Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
DogFacedGod zei:
Hadden ze veel last van blessures voor hun komst naar Anderlecht?

maar een teken dat hun medische "dienst" het blijkbaar niet in zich heeft om een speler blessure vrij te houden. Zag je ook toen ze enkele spelers veel te vroeg dropten in de basis, oa Lukaku dacht ik ook dit jaar?

Scr1fle

Legacy Member
Heb hem verwijderd uit mijn sig sharpshot :) en hij zal een warm ontvangst krijgen in JB :angry:


Oja , heb ik jullie al verteld dat Club nieuwe spelers nu kan aantrekken(?) , o.a Hysen :cool:

exo

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Zeker? Vorig seizoen zijn ze met Lukaku toch ook derde geworden?

Zo kan je het stellen of, vorig seizoen zijn ze door Lukaku nog 3de geworden. (beetje teveel eer natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel...)

sharpshot zei:
Iets duurdere oorden, niet betere.

Als je al x aantal jaar voor Club eindigt zoek je betere oorden op, niet veel beter maar wel beter.

Svartálfar zei:
Waar komen die kindjes ineens vandaan die zich hier een beetje interessant denken te maken :D. Is dat omdat het vakantie is?

Ten eerste die quotes gingen niet over mij.
Ten tweede ik zie geen scheldwoorden staan.
En ten derde bemoeit gij u altijd met zaken waar ge eigenlijk niks van weet?

Als je het niet kan verdragen dat er zich mensen in een discussie tussen u & een andere persoon mengen moet je die via pm voeren.

sharpshot zei:
maar een teken dat hun medische "dienst" het blijkbaar niet in zich heeft om een speler blessure vrij te houden. Zag je ook toen ze enkele spelers veel te vroeg dropten in de basis, oa Lukaku dacht ik ook dit jaar?

Goh toch ook niet altijd hé... Pak nu Arjen Robben, die sukkelt ook van de ene blessure in de andere en je gaat me nu niet vertellen dat de medische staf van Bayern op geen bal trekt. Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik mezelf soms vragen stel bij de medische staf van Anderlecht.

Nic!

Legacy Member
Al dat gedoe over dat hij 'nooit meer fit geraakt of aan zijn niveau komt' of 'dat ze hem eens goed van het veld moeten trappen' zijn alleen maar indicatoren dat het een beetje pijn doet. Wat logisch is, omgekeerd zou het niet anders zijn.

Maar net met die posts proberen het tegenstelde te bewijzen aan ons (en jezelf), wekt een beetje een zieligheidsgevoel op. Sorry.

Booka Shade

Legacy Member
VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS VARGAS JUDAS

:evil:

Svartálfar

Legacy Member
exo zei:
Als je het niet kan verdragen dat er zich mensen in een discussie tussen u & een andere persoon mengen moet je die via pm voeren.
Iemand die ik hier nog nooit gezien heb en dan in ene keer ff interessant probeert te zijn maar eigenlijk totaal niet weet waarover het gaat en er zodoende grandioos langs zit, daar kan ik niet tegen ja :)

NotoriousP

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Jezus, wensen dat hem van het veld wordt gestampt. Wat een trieste figuren zitten hier wel niet.

Alsof Anderlecht dit Witsel niet heeft toegewenst of Genk Defour, hypocritische moraalridders toch.
Persoonlijk hoop ik niet dat ze hem van het veld stampen maar wel dat hij nog een schoon tijdje met zijn huidige kwetsure sukkelt, om de lage verkoopprijs te verantwoorden.

Fireflies zei:
Ookal is het een kleine stap, van brugge naar Anderlecht is en blijft zowel financieel als sportief een stap hogerop.

Financieel ja, sportief niet.

puni zei:
FCB is de voorbije zes jaar telkens achter Anderlecht geëindigd, ge moogt dus wel stellen dat hij ook sportief (iets) betere oorden opzoekt.

Op sportief vlak telt enkel de huidige status aangezien enkel dit voor de speler in kwestie relevant is (hij heeft echt geen intentie om lang bij jullie te blijven hoor). Aangezien jullie welgeteld 1 puntje boven ons eindigden, is dit dus verwaarloosbaar.

pina zei:
hou er gewoon mee op man. Je maakt jezelf hier ongelooflijk belachelijk. Alsof het al niet erg genoeg was met die stoere woorden van de afgelopen weken.

Alsof jij als moderator je hier nog niet belachelijk gemaakt hebt, ieder op zijn toer is niets teveel hé.

SIO

Legacy Member
Svartálfar zei:
Al duurt het 10 seconden, ik vind het enorm zielig en kinderachtig. En ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.
Het is er nochtans bonk op? Vargas ging week uit nieuws en rsca zijn grote naievelingen als ze d8en dat hij kwam. Nu is hij er en 'het zal wel zijn redenen hebben' :wtf:

Blind vertrouwen in een bestuur dat nog geen 3 maand bestaat, das pas naief..

|nfected

Legacy Member
Zoals eerder gezegd RSCA wint altijd zo'n spelletjes, vraag maar ad buffalo boys :)

Svartálfar

Legacy Member
SIO zei:
Het is er nochtans bonk op? Vargas ging week uit nieuws en rsca zijn grote naievelingen als ze d8en dat hij kwam. Nu is hij er en 'het zal wel zijn redenen hebben' :wtf:

Blind vertrouwen in een bestuur dat nog geen 3 maand bestaat, das pas naief..

Laatste keer voor de personen voor wie het nog niet duidelijk is.

Ongeacht of het klopt of niet VIND IK dat u bezig houden met wat quotes op te zoeken om u "gelijk" te bewijzen enorm kinderachtig en zielig is. Ge kunt het vergelijken met een kleutertje wat naar de juffrouw loopt om te vertellen dat iemand anders iets stouts gedaan heeft.

Ik zal in het vervolg bij al mijn posts imo zetten ofzo dan is het duidelijk dat het gaat over mijn persoonlijke mening. :ironic:

Anoniem04

Legacy Member
SIO zei:
Blind vertrouwen in een bestuur dat nog geen 3 maand bestaat, das pas naief..

Blind vertrouwen?

Ik zie bij de meeste supporters alleen maar vertrouwen omdat er effectief een visie is bij Club die is toegelicht door het nieuwe bestuur samen met transfers die wel eens op iets lijken te trekken.

Geen idee wat dit er zelfs mee te maken heeft.

FrownedUpon

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Laat hem, is gewoon een troll.

Sorry, waren rechtstreeks jou eigen woorden die ik daar poste. Het spijt me als op de feiten gedrukt worden jou een beetje bitter maakt. Niet mijn probleem. Je kan me troll noemen, maar als ik sommige van jou posts lees, is het eerder omgekeerd :)

Al duurt het 10 seconden, ik vind het enorm zielig en kinderachtig. En ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.

Ja, jij en de andere gefrustreerde die er iets van zei? Laat me niet lachen :)
+ mijn gelijk bewijzen? Ik zat nog niet eens in de discussie, gooide er gewoon wat harde feiten tussen. Het typen van jou posts duurt praktisch even lang of langer dan wat ik daar even neersmeet.

Anoniem04

Legacy Member
Gefrustreerd? Ik ben nog niet eens supporter. :lol:

Ik vind het belachelijk om posts van vroeger gaan op te graven van een discussie die iedereen zich nog herinnert. Dat is een mening, geen gevolg van eenderwelke frustratie.

Svartálfar

Legacy Member
FrownedUpon zei:
Ja, jij en de andere gefrustreerde die er iets van zei? Laat me niet lachen :)
+ mijn gelijk bewijzen? Ik zat nog niet eens in de discussie, gooide er gewoon wat harde feiten tussen. Het typen van jou posts duurt praktisch even lang of langer dan wat ik daar even neersmeet.

Gefrustreerd :D. Sla het woordenboek eens open jongen en lees de definitie van gefrustreerd eens. Aangezien ge toch zo graag met quotes werkt:

Ge moet maar blij zijn met iemand die zich zo onrespectvol opstelt tegenover een ploeg die de voorbije seizoenen alles gedaan heeft om em fit te houden. Als voetballer een verlies (als em fit was) maar ben toch blij dat em eindelijk weg is. Alleen spijtig dat het naar Anderlecht is.

Hoho de frustratie druipt er vanaf zeg. Als er al iemand gefrustreerd is is het niet omdat em naar Anderlecht gaat maar de manier waarop em de transfer heeft afgedwongen.

En gelijk stond tussenaanhalingstekens voor iets. Op dat laatste zinneke reageer ik niet meer, ik heb het ondertussen 3 keer uitgelegd, geen zin om er nog verder op in te gaan.

En eigenlijk ook geen zin om nog verder met u in discussie te gaan want het is ondertussen wel duidelijk dat gij hier alleen maar wat zit te posten om reacties uit te lokken :)

caoimhin

Legacy Member
Svartálfar zei:
Wat vinden de anderlechtsupportertjes eigenlijk van de transfer op zich? Een geblesseerde speler aankopen. Geweldige move toch weer.

Een gok, maar een relatief berekende gok. Een speler als Vargas is onbetaalbaar voor RSCA als hij fit is. Hij heeft nu een blessure waarvan de meeste spelers nooit meer last van hebben. In het beste geval heeft Anderlecht er enorm veel plezier van, in het slechtste geval is het idd geld weggesmeten. Soms moet je eens durven gokken.

Svartálfar zei:
Al duurt het 10 seconden, ik vind het enorm zielig en kinderachtig. En ik ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt.

Als het is om een figuur als Jurgen nog eens in zijn hemd te zetten, dan mag het altijd. Die jongen is een grap, en durft zijn eigen ongelijk nog niet toe te geven terwijl het hier zwart op wit staat. Stoere praat verkopen is 1 ding, maar wees dan wel groots in de "nederlaag" als het blijkt dat alles wat je hebt beweerd niet blijkt te kloppen.

Jurgenv1 zei:
Laat hem, is gewoon een troll.

.. zei de droll van het forum :lol:

Jurgenv1

Legacy Member
caoimhin zei:
Een gok, maar een relatief berekende gok. Een speler als Vargas is onbetaalbaar voor RSCA als hij fit is. Hij heeft nu een blessure waarvan de meeste spelers nooit meer last van hebben. In het beste geval heeft Anderlecht er enorm veel plezier van, in het slechtste geval is het idd geld weggesmeten. Soms moet je eens durven gokken.



Als het is om een figuur als Jurgen nog eens in zijn hemd te zetten, dan mag het altijd. Die jongen is een grap, en durft zijn eigen ongelijk nog niet toe te geven terwijl het hier zwart op wit staat. Stoere praat verkopen is 1 ding, maar wees dan wel groots in de "nederlaag" als het blijkt dat alles wat je hebt beweerd niet blijkt te kloppen.



.. zei de droll van het forum :lol:
Look who's trolling. :rofl:

SIO

Legacy Member
Svartálfar; zei:
...Ongeacht of het klopt of niet VIND IK dat u bezig houden met wat quotes op te zoeken om u "gelijk" te bewijzen enorm kinderachtig en zielig is. Ge kunt het vergelijken met een kleutertje wat naar de juffrouw loopt om te vertellen dat iemand anders iets stouts gedaan heeft.
Doet er toch ni toe dat jij het vindt, als ge geen reacties wilt op iets, post het dan niet he, iedereen typt hier net wat hij/zij ervan vindt ;) als hij tijd heeft voor op te zoeken, goed voor hem.
Dillyracer zei:
Blind vertrouwen?

Ik zie bij de meeste supporters alleen maar vertrouwen omdat er effectief een visie is bij Club die is toegelicht door het nieuwe bestuur samen met transfers die wel eens op iets lijken te trekken.

Geen idee wat dit er zelfs mee te maken heeft.
Wel dit slaat op sommige hun posts die er zo van overtuigd waren dat hij enkel naar RSCA kwam aan 5m, en nu het 2,5 geworden is, grijpen ze naar andere redenen: brugge weet iets medisch dat ze bij RSCA niet weten. Alsof iemand nu kan zeggen of Vargas top of flop wordt, zal pas na de PO's kunnen gezegd worden, ongeacht de pro's die hier zitten :)

Anoniem04

Legacy Member
SIO zei:
Wel dit slaat op sommige hun posts die er zo van overtuigd waren dat hij enkel naar RSCA kwam aan 5m, en nu het 2,5 geworden is, grijpen ze naar andere redenen: brugge weet iets medisch dat ze bij RSCA niet weten. Alsof iemand nu kan zeggen of Vargas top of flop wordt, zal pas na de PO's kunnen gezegd worden, ongeacht de pro's die hier zitten :)

I see. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan