Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swagger

Legacy Member
Svartálfar zei:
Jonges toch hoe vaak moet ik dat hier nog gaan uitleggen :D

- Het zijn niet mijn quotes.
- Heb geen grote uitspraken gedaan rond Vargas zover ik mij herinner.
- Het stoort met niet dat die gepost worden, maar wel de reden waarom ze gepost worden.

Idd, de qoutes waren niet van u, ik doelde vooral omdat je zo reageerde dat bepaalde qoutes nu gepost werden.

Ik vond de posts van Jurgen over Vargas altijd al heel uitdagend, dan moet je er maar tegen kunnen dat die nu nog is aangehaald worden.

mtm

Legacy Member
Svartálfar zei:
Iemand, caosomething dacht ik of fireflies zei tegen jurgen omdat em weer maar eens draaide met de wind dat ze vol ongeduld zaten tewachten tot gij een van zijn posts terug bovenhaalde. That's all.

Waar haalt die pwat dat dan eigenlijk? :p Ik haal haast nooit posts terug, tenzij om mijn goede vriend steven erop te wijzen dat hij weer eens de mist is ingegaan.

Vieze roddeltantes in de binnenlandse threads, al een chance dat ik hier eens kom kijken.

Morrissey

Legacy Member
Svartálfar zei:
Iemand, caosomething dacht ik of fireflies zei tegen jurgen omdat em weer maar eens draaide met de wind dat ze vol ongeduld zaten tewachten tot gij een van zijn posts terug bovenhaalde. That's all.

Had me vergist, was mtm niet :)

Svartálfar

Legacy Member
Swagger zei:
Idd, de qoutes waren niet van u, ik doelde vooral omdat je zo reageerde dat bepaalde qoutes nu gepost werden.

Zoals ik al zei de rede waarom ze gepost werden stoorde me. Moest iemand anders die hier meer vertoeft zoiets gedaan hebben zou ik de grap er nog van ingezien hebben. Nu was het gewoon om de grote jan uit te hangen. Of zo kwam het toch over.

Sportinggboy

Legacy Member
Ik heb altijd gezegd dat Vargas voor 3 miljoen ZEKER naar RSCA komt. Ook al werd ik niet serieus genomen door sommige Club fans ... Den deze heeft weer gelijk ( en mijn bron klopte nog ook vrijdag ^^ )

Het is zelfs maar 2,5 miljoen. Schitterende transfer :)

sharpshot zei:
5 miljoen is de prijs zelfs in euros blijft dat hetzelfde hoor

sharpshot zei:
maakt niets uit, De prijs is vijf miljoen, voor 4 miljoen kan je beginnen twijfelen, voor 3 zeg je njet.


:lol:

Adrei

Legacy Member
Hannibal zei:
Hihi ...


2.5 miljoen is nog wel wat teveel vind ik.
AHAHAHAHAHHHHH :applause: Vargas voor 2.5 dan nog wel.
Terwijl sommige bruggesups dachten dat ze er werkelijk 5 miljoen voor zouden krijgen.

Hopelijk kan hij terug op zijn vroegere niveau spelen. Want Vargas in vorm vind ik veel beter dan Bouss in vorm.

waffel

Legacy Member
Ik wil trd zijn kop wel gezien hebben toen hij dit nieuwtje vernam :D


Vorige week stond Jelle Vossen trouwens voor mij met zijn vriendin aan de douanecontrole in Zaventem. Ik verschoot ervan hoe smal zijn kietjes wel niet waren voor een voetballer.

Truman'

Legacy Member
waffel zei:
Ik wil trd zijn kop wel gezien hebben toen hij dit nieuwtje vernam :D


Vorige week stond Jelle Vossen trouwens voor mij met zijn vriendin aan de douanecontrole in Zaventem. Ik verschoot ervan hoe smal zijn kietjes wel niet waren voor een voetballer.

waffel ge moet niet zo bescheiden zijn, jelles is niet smal, gij zet gewoon een beest!!! :evil:

fcberke

Legacy Member
waffel zei:
Ik wil trd zijn kop wel gezien hebben toen hij dit nieuwtje vernam :D


Vorige week stond Jelle Vossen trouwens voor mij met zijn vriendin aan de douanecontrole in Zaventem. Ik verschoot ervan hoe smal zijn kietjes wel niet waren voor een voetballer.

hij was echt er niet goed van hij vindt vargas niet meer leuk op facebook :unsure:

BleKKie

Legacy Member
Adrei zei:
AHAHAHAHAHHHHH :applause: Vargas voor 2.5 dan nog wel.
Terwijl sommige bruggesups dachten dat ze er werkelijk 5 miljoen voor zouden krijgen.

Hopelijk kan hij terug op zijn vroegere niveau spelen. Want Vargas in vorm vind ik veel beter dan Bouss in vorm.

Ik denk dat er maar weinig zijn die dachten dat we er echt 5M gingen voor krijgen, net als ik denk dat men voor Lukaku ook nooit geen 20M gaat krijgen (op dit moment uiteraard).

Nu goed, is een goeie transfer voor Anderlecht en ik neem hen niets kwalijk (ook geen reden toe), maar de vraag blijft of hij zijn oude niveau zal terug halen. Mijn gedacht is dat Club daar niet (volledig) in gelooft en hem dus zo "makkelijk" laat gaan.

iceman1604

Legacy Member
Er zou een percentage van 50% op de MEERWAARDE bedongen zijn door fcb. Dus alles wat Anderlecht later krijgt voor Vargas boven de 2,5miljoen gaat voor de helft naar Brugge gaan. Toch wel goed onderhandelt nog van Mannaert om zo een clausule in de wacht te slepen...

Anoniem04

Legacy Member
Fireflies zei:
Gelooft wat ge wilt geloven, als de ene ploeg al 6 jaar boven de andere eindigt, is het een sportieve vooruitgang.

Hangt er vanaf hoeveel plaatsen. 1 of 2 plaatsen in een competitie die 1 van de mindere is in West Europa is toch totaal geen noemenswaardige sportieve vooruitgang?

Uiteindelijk speelt hij volgend jaar nog altijd tegen ploegen zoals Bergen.

starspike

Legacy Member
waffel zei:
Vorige week stond Jelle Vossen trouwens voor mij met zijn vriendin aan de douanecontrole in Zaventem. Ik verschoot ervan hoe smal zijn kietjes wel niet waren voor een voetballer.

Die zijn vriendin staat voor u en gij kijkt naar zijn knieën?

n721241584_939903_5996.jpg


n556588885_669440_7543.jpg

Rogue

Legacy Member
waffel zei:
Ik wil trd zijn kop wel gezien hebben toen hij dit nieuwtje vernam :D


Vorige week stond Jelle Vossen trouwens voor mij met zijn vriendin aan de douanecontrole in Zaventem. Ik verschoot ervan hoe smal zijn kietjes wel niet waren voor een voetballer.


Over kuiten gesproken.


Training%252520FCB%25252028-06-11%252520291.JPG



Zimling :eek:.



En Vadis :$.

Die Brusselse opleiding krijg je toch nooit helemaal weg hoor.

Svartálfar

Legacy Member
iceman1604 zei:
Er zou een percentage van 50% op de MEERWAARDE bedongen zijn door fcb. Dus alles wat Anderlecht later krijgt voor Vargas boven de 2,5miljoen gaat voor de helft naar Brugge gaan. Toch wel goed onderhandelt nog van Mannaert om zo een clausule in de wacht te slepen...

Geloof ik niks van. Dan heeft Anderlecht zich wel serieus in de zak laten zetten als ze Vargas een groot loon hebben gegeven.

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
Zielig dat ik dit verwachte van je, doe zo door zou ik zeggen.

Als jij afkomt met :

sharpshot zei:
Proficiat Sportingboy, een heel forum op zijn kop zetten met slechte bronnen!

Respect

mag ik de boomerang niet ontwijken zodat hij recht terug op je afkomt ? Ik denk het wel ( Mijn bron zat er volledig op, allez een half miljoentje ernaast ;) ) :)

sharpshot

Legacy Member
Sportinggboy zei:
mag ik de boomerang niet ontwijken zodat hij recht terug op je afkomt ? Ik denk het wel :)

uw bron was ook fout + een gerucht dat al drie weken iedere keer wordt bovengehaald, zoals ik toen ook zei. Als dat een "bron" is...

SIO

Legacy Member
iceman1604 zei:
Er zou een percentage van 50% op de MEERWAARDE bedongen zijn door fcb. Dus alles wat Anderlecht later krijgt voor Vargas boven de 2,5miljoen gaat voor de helft naar Brugge gaan. Toch wel goed onderhandelt nog van Mannaert om zo een clausule in de wacht te slepen...

Bron?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan