Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
uw bron was ook fout + een gerucht dat al drie weken iedere keer wordt bovengehaald, zoals ik toen ook zei. Als dat een "bron" is...

Je kan blijven discussies voeren, mijn bron zat er volledig op. Ten laatste morgen zou men het bekend gemaakt hebben zei hij. Komt volledig uit. Als ik hem straks zie hoop ik nog meer te weten te komen :D

En euh, tis niet mijn bedoeling om tegen u schenen te trappen he :) Gewoon fier dat mijn bron toch geloofwaardig lijkt :)

iceman1604 zei:
Er zou een percentage van 50% op de MEERWAARDE bedongen zijn door fcb. Dus alles wat Anderlecht later krijgt voor Vargas boven de 2,5miljoen gaat voor de helft naar Brugge gaan. Toch wel goed onderhandelt nog van Mannaert om zo een clausule in de wacht te slepen...

50 % is niet correct. Er zou uiteraard een doorverkoopclausule inzitten , maar deze bedraagt tussen de 20 en 25 %

Prastepius

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
En zo zijn we verlost van een grote kost die toch meer in de ziekenboeg zit, mooi zo. :D

lol

eerst uitkakken, toen hij bleef : " la peerlaaaa" en nu dit.
wat een grap ben jij.
of mss schizofreen.

Prastepius

Legacy Member
om toch effe ot te reageren.
heb altijd al gevonden dat vargas meer bij een technische club past zoals rsca dan fcb.

butcherken

Legacy Member
teveel voor n ziekenboeg speler :|

niet te kleinzerig doen sharpshot ;(

stormtrooper

Legacy Member
Lol, al dat gezever over kuiten: er is maar 1 iemand die zalige kuiten heeft en dat is Roberto Rosales! 'k heb hier nog een poster hangen van de finale van den beker, wat een held :love:

pina

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Ik heb altijd gezegd dat Vargas voor 3 miljoen ZEKER naar RSCA komt. Ook al werd ik niet serieus genomen door sommige Club fans ... Den deze heeft weer gelijk ( en mijn bron klopte nog ook vrijdag ^^ )

Het is zelfs maar 2,5 miljoen. Schitterende transfer :)






:lol:

heeft nooit gezegd dat ze voor 2,5 miljoen njet zouden zeggen :naughty:

TheRedDevils

Legacy Member
stormtrooper zei:
Lol, al dat gezever over kuiten: er is maar 1 iemand die zalige kuiten heeft en dat is Roberto Rosales! 'k heb hier nog een poster hangen van de finale van den beker, wat een held :love:

[youtube]wXw6znXPfy4[/youtube]

:p

En kheb het al wat laten bezinken van Vargas, tkan me niets meer schelen :unsure:

MrBrightside

Legacy Member
Allemaal een truitje kopen van Vargas! :lol:

(No way, I won't disrespect Biglia!)

Svartálfar

Legacy Member
MrBrightside zei:
Allemaal een truitje kopen van Vargas! :lol:

(No way, I won't disrespect Biglia!)

Tot em een half seizoen goed speelt en em naar Spanje wilt, zolang die dezelfde managers heeft gaat ge daar toch altijd mee moeten oppassen denk ik.

Adrei

Legacy Member
BleKKie zei:
Ik denk dat er maar weinig zijn die dachten dat we er echt 5M gingen voor krijgen, net als ik denk dat men voor Lukaku ook nooit geen 20M gaat krijgen (op dit moment uiteraard).

Nu goed, is een goeie transfer voor Anderlecht en ik neem hen niets kwalijk (ook geen reden toe), maar de vraag blijft of hij zijn oude niveau zal terug halen. Mijn gedacht is dat Club daar niet (volledig) in gelooft en hem dus zo "makkelijk" laat gaan.
Ja ik denk ook wel niet dat Anderlecht werkelijk 20 miljoen euro gaat zien voor Lukaku ze, 15 klinkt al huuuuge en 10 ook.

Hopelijk herstelt em wel naar zijn oude niveau. Anders is het ook maar een miskoop.

BleKKie

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Je kan blijven discussies voeren, mijn bron zat er volledig op. Ten laatste morgen zou men het bekend gemaakt hebben zei hij. Komt volledig uit. Als ik hem straks zie hoop ik nog meer te weten te komen :D

En euh, tis niet mijn bedoeling om tegen u schenen te trappen he :) Gewoon fier dat mijn bron toch geloofwaardig lijkt :)



50 % is niet correct. Er zou uiteraard een doorverkoopclausule inzitten , maar deze bedraagt tussen de 20 en 25 %

Dat is nog aardig voor Club, 50% geloof ik ook geen bal van :p
Als die binnen 2 jaar weg gaat voor 10M dan krijgt Club in het beste geval nog eens 2.5M bij, wat toch al meegenomen is.

Ik vraag me af of er één of andere overdracht zal zijn inzake zijn blessure, want dat is toch ook niet zo evident voor de dokters/kine's van Anderlecht om midden in zijn revalidatie in te pikken.

Sportinggboy

Legacy Member
BleKKie zei:
Dat is nog aardig voor Club, 50% geloof ik ook geen bal van :p
Als die binnen 2 jaar weg gaat voor 10M dan krijgt Club in het beste geval nog eens 2.5M bij, wat toch al meegenomen is.

Ik vraag me af of er één of andere overdracht zal zijn inzake zijn blessure, want dat is toch ook niet zo evident voor de dokters/kine's van Anderlecht om midden in zijn revalidatie in te pikken.

Ik denk eerlijk gezegd dat die zelf wel een programma heeft gekregen waar de medische dienst op verder gaat. Als jij morgen naar het ziekenhuis moet voor een controle, kunnen ze daar ook uw dossier kijken van bij de huisarts he. Ik denk dat dat zoiets ook zal zijn

stormtrooper

Legacy Member
Is het normaal dat er bij dat artikel van Vargas op clubbrugge.be enkel maar foto's van Mannaert staan? 't is precies een fotoshoot :wtf:

stormtrooper

Legacy Member
TheRedDevils zei:
[youtube]wXw6znXPfy4[/youtube]

:p

En kheb het al wat laten bezinken van Vargas, tkan me niets meer schelen :unsure:

Ge zijt gewoon jaloers dat ge nooit zo'n goede RB hebt gehad :tongue:

sharpshot

Legacy Member
stormtrooper zei:
Is het normaal dat er bij dat artikel van Vargas op clubbrugge.be enkel maar foto's van Mannaert staan? 't is precies een fotoshoot :wtf:

tis toch ne knappen hé :love:

Vargas staat Legear-stijl-dik!
videozone

edit: wij hadden bicky!

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
tis toch ne knappen hé :love:

Vargas staat Legear-stijl-dik!
videozone

edit: wij hadden bicky!

Reporter ( Joos ): Ronald, are you Happy :D

Romainke stijl : Everybody Happy , Yeah ! :D

Zou nummer 70 krijgen volgens iemand op RSCA Forum, ik zou eerder aan nr 11 denken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan