Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Svartálfar zei:Heb ik dan ergens gezegd dat ik geen reacties erop wil ofzo. Mijn god wat een nondiscussie.
Reacties van kindjes die ge hier nooit ziet en dus niet weten waarover het gaat kan ik missen als de pest ja. Dat is compleet iets anders als "er geen reactie op willen"
Zo kan ik van iedereen wat quotes gaan zoeken en indien nodig uit context te trekken om mijn gelijk te halen. Bv. van Anderlechtsupporters die Vargas nu een goede transfer vinden, maar toen hij bij brugge zat een overschatte speler vonden die constant geblesseerd is.
en mij op de negeerlijst zetten laat al direct zien wat voor iemand jij bent om mee in discussie te gaan. Meschien best iedereen hier op negeren zetten aangezien er bijna niemand jou visie volgt.pina zei:ik vond het indertijd bij club al de beste speler in de JL qua techniek en blijf dat nog altijd vinden. Had hem toen nog vergeleken met boussoufa. Bij vargas komen zijn technische hoogstandjes heel natuurlijk uit zijn sloffen, terwijl boussoufa er duidelijk moeite voor moest doen en alleen deed wanneer anderlecht met ruime voorsprong voor stond. Bij vargas is het gewoon een deel van zijn spel, bij boussoufa was het altijd de kers op een matige taart.
Sh@D0wBE zei:Ik leef met je mee TRD![]()
sharpshot zei:Vargas kan een ploeg niet vooruit drukken en is vooral geen leider op het veld/kleedkamer. Als je denkt dat Vargas die leegte kan vullen zal je bedrogen uitkomen. Vargas maakt een ploeg niet beter, maar als de ploeg goed is is het vaak hij die de beslissende actie heeft. Draait de ploeg slecht gaat vargas mee de dieperik in.

I concurAndres_ zei:Damn, ik vind dit als Brugge-supporter toch serieus pijnlijk.
Als Vargas terug zijn niveau haalt, al is het maar tegen februari, bezorgt die Anderlecht gegarandeerd een hoop punten in de PO's en is hij meteen terug het drievoudige van zijn transferprijs waard als Anderlecht meedoet voor de titel.
Langs de andere kant is dit ook voor Anderlecht uiteraard een groot risico (2.5mil blijft veel geld voor een Belgische club). Maar wanneer spelers als Mertens onhaalbaar blijken te zijn moet je het misschien wel op deze manier proberen wil je nog spelers halen die al bewezen hebben een echte meerwaarde te kunnen bieden.
Andres_ zei:Damn, ik vind dit als Brugge-supporter toch serieus pijnlijk.
Als Vargas terug zijn niveau haalt, al is het maar tegen februari, bezorgt die Anderlecht gegarandeerd een hoop punten in de PO's en is hij meteen terug het drievoudige van zijn transferprijs waard als Anderlecht meedoet voor de titel.
Langs de andere kant is dit ook voor Anderlecht uiteraard een groot risico (2.5mil blijft veel geld voor een Belgische club). Maar wanneer spelers als Mertens onhaalbaar blijken te zijn moet je het misschien wel op deze manier proberen wil je nog spelers halen die al bewezen hebben een echte meerwaarde te kunnen bieden.



Svartálfar zei:Waar komen die kindjes ineens vandaan die zich hier een beetje interessant denken te maken. Is dat omdat het vakantie is?
Ten eerste die quotes gingen niet over mij.
Ten tweede ik zie geen scheldwoorden staan.
En ten derde bemoeit gij u altijd met zaken waar ge eigenlijk niks van weet?
Sh@D0wBE zei:Club Brugge zal hopelijk een percentage van de verkoop krijgen![]()
Mastamane zei:Ten eerste: Ik weet het.
Ten tweede: noliver
Ten derde: Ik weet dat het over Jurgen gaat die eerst constant Vargas ophemelt en nu blij is dat hij weg is en dus keert met de wind.
Trouwens geen kindje hier dus ik begrijp de eerste zinnen van je post niet bepaald. Het is niet omdat ik niet veel schrijf dat ik niet veel les en zoals men wel eens zegt: spreken is zilver, zwijgen is goud.

dibo zei:Ik eet ook niet graag lever...![]()
Mastamane zei:Ten eerste: Ik weet het.
Ten tweede: noliver
Ten derde: Ik weet dat het over Jurgen gaat die eerst constant Vargas ophemelt en nu blij is dat hij weg is en dus keert met de wind.
Trouwens geen kindje hier dus ik begrijp de eerste zinnen van je post niet bepaald. Het is niet omdat ik niet veel schrijf dat ik niet veel les en zoals men wel eens zegt: spreken is zilver, zwijgen is goud.
Sh@D0wBE zei:Ze kunnen moeilijk een ongelukkige speler houden he .
Als er echt geen andere club geïnteresseerd was konden ze niets anders doen. Maar als het allemaal wat positief uitdraait voor Vargas/ Anderlecht kan het wel heel pijnlijk worden..