor. Scoren wel, maar meevoetballen, daarin kwam hij echt wel duidelijk te kort.