Koenekeuh zei:
Goh, op zich ben ik wel tevreden.. Wetende dat Lukaku nog niet weg is, Biglia heeft bijgetekend en wetende dat Mertens/De Bruyne toch niet haalbaar zijn..
Met Odoi erbij schuift Gillet weer naar het midden, dan krijg je volgend jaar in de PO's:
Vargas - Lukaku - Legear (met als vervanging Molins-De Sutter-Suarez)
Gillet - Biglia - Kouyaté
Deschacht/Safari - Juhasz - Mazuch - Odoi/Wasil
Proto
Ben ik tevreden mee
Dat is juist een opstelling waar verschillende spelers geen rendement gaan halen...
Vargas moet achter de spits spelen in een vrije rol, Lukaku moet een 2de spits naast zich hebben zodat ofwel hij ruimte kan creëren voor de andere spits ofwel de andere spits dat voor hem kan doen.
Met het middenveld Gillet-Biglia-Kouyaté gaan we toch ook niet ver komen... Gillet gaat te aanvallend spelen en Biglia zal verdedigend enorm veel ballen moeten recupereren. Als Kouyaté z'n vorm van het kampioenenjaar terug kan halen dan zitten we daar wel (erg) goed mee.
Deschacht mag van mij vanop de bank de vaste twitteraar worden van de ploeg en laat Diogo of Safari maar de LB voor hun rekening nemen. Diogo heb ik al wat goeds over gehoord, enkel dat hij nog te dik staat momenteel.
Het duo Juhasz - Mazuch is niet complementair, dat is vorig seizoen wel meer dan ééns gebleken. Daar zou ik dan opteren voor Juhasz - Samuel en van Mazuch gewoon de 'opvolger' maken van Juhasz, enkel de vraag of die laatste dat wel gaat zien zitten, daar vrees ik juist sterk voor.
Odoi op de RB is goed, ben er zelfs heel benieuwd naar.
Iemand enig idee of Safari de linksmid voor z'n rekening kan nemen?
Ik zou ook zowiezo voor een 4-4-2 gaan... Zoiets als dit:
------------Proto------------
Diogo-Samuel-Juhasz-Odoi
Safari-Biglia-Kouyaté-Legear/Mollins
-----Lukaku-De Sutter-----
Yes, I keep faith in De Sutter!
Bank: Gillet-Mazuch-Fernando-Veselinovic-Badibanga-Kabasele-Praet(!!, veel goeds over gehoord laatste tijd)-....