Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerv.Be

Legacy Member
Fireflies zei:
Heeft een volledig seizoen bij Anderlecht gezeten, en als hij speelde was hij écht niet goed genoeg. Die kerel verdiende hier 1 miljoen per jaar, dan moet je er altijd staan. Hij stond er nooit. Heeft misschien niet veel kansen gekregen, maar in de wedstrijden die hij speelde zoog die veel, veel te hard.

legt er vorig seizoen wel 20 in, maar heb die goals eens op Youtube opgezocht, die tikt zelf Akpala er allemaal in. Neen, die komt gewoon véél te kort voor Anderlecht. T'is mij echt een raadsel wat ploegen als Ajax en Bordeaux daar in zien.

En waarom heeft die tijd nodig om zich te ontplooien? Hij speelde al 2 jaar in Europa, in een betere competitie als de onze. Hij had het loon van een topspits, dan moet je er gewoon van het begin staan, en dat deed hij niet. En bij Ado kreeg hij zijn kansen, maar voetballend kwam hij daar ook te kort hoor. Scoren wel, maar meevoetballen, daarin kwam hij echt wel duidelijk te kort.
Hij kwam hier toe op het einde van de transferperiode, heel de voorbereiding gemist. Heeft amper 10 keer mogen aandraven bij RSCA, en had 'toch' 3x gescoord. Jacobs heeft hem hele tijd op de bank gehouden. Dat hij een monstercontract had, tjah, grote fout van het bestuur.

starspike

Legacy Member
Dillyracer zei:
Jullie zijn dan ook kunstmatig in eerste gebracht door overheidsgeld!

Miljarden!!!!
Limburg was eigenlijk zo rijk dat we het economisch epicentrum van de wereld had kunnen worden, als dat geld niet integraal in de bodemloze put Kaa Err Cee Genk was gegooid.

Morrissey

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Hij kwam hier toe op het einde van de transferperiode, heel de voorbereiding gemist. Heeft amper 10 keer mogen aandraven bij RSCA, en had 'toch' 3x gescoord. Jacobs heeft hem hele tijd op de bank gehouden. Dat hij een monstercontract had, tjah, grote fout van het bestuur.

Zijn scorend vermogen is hoog, maar komt voetballend toch gewoon tekort? Voorbereiding of niet, als je nog geen enkele passen na elkaar kunt geven die aankomen, of een bal deftig controleren, heb je hier niets te zoeken.

Re@V0r

Legacy Member
Fireflies zei:
Bulykin zou op weg zijn naar Bordeaux voor 2,5 mil euro :rofl:. Wat zien die in die krabber. Da's evenveel als wij voor Vargas betaald hebben, zalig.

Chatelle zou op weg zijn naar STVV

fuck me... inpakken en opsturen met een grote glimlach als da waar is
mooie som alleszins en nog een zwaar contract kwijt er bovenop

Lukaku naar Arsenal zou nice zijn voor hem
ma twordt dan wel tijd dat anderlecht eens werk maakt vant wa aanvallende versterking ook tbh... tseizoen begint binnen 5 dagen ffs

puni

Legacy Member
Op dit moment zit het aanvallend toch wel snor bij Anderlecht imo. Alleen als Lukaku vertrekt (en ik denk eigenlijk dat-ie gewoon nog een seizoen blijft) mag er nog iemand bij. Maar op dit moment hebt ge Lukaku, De Sutter, Veselinovic en Bulykin met daarachter Suarez, Kanu, Vargas, Legear, en nog een paar jonge talentjes zoals Matos, Praet, Kabasele en Badibanga... Dan moet er niet echt veel meer bij wat mij betreft.

Re@V0r

Legacy Member
als Bulykin effectief weg zou gaan en Lukaku ook nog zou verdwijnen zit je met nieveel basismateriaal meer diep in de spits é...
De Sutter, maar hoe lang gaat die fit blijven en die kan ook onmogelijk alles spelen
en Veselinovic... kweet ni zu, kdacht zelfs dat ze die terug willen uitlenen dus zoveel vertrouwen hebben ze daar ook ni in
de rest is meer flankaanvaller of is tbh nog ni klaar om een gans seizoen als basisspeler mee te draaien en de volledige aanval te dragen

NotoriousP

Legacy Member
Fireflies zei:
Bulykin zou op weg zijn naar Bordeaux voor 2,5 mil euro :rofl:. Wat zien die in die krabber. Da's evenveel als wij voor Vargas betaald hebben, zalig.

Vargas is dan ook door heel dat fiasco te goedkoop naar jullie gegaan. :p En hij is gekwetst natuurlijk. Ik denk dat hij in vorm & goede relatie met Club niet voor onder de 5 miljoen vertrokken was.

En Bulykin deed het niet slecht in Nederland, hij past gewoon niet goed bij Anderlecht. Ik denk dat ze voor 2.5 milj niet lang zullen twijfelen om hem te verpatsen.

Scr1fle

Legacy Member
Ik denk dat Vargas wel een goede relatie had met Club maar hij wou gwn weg. Club wou en de rest weten we nu he :p

Maar met Rafa hebben een zalige vervanger gehaald :cool:

puni

Legacy Member
Re@V0r zei:
als Bulykin effectief weg zou gaan en Lukaku ook nog zou verdwijnen zit je met nieveel basismateriaal meer diep in de spits é...
De Sutter, maar hoe lang gaat die fit blijven en die kan ook onmogelijk alles spelen
en Veselinovic... kweet ni zu, kdacht zelfs dat ze die terug willen uitlenen dus zoveel vertrouwen hebben ze daar ook ni in
de rest is meer flankaanvaller of is tbh nog ni klaar om een gans seizoen als basisspeler mee te draaien en de volledige aanval te dragen

Als, als,... Als enkel Bukykin verkast, hebben we nog altijd materiaal genoeg diep in de spits. En ge kunt moeilijk vervangers aantrekken voor potentiële vertrekkers, anders zitten we binnenkort met zes spelers voor 1-2 posities.

eurowarriors

Legacy Member
Fireflies zei:
Boh Kanu kan een bal bijhouden, en heeft al sterke matchen gespeeld. Ik ben er geen fan van, maar brengt veel meer bij dan de rest in dat lijstje.

Bulykin zou op weg zijn naar Bordeaux voor 2,5 mil euro :rofl:. Wat zien die in die krabber. Da's evenveel als wij voor Vargas betaald hebben, zalig.

Chatelle zou op weg zijn naar STVV

Persoonlijk vond ik Bulykin erg goed bezig vorig seizoen in Nederland, degelijke speler. Desondanks moet Anderlecht niet twijfelen om dat bod te accepteren want bij Anderlecht rendeert hij raar genoeg niet. Maar hem een krabber noemen vind ik niet echt juist als je ziet wat hij vorig jaar heeft gepresteerd.

Swagger

Legacy Member
puni zei:
Op dit moment zit het aanvallend toch wel snor bij Anderlecht imo. Alleen als Lukaku vertrekt (en ik denk eigenlijk dat-ie gewoon nog een seizoen blijft) mag er nog iemand bij. Maar op dit moment hebt ge Lukaku, De Sutter, Veselinovic en Bulykin met daarachter Suarez, Kanu, Vargas, Legear, en nog een paar jonge talentjes zoals Matos, Praet, Kabasele en Badibanga... Dan moet er niet echt veel meer bij wat mij betreft.

Aanvallend valt het nog wel mee bij RSCA, zeker als Romelu blijft. Maar 't probleem zit hem erachter: Suarez, Kanu, Legear: te weinig rendement over het hele jaar bekeken. Die 3 kunnen wel eens een goeie match spelen, maar 80% van het seizoen is het huilen met de pet op. Remember dat Proto altijd uittrapte tot bij Lukaku, dat zegt genoeg.

Hopelijk met Vargas zal dat toch moeten beteren, en er zijn talenten zoals ne Musonda en zeker ne Praet.

En ivm Bulykin, 't is juist door zo'n mannen monstercontracten te geven & die dan niet worden opgesteld, dat de RSCA-supps gefrustreerd geraken. Bv. diene Safari: ze kopen die als linkerflank, en dan zegt hij zelf dat hij linksback is. Komaan man, geen wonder dan dat den Herman wordt uitgefloten.

puni

Legacy Member
Swagger zei:
Aanvallend valt het nog wel mee bij RSCA, zeker als Romelu blijft. Maar 't probleem zit hem erachter: Suarez, Kanu, Legear: te weinig rendement over het hele jaar bekeken. Die 3 kunnen wel eens een goeie match spelen, maar 80% van het seizoen is het huilen met de pet op. Remember dat Proto altijd uittrapte tot bij Lukaku, dat zegt genoeg.

Hopelijk met Vargas zal dat toch moeten beteren, en er zijn talenten zoals ne Musonda en zeker ne Praet.

En ivm Bulykin, 't is juist door zo'n mannen monstercontracten te geven & die dan niet worden opgesteld, dat de RSCA-supps gefrustreerd geraken. Bv. diene Safari: ze kopen die als linkerflank, en dan zegt hij zelf dat hij linksback is. Komaan man, geen wonder dan dat den Herman wordt uitgefloten.

Ik dacht dat Safari als linksachter gehaald was?

Wat die uittrappen van Proto naar Lukaku betreft, dat was inderdaad armoe troef. Maar niet vergeten dat toen Biglia en Legear in de lappenmand lagen en Bous net vertrokken was. De verbinding tussen aanval en verdediging was dus quasi verdwenen, dat merkte ge wel.

Maar het is inderdaad in zijn geheel gezien de creativiteit die vaak ontbreekt bij RSCA.

exo

Legacy Member
Swagger zei:
Aanvallend valt het nog wel mee bij RSCA, zeker als Romelu blijft. Maar 't probleem zit hem erachter: Suarez, Kanu, Legear: te weinig rendement over het hele jaar bekeken. Die 3 kunnen wel eens een goeie match spelen, maar 80% van het seizoen is het huilen met de pet op. Remember dat Proto altijd uittrapte tot bij Lukaku, dat zegt genoeg.

Hopelijk met Vargas zal dat toch moeten beteren, en er zijn talenten zoals ne Musonda en zeker ne Praet.

En ivm Bulykin, 't is juist door zo'n mannen monstercontracten te geven & die dan niet worden opgesteld, dat de RSCA-supps gefrustreerd geraken. Bv. diene Safari: ze kopen die als linkerflank, en dan zegt hij zelf dat hij linksback is. Komaan man, geen wonder dan dat den Herman wordt uitgefloten.

Safari is een linkerverdediger dus het zou nogal stom zijn moest hij zeggen dat hij een linksmid zou zijn.

Drew

Legacy Member
Swagger zei:
mja, Kanu speelt op op het jaar 3 geniale matchen & al de rest zijn dan heel slechte matchen. 't is wit of zwart bij diene gast, jammergenoeg bijna altijd zwart. Ik vind hem te onregelmatig voor RSCA.
Racist! :unsure:

Vedeco

Legacy Member
BleKKie zei:
Heeft toch nog niets echt uitgestoken bij Gent? Ik zou tevreden zijn :p

Ja maar liet in de voorbereiding eigenlijk geen slechte dingen zien hoor, denk dat Westerlo er wel een leuke speler bijhaalt voor hun kern.

Morrissey

Legacy Member
Als Lukaku vertrekt halen we zo goed als zeker Mbokani binnen. Dus moest die vertrekken, maak ik mij geen zorgen.

Balsaus

Legacy Member
Fireflies zei:
Als Lukaku vertrekt halen we zo goed als zeker Mbokani binnen. Dus moest die vertrekken, maak ik mij geen zorgen.

Mbokani? Ik zou me juist wel zorgen maken :p

Anoniem06

Legacy Member
Balsaus zei:
Mbokani? Ik zou me juist wel zorgen maken :p

Ik ook. Eerst verkopen ze hem omdat hij onhandelbaar is en geen discipline heeft, en nu willen ze hem terugkopen.. (Terwijl hij bij Monaco bewezen heeft er nog altijd niet op vooruit te zijn gegaan op dat vlak) Snappen wie snappen kan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan