Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrownedUpon

Legacy Member
Svartálfar zei:
Heb ik dan ergens gezegd dat ik geen reacties erop wil ofzo. Mijn god wat een nondiscussie.

Reacties van kindjes die ge hier nooit ziet en dus niet weten waarover het gaat kan ik missen als de pest ja. Dat is compleet iets anders als "er geen reactie op willen"

Zo kan ik van iedereen wat quotes gaan zoeken en indien nodig uit context te trekken om mijn gelijk te halen. Bv. van Anderlechtsupporters die Vargas nu een goede transfer vinden, maar toen hij bij brugge zat een overschatte speler vonden die constant geblesseerd is.

geen enkele quote uit de context gerukt, puur gequote. En gefrustreerd raken over wat tekst op je scherm en andere mensen zielig noemen... de ironie :) en mij op de negeerlijst zetten laat al direct zien wat voor iemand jij bent om mee in discussie te gaan. Meschien best iedereen hier op negeren zetten aangezien er bijna niemand jou visie volgt.

anyway,

ik zelf vind dit de beste transfer (van zover ik de andere spelers ken die ze hebben aangetrokken) van anderlecht tot nu toe. Hopelijk gaat hij ook nuttig zijn als hij genezen is en niet meteen weer hervallen.

sharpshot

Legacy Member
pina zei:
ik vond het indertijd bij club al de beste speler in de JL qua techniek en blijf dat nog altijd vinden. Had hem toen nog vergeleken met boussoufa. Bij vargas komen zijn technische hoogstandjes heel natuurlijk uit zijn sloffen, terwijl boussoufa er duidelijk moeite voor moest doen en alleen deed wanneer anderlecht met ruime voorsprong voor stond. Bij vargas is het gewoon een deel van zijn spel, bij boussoufa was het altijd de kers op een matige taart.

Vargas kan een ploeg niet vooruit drukken en is vooral geen leider op het veld/kleedkamer. Als je denkt dat Vargas die leegte kan vullen zal je bedrogen uitkomen. Vargas maakt een ploeg niet beter, maar als de ploeg goed is is het vaak hij die de beslissende actie heeft. Draait de ploeg slecht gaat vargas mee de dieperik in.

TheRedDevils

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ik leef met je mee TRD :hug:

Zal alleszins geen enkele samenvatting van Anderlecht meer bekijken als ik weet dat hij meespeelt. Kan dat ventje niet meer zien.

Scr1fle

Legacy Member
Alleen de samenvatting waar hij omvergeschopt wordt door Zimling of Blondel :evil::unsure:

SIO

Legacy Member
Tijd dat Biglia opstaat imo, al heeft hij het leiderschap mss gewoon niet in zich, en aan de andere kant tankt hij mss vertrouwen door zijn recente selectie

pina

Legacy Member
sharpshot zei:
Vargas kan een ploeg niet vooruit drukken en is vooral geen leider op het veld/kleedkamer. Als je denkt dat Vargas die leegte kan vullen zal je bedrogen uitkomen. Vargas maakt een ploeg niet beter, maar als de ploeg goed is is het vaak hij die de beslissende actie heeft. Draait de ploeg slecht gaat vargas mee de dieperik in.

ik verwacht ook niet dat hij de leider zal zijn. Er moet sowieso nog een transfer bijkomen, een leidersfiguur op het veld. Een type polak eigenlijk op het middenveld.

Dragje

Legacy Member
ik dacht in deze thread enkele interessante discussies te kunnen lezen over hoe ploegen er al dan wel niet gaan uitzien het volgende seizoen...
wat een teleurstelling, enkel wat geflame van de ene kant naar de andere en terug.
En duidelijk een aantal Brugge supporters die zwaar op hun teen zijn getrapt...

Andres_

Legacy Member
Damn, ik vind dit als Brugge-supporter toch serieus pijnlijk. :(
Als Vargas terug zijn niveau haalt, al is het maar tegen februari, bezorgt die Anderlecht gegarandeerd een hoop punten in de PO's en is hij meteen terug het drievoudige van zijn transferprijs waard als Anderlecht meedoet voor de titel.

Langs de andere kant is dit ook voor Anderlecht uiteraard een groot risico (2.5mil blijft veel geld voor een Belgische club). Maar wanneer spelers als Mertens onhaalbaar blijken te zijn moet je het misschien wel op deze manier proberen wil je nog spelers halen die al bewezen hebben een echte meerwaarde te kunnen bieden.

SIO

Legacy Member
Andres_ zei:
Damn, ik vind dit als Brugge-supporter toch serieus pijnlijk. :(
Als Vargas terug zijn niveau haalt, al is het maar tegen februari, bezorgt die Anderlecht gegarandeerd een hoop punten in de PO's en is hij meteen terug het drievoudige van zijn transferprijs waard als Anderlecht meedoet voor de titel.

Langs de andere kant is dit ook voor Anderlecht uiteraard een groot risico (2.5mil blijft veel geld voor een Belgische club). Maar wanneer spelers als Mertens onhaalbaar blijken te zijn moet je het misschien wel op deze manier proberen wil je nog spelers halen die al bewezen hebben een echte meerwaarde te kunnen bieden.
I concur

Scr1fle

Legacy Member
Andres_ zei:
Damn, ik vind dit als Brugge-supporter toch serieus pijnlijk. :(
Als Vargas terug zijn niveau haalt, al is het maar tegen februari, bezorgt die Anderlecht gegarandeerd een hoop punten in de PO's en is hij meteen terug het drievoudige van zijn transferprijs waard als Anderlecht meedoet voor de titel.

Langs de andere kant is dit ook voor Anderlecht uiteraard een groot risico (2.5mil blijft veel geld voor een Belgische club). Maar wanneer spelers als Mertens onhaalbaar blijken te zijn moet je het misschien wel op deze manier proberen wil je nog spelers halen die al bewezen hebben een echte meerwaarde te kunnen bieden.

Club Brugge zal hopelijk een percentage van de verkoop krijgen ;)

.Tir

Legacy Member
Vargas naar Anderlecht... :(
Als Club-supporter moet 'k toegeven dat 't serieus zal pikken om hem in dat mauve shirtje te zien. 't Is een verlies voor ons, en een aanwinst voor Anderlecht, vooral als ie weer fit raakt.
Een nieuwe blessure wens ik hem zeker niet toe, al hoop ik wel dat ie nooit meer z'n niveau haalt van vorig seizoen voor ie geblesseerd raakte, want dan is ie unstoppable.

Ik had 't zo graag anders zien uitdraaien. :(

Mastamane

Legacy Member
Svartálfar zei:
Waar komen die kindjes ineens vandaan die zich hier een beetje interessant denken te maken :D. Is dat omdat het vakantie is?

Ten eerste die quotes gingen niet over mij.
Ten tweede ik zie geen scheldwoorden staan.
En ten derde bemoeit gij u altijd met zaken waar ge eigenlijk niks van weet?

Ten eerste: Ik weet het.
Ten tweede: noliver
Ten derde: Ik weet dat het over Jurgen gaat die eerst constant Vargas ophemelt en nu blij is dat hij weg is en dus keert met de wind.

Trouwens geen kindje hier dus ik begrijp de eerste zinnen van je post niet bepaald. Het is niet omdat ik niet veel schrijf dat ik niet veel les en zoals men wel eens zegt: spreken is zilver, zwijgen is goud.

Andres_

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Club Brugge zal hopelijk een percentage van de verkoop krijgen ;)

Tja, ik ben daar niet echt in thuis, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat dit ooit meer dan pakweg 20% zal zijn? En dan blijft dat toch maar een zeer magere troost imo..

dibo

Legacy Member
Mastamane zei:
Ten eerste: Ik weet het.
Ten tweede: noliver
Ten derde: Ik weet dat het over Jurgen gaat die eerst constant Vargas ophemelt en nu blij is dat hij weg is en dus keert met de wind.

Trouwens geen kindje hier dus ik begrijp de eerste zinnen van je post niet bepaald. Het is niet omdat ik niet veel schrijf dat ik niet veel les en zoals men wel eens zegt: spreken is zilver, zwijgen is goud.

Ik eet ook niet graag lever... :unsure:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Mastamane zei:
Ten eerste: Ik weet het.
Ten tweede: noliver
Ten derde: Ik weet dat het over Jurgen gaat die eerst constant Vargas ophemelt en nu blij is dat hij weg is en dus keert met de wind.

Trouwens geen kindje hier dus ik begrijp de eerste zinnen van je post niet bepaald. Het is niet omdat ik niet veel schrijf dat ik niet veel les en zoals men wel eens zegt: spreken is zilver, zwijgen is goud.

Allez, gaat dan maar voor goud he vriendschap.

Andres_

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Ze kunnen moeilijk een ongelukkige speler houden he .

Tuurlijk, ik beweer ook niet dat het bestuur van Brugge hier een blunder begaat ofzo hoor. :) Als er echt geen andere club geïnteresseerd was konden ze niets anders doen. Maar als het allemaal wat positief uitdraait voor Vargas/ Anderlecht kan het wel heel pijnlijk worden..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan