Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:Romain?

Svartálfar zei:Laatste keer voor de personen voor wie het nog niet duidelijk is.
Ongeacht of het klopt of niet VIND IK dat u bezig houden met wat quotes op te zoeken om u "gelijk" te bewijzen enorm kinderachtig en zielig is. Ge kunt het vergelijken met een kleutertje wat naar de juffrouw loopt om te vertellen dat iemand anders iets stouts gedaan heeft.
Ik zal in het vervolg bij al mijn posts imo zetten ofzo dan is het duidelijk dat het gaat over mijn persoonlijke mening. :ironic:

caoimhin zei:Een gok, maar een relatief berekende gok. Een speler als Vargas is onbetaalbaar voor RSCA als hij fit is. Hij heeft nu een blessure waarvan de meeste spelers nooit meer last van hebben. In het beste geval heeft Anderlecht er enorm veel plezier van, in het slechtste geval is het idd geld weggesmeten. Soms moet je eens durven gokken.
Svartálfar zei:Vraag is, is het voor Anderlecht wel het moment voor te gokken?
TheRedDevils zei:Wat een zielig ventje is Vargas toch
Hij zal sowieso een paar stevige trappen incasseren als hij tegen Club speelt.
Hopelijk einde seizoen dan, dat Anderlecht er maar hun broek aan scheurt![]()
exo zei:Ik vraag me af wie hier het zielige ventje is, Vargas of jij... Toen Jelle Van Damme naar Standard ging was ik helemaal niet gelukkig, zeker niet als je hem dan achteraf nog vrij goed zag spelen met momenten maar ik heb op geen moment gehoopt dat ze hem van het veld zouden stampen, zelfs niet vlak toen het nieuws van de transfer bekend was.
Voor iemand van 20 jaar mag je wel eens rationeel beginnen denken.



Gavin zei:Jammer voor de andere Bruggesupporters, dit is echt wel een klotetransfer.



Vargas op de flank lol.Koenekeuh zei:Goh, op zich ben ik wel tevreden.. Wetende dat Lukaku nog niet weg is, Biglia heeft bijgetekend en wetende dat Mertens/De Bruyne toch niet haalbaar zijn..
Met Odoi erbij schuift Gillet weer naar het midden, dan krijg je volgend jaar in de PO's:
Vargas - Lukaku - Legear (met als vervanging Molins-De Sutter-Suarez)
Gillet - Biglia - Kouyaté
Deschacht/Safari - Juhasz - Mazuch - Odoi/Wasil
Proto
Ben ik tevreden mee![]()
Koenekeuh zei:Goh, op zich ben ik wel tevreden.. Wetende dat Lukaku nog niet weg is, Biglia heeft bijgetekend en wetende dat Mertens/De Bruyne toch niet haalbaar zijn..
Met Odoi erbij schuift Gillet weer naar het midden, dan krijg je volgend jaar in de PO's:
Vargas - Lukaku - Legear (met als vervanging Molins-De Sutter-Suarez)
Gillet - Biglia - Kouyaté
Deschacht/Safari - Juhasz - Mazuch - Odoi/Wasil
Proto
Ben ik tevreden mee![]()

Draego zei:Ik vind het echt niet erg dat Vargas weg is ze en ik wens hem al helemaal geen blessure toe.