Svartálfar
Legacy Member
Vraag is, is het voor Anderlecht wel het moment voor te gokken?caoimhin zei:Een gok, maar een relatief berekende gok. Een speler als Vargas is onbetaalbaar voor RSCA als hij fit is. Hij heeft nu een blessure waarvan de meeste spelers nooit meer last van hebben. In het beste geval heeft Anderlecht er enorm veel plezier van, in het slechtste geval is het idd geld weggesmeten. Soms moet je eens durven gokken.
Punt is dat iedereen hier dat al lang weet, om dan een beetje belachelijk wat quotes gaan op te sommen vind ik evenzeer zielig. Nogmaals dat is mijn mening.caoimhin zei:Als het is om een figuur als Jurgen nog eens in zijn hemd te zetten, dan mag het altijd. Die jongen is een grap, en durft zijn eigen ongelijk nog niet toe te geven terwijl het hier zwart op wit staat. Stoere praat verkopen is 1 ding, maar wees dan wel groots in de "nederlaag" als het blijkt dat alles wat je hebt beweerd niet blijkt te kloppen.

Als Lukaku toch blijft (wat natuurlijk nog altijd niet zeker is) en ze hierdoor niet de transfers kunnen doen die ze willen, dan stemt deze transfer mij wel tevreden ja.



