Sportinggboy
Legacy Member
sharpshot zei:uw bron was ook fout + een gerucht dat al drie weken iedere keer wordt bovengehaald, zoals ik toen ook zei. Als dat een "bron" is...
Je kan blijven discussies voeren, mijn bron zat er volledig op. Ten laatste morgen zou men het bekend gemaakt hebben zei hij. Komt volledig uit. Als ik hem straks zie hoop ik nog meer te weten te komen

En euh, tis niet mijn bedoeling om tegen u schenen te trappen he
Gewoon fier dat mijn bron toch geloofwaardig lijkt 
iceman1604 zei:Er zou een percentage van 50% op de MEERWAARDE bedongen zijn door fcb. Dus alles wat Anderlecht later krijgt voor Vargas boven de 2,5miljoen gaat voor de helft naar Brugge gaan. Toch wel goed onderhandelt nog van Mannaert om zo een clausule in de wacht te slepen...
50 % is niet correct. Er zou uiteraard een doorverkoopclausule inzitten , maar deze bedraagt tussen de 20 en 25 %



Hebben nog te veel betaald 

