Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svartálfar

Legacy Member
caoimhin zei:
Een gok, maar een relatief berekende gok. Een speler als Vargas is onbetaalbaar voor RSCA als hij fit is. Hij heeft nu een blessure waarvan de meeste spelers nooit meer last van hebben. In het beste geval heeft Anderlecht er enorm veel plezier van, in het slechtste geval is het idd geld weggesmeten. Soms moet je eens durven gokken.
Vraag is, is het voor Anderlecht wel het moment voor te gokken?

caoimhin zei:
Als het is om een figuur als Jurgen nog eens in zijn hemd te zetten, dan mag het altijd. Die jongen is een grap, en durft zijn eigen ongelijk nog niet toe te geven terwijl het hier zwart op wit staat. Stoere praat verkopen is 1 ding, maar wees dan wel groots in de "nederlaag" als het blijkt dat alles wat je hebt beweerd niet blijkt te kloppen.
Punt is dat iedereen hier dat al lang weet, om dan een beetje belachelijk wat quotes gaan op te sommen vind ik evenzeer zielig. Nogmaals dat is mijn mening.

FrownedUpon

Legacy Member
Svartálfar zei:
En eigenlijk ook geen zin om nog verder met u in discussie te gaan want het is ondertussen wel duidelijk dat gij hier alleen maar wat zit te posten om reacties uit te lokken :)

Ja want pure quotes van iemand posten die maar zit te zeveren is uitlokken :) Ik denk dat het wel duidelijk was dat het merendeel hier het zelfs een goed idee vond. Dus je argument van "ik ben niet de enige..." is direct al weerlegd.

Dat is het laatste wat ik er dan ook van zal zeggen, aangezien ik geen reacties will uitlokken op een publiek forum!

caoimhin

Legacy Member
Svartálfar zei:
Vraag is, is het voor Anderlecht wel het moment voor te gokken?

Een andere speler is ook sowieso een gok. Kan die aarden in de Belgische competitie / België (indien een Zuid-Amerikaaan bv.), kan ie voldoen aan de verwachtingen, .. Je kan ook een fitte speler halen en die de eerste oefenwedstrijd verliezen :help: Als Lukaku toch blijft (wat natuurlijk nog altijd niet zeker is) en ze hierdoor niet de transfers kunnen doen die ze willen, dan stemt deze transfer mij wel tevreden ja.

Scr1fle

Legacy Member
caoimhin zei:
Een andere speler is ook sowieso een gok. Kan die aarden in de Belgische competitie / België (indien een Zuid-Amerikaaan bv.), kan ie voldoen aan de verwachtingen, .. Je kan ook een fitte speler halen en die de eerste oefenwedstrijd verliezen :help: Als Lukaku toch blijft (wat natuurlijk nog altijd niet zeker is) en ze hierdoor niet de transfers kunnen doen die ze willen, dan stemt deze transfer mij wel tevreden ja.

Sounds familiar :unsure:

Jurgenv1

Legacy Member
caoimhin zei:
Moest mijn hond uw verstandelijk vermogen hebben, ik liet het beest inslapen ;)
Och, ik ga uw superioriteit in kinderachtig gedrag niet betwisten, I rest my case. ;)

Svartálfar

Legacy Member
SIO zei:
Doet er toch ni toe dat jij het vindt, als ge geen reacties wilt op iets, post het dan niet he, iedereen typt hier net wat hij/zij ervan vindt ;)

Heb ik dan ergens gezegd dat ik geen reacties erop wil ofzo. Mijn god wat een nondiscussie.

Reacties van kindjes die ge hier nooit ziet en dus niet weten waarover het gaat kan ik missen als de pest ja. Dat is compleet iets anders als "er geen reactie op willen"

Zo kan ik van iedereen wat quotes gaan zoeken en indien nodig uit context te trekken om mijn gelijk te halen. Bv. van Anderlechtsupporters die Vargas nu een goede transfer vinden, maar toen hij bij brugge zat een overschatte speler vonden die constant geblesseerd is.

Eagle`

Legacy Member
Ziet hem zich weer uitleven op het interwebs, onzen e-thug. Zo het type da thuis geen kloten te zeggen heeft :)

Svartálfar

Legacy Member
FrownedUpon zei:
Ja want pure quotes van iemand posten die maar zit te zeveren is uitlokken :) Ik denk dat het wel duidelijk was dat het merendeel hier het zelfs een goed idee vond. Dus je argument van "ik ben niet de enige..." is direct al weerlegd.

Dat is het laatste wat ik er dan ook van zal zeggen, aangezien ik geen reacties will uitlokken op een publiek forum!

Als merendeel = iedereen dan wel ja. Maar helaas.

Anyway ignorelist + 1.

PyromaN

Legacy Member
Svartálfar zei:
Heb ik dan ergens gezegd dat ik geen reacties erop wil ofzo. Mijn god wat een nondiscussie.

Reacties van kindjes die ge hier nooit ziet en dus niet weten waarover het gaat kan ik missen als de pest ja. Dat is compleet iets anders als "er geen reactie op willen"

Zo kan ik van iedereen wat quotes gaan zoeken en indien nodig uit context te trekken om mijn gelijk te halen. Bv. van Anderlechtsupporters die Vargas nu een goede transfer vinden, maar toen hij bij brugge zat een overschatte speler vonden die constant geblesseerd is.

ik vind die nog altijd overschat :p

SIO

Legacy Member
Svartálfar zei:
Heb ik dan ergens gezegd dat ik geen reacties erop wil ofzo. Mijn god wat een nondiscussie.

Reacties van kindjes die ge hier nooit ziet en dus niet weten waarover het gaat kan ik missen als de pest ja. Dat is compleet iets anders als "er geen reactie op willen"

Zo kan ik van iedereen wat quotes gaan zoeken en indien nodig uit context te trekken om mijn gelijk te halen. Bv. van Anderlechtsupporters die Vargas nu een goede transfer vinden, maar toen hij bij brugge zat een overschatte speler vonden die constant geblesseerd is.
Ik zeg dat de inhoud v/d quotes een point hadden en jij begon met je big sized 'vind ik'..
Laat ons nu idd maar ophouden maar imo (he he ;)!) reageer je nogal fel op zijn post(s)

Btw: die posts zal je waarschijnlijk ook vinden ja

caoimhin

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Och, ik ga uw superioriteit in kinderachtig gedrag niet betwisten, I rest my case. ;)

Uw case is al lang gemaakt hoor Jurgen, keer op keer jezelf zo voor schut zetten, faut le faire! :lol:

pina

Legacy Member
ik vond het indertijd bij club al de beste speler in de JL qua techniek en blijf dat nog altijd vinden. Had hem toen nog vergeleken met boussoufa. Bij vargas komen zijn technische hoogstandjes heel natuurlijk uit zijn sloffen, terwijl boussoufa er duidelijk moeite voor moest doen en alleen deed wanneer anderlecht met ruime voorsprong voor stond. Bij vargas is het gewoon een deel van zijn spel, bij boussoufa was het altijd de kers op een matige taart.

Exorikos

Legacy Member
Ik ben blij dat die soap eindelijk gedaan is. Het kon me echt niet meer schelen of hij bleef of wegging.

Scr1fle

Legacy Member
Vargas is voor elke ploeg een aanwinst ! En stop nu met die discussie ,danku. :)

TheRedDevils

Legacy Member
Nic! zei:

Wat een zielig ventje is Vargas toch ;)
Hij zal sowieso een paar stevige trappen incasseren als hij tegen Club speelt.
Hopelijk einde seizoen dan, dat Anderlecht er maar hun broek aan scheurt :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan