Swagger
Legacy Member
Svartálfar zei:Jonges toch hoe vaak moet ik dat hier nog gaan uitleggen
- Het zijn niet mijn quotes.
- Heb geen grote uitspraken gedaan rond Vargas zover ik mij herinner.
- Het stoort met niet dat die gepost worden, maar wel de reden waarom ze gepost worden.
Idd, de qoutes waren niet van u, ik doelde vooral omdat je zo reageerde dat bepaalde qoutes nu gepost werden.
Ik vond de posts van Jurgen over Vargas altijd al heel uitdagend, dan moet je er maar tegen kunnen dat die nu nog is aangehaald worden.

Ik haal haast nooit posts terug, tenzij om mijn goede vriend steven erop te wijzen dat hij weer eens de mist is ingegaan.



.
.
)