Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Draego

Legacy Member
Rogue zei:
Nope, iemand een blessure toewensen doe je niet. We zullen hem maar geluk wensen zeker?


Break a leg Ronald!

:lol:

Ik zet het er maar bij dat ze weer niet kunnen veralgemenen over de eerste reacties bij de Brugge supporters. Ge kent dat forum hier onderhand ook wel al hé Rogue. :p

exo

Legacy Member
Koenekeuh zei:
Goh, op zich ben ik wel tevreden.. Wetende dat Lukaku nog niet weg is, Biglia heeft bijgetekend en wetende dat Mertens/De Bruyne toch niet haalbaar zijn..
Met Odoi erbij schuift Gillet weer naar het midden, dan krijg je volgend jaar in de PO's:

Vargas - Lukaku - Legear (met als vervanging Molins-De Sutter-Suarez)
Gillet - Biglia - Kouyaté
Deschacht/Safari - Juhasz - Mazuch - Odoi/Wasil
Proto

Ben ik tevreden mee :)

Dat is juist een opstelling waar verschillende spelers geen rendement gaan halen...
Vargas moet achter de spits spelen in een vrije rol, Lukaku moet een 2de spits naast zich hebben zodat ofwel hij ruimte kan creëren voor de andere spits ofwel de andere spits dat voor hem kan doen.
Met het middenveld Gillet-Biglia-Kouyaté gaan we toch ook niet ver komen... Gillet gaat te aanvallend spelen en Biglia zal verdedigend enorm veel ballen moeten recupereren. Als Kouyaté z'n vorm van het kampioenenjaar terug kan halen dan zitten we daar wel (erg) goed mee.
Deschacht mag van mij vanop de bank de vaste twitteraar worden van de ploeg en laat Diogo of Safari maar de LB voor hun rekening nemen. Diogo heb ik al wat goeds over gehoord, enkel dat hij nog te dik staat momenteel.
Het duo Juhasz - Mazuch is niet complementair, dat is vorig seizoen wel meer dan ééns gebleken. Daar zou ik dan opteren voor Juhasz - Samuel en van Mazuch gewoon de 'opvolger' maken van Juhasz, enkel de vraag of die laatste dat wel gaat zien zitten, daar vrees ik juist sterk voor.
Odoi op de RB is goed, ben er zelfs heel benieuwd naar.
Iemand enig idee of Safari de linksmid voor z'n rekening kan nemen?
Ik zou ook zowiezo voor een 4-4-2 gaan... Zoiets als dit:

------------Proto------------
Diogo-Samuel-Juhasz-Odoi
Safari-Biglia-Kouyaté-Legear/Mollins
-----Lukaku-De Sutter-----

Yes, I keep faith in De Sutter! :)

Bank: Gillet-Mazuch-Fernando-Veselinovic-Badibanga-Kabasele-Praet(!!, veel goeds over gehoord laatste tijd)-....

Scr1fle

Legacy Member
exo zei:
------------Proto------------
Diogo-Samuel-Juhasz-Odoi
Safari-Biglia-Kouyaté-Legear/Mollins
-----Lukaku-De Sutter-----

Yes, I keep faith in De Sutter! :)

Bank: Gillet-Mazuch-Fernando-Veselinovic-Badibanga-Kabasele-Praet(!!, veel goeds over gehoord laatste tijd)-....

Met wie gaat ge dan Vargas vervangen?


En is dat nu gedaan met transfers van Anderlecht of komen er nog spelers??

sharpshot

Legacy Member
"Dit is het bewijs dat er toch nog wat geld in de kas van Anderlecht zat", lachte Vanden Stock.

zat, nee dus

Romelus

Legacy Member
Snap eigenlijk niet dat er zo veel reactie komt van Clubsupporters. En thereddevils komaan doe eens niet zo zielig.:lol:

Vargas heeft ons NIETS bezorgd. Geen titel, geen beker, geen CL,... Zelfs geen Europees voetbal (want hij lag al in de lappenmand).

Een gewone goeie voetballer zoals we er al veel gehad hebben vroeger. Big deal, ik vind Dirar persoonlijk beter dan Vargas dus mij ga je niet horen klagen.
Als hij het goed doet in Anderlecht, leuk voor hem. Maar zo'n fantastische transfer vind ik dit ook niet.

exo

Legacy Member
Draego zei:
En VARGAS dan exo? Zit niet eens op uw bank. :angry:

Haha, shit man zo scheel... :p
Ja ik zat eigenlijk al langer met die opstelling in mijn hoofd, gewoonweg omdat ik tot vanmiddag dacht dat we het met die 5 transfers zouden moeten gaan stellen.
Gohja ramt hem daar maar ergens tussen hé... :p

4-3-1-2 is ook een optie maar wie halen we dan van het middenveld af? Vargas krijgt de vrije rol achter de spitsen maar dat gaat dan ten koste van iemand van het middenveld, als ik Kouyaté eraf neem gaat biglia weer de CVM worden en ik zou hem juist graag eens in een rol als CAM zien spelen.

lord pipo

Legacy Member
Iemand al nieuws over het jaarloon dat Anderlecht zal betalen aan Vargas?

Eagle`

Legacy Member
Man ik loop pissig ! Zelf al wordt het niks trumme dan hemme ze nog altijd geen 4 miljoen neergelegd eh :s

Romelus

Legacy Member
En trouwens Vargas past beter bij Anderlecht. Een janet die meer met z'n haar bezig is dan met z'n vak.:p Beetje zoals Legear.

Truman'

Legacy Member
Eagle` zei:
Man ik loop pissig ! Zelf al wordt het niks trumme dan hemme ze nog altijd geen 4 miljoen neergelegd eh :s

Ge hebt er 3.5miljoen gekregen eigenlijk ;)

waarom? 2.5miljoen + het loon dat ge van die pipo uit gaat sparen nu :)

sharpshot

Legacy Member
exo zei:
------------Proto------------
Diogo-Samuel-Juhasz-Odoi
Safari-Biglia--Legear/Mollins
-------------Judas---------
-----Lukaku-De Sutter-----

zoiets zou het worden dus met Judas erin, Indien aanvaller kwijt ( wrs De Sutter dus) kan Judas naast Lukaku "spelen" en zet je kouyaté er weer op.

alhoewel je centraal wel niet veel verdedigend werk hebt en dus samuel en juhasz veel werk zullen hebben.

exo

Legacy Member
Truman' zei:
Ge hebt er 3.5miljoen gekregen eigenlijk ;)

waarom? 2.5miljoen + het loon dat ge van die pipo uit gaat sparen nu :)

En als hij ons de titel schenkt verliezen ze er 11,5 miljoen... Zo moogde niet rekenen hé, ze hebben 2,5 miljoen gekregen en wie weet welke clausules er zijn opgemaakt, die Mannaert ziet er ne bekwame kerel uit en aangezien Roger & the gang dat niet echt zijn dan kan het wel is zijn dat het allemaal niet zo slecht uitdraait.

LaBuenaVida

Legacy Member
Ah c'mon Club Brugge-supp's :)
Wij gaan ons toch niet laten doen? We moeten juist blij zijn dat we van die aandacht-trekker vanaf zijn!
Wellicht zal hij niet meer z'n topniveau halen...

En als het RSCA-Club is gaan we eens tonen wat wij van vargasje vinden! (uitjouwen, maar niets smijten ofcourse ^^)

Truman'

Legacy Member
exo zei:
En als hij ons de titel schenkt verliezen ze er 11,5 miljoen... Zo moogde niet rekenen hé, ze hebben 2,5 miljoen gekregen en wie weet welke clausules er zijn opgemaakt, die Mannaert ziet er ne bekwame kerel uit en aangezien Roger & the gang dat niet echt zijn dan kan het wel is zijn dat het allemaal niet zo slecht uitdraait.

Kans is klein he--->standard champion!!!:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan