Een gok, maar een relatief berekende gok. Een speler als Vargas is onbetaalbaar voor RSCA als hij fit is. Hij heeft nu een blessure waarvan de meeste spelers nooit meer last van hebben. In het beste geval heeft Anderlecht er enorm veel plezier van, in het slechtste geval is het idd geld weggesmeten. Soms moet je eens durven gokken.
Als het is om een figuur als Jurgen nog eens in zijn hemd te zetten, dan mag het altijd. Die jongen is een grap, en durft zijn eigen ongelijk nog niet toe te geven terwijl het hier zwart op wit staat. Stoere praat verkopen is 1 ding, maar wees dan wel groots in de "nederlaag" als het blijkt dat alles wat je hebt beweerd niet blijkt te kloppen.
.. zei de droll van het forum