Jurgenv1
Legacy Member
Nee hoor, je snapt het gewoon niet.pina zei:hou er gewoon mee op man. Je maakt jezelf hier ongelooflijk belachelijk. Alsof het al niet erg genoeg was met die stoere woorden van de afgelopen weken...

EDIT: 2,5 + %
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, je snapt het gewoon niet.pina zei:hou er gewoon mee op man. Je maakt jezelf hier ongelooflijk belachelijk. Alsof het al niet erg genoeg was met die stoere woorden van de afgelopen weken...

night ghost 128 zei:Jezus, wensen dat hem van het veld wordt gestampt. Wat een trieste figuren zitten hier wel niet.
Svartálfar zei:Wat vinden de anderlechtsupportertjes eigenlijk van de transfer op zich? Een geblesseerde speler aankopen. Geweldige move toch weer.
Nee Jurgen, jij snapt niet dat je je keer op keer hier komt belachelijk maken. Eerst met uw maandenlang gezaag op Club Brugge, waar alles toch oh zo slecht was. Vervolgens ben je de eerste om te gaan beweren dat het nieuwe Club prijzen gaat pakken, en over enkele maanden sta je alweer op kop met je calimerozak om het nieuwe Club af te schieten als het even niet draait.Jurgenv1 zei:Nee hoor, je snapt het gewoon niet.![]()
Jurgenv1 zei:Nee hoor, je snapt het gewoon niet.
EDIT: 2,5 + %
Dillyracer zei:Die reacties op de FB pagina van Sporza.
I wheep for humanity.

Dillyracer zei:Die reacties op de FB pagina van Sporza.
I wheep for humanity.


Booka Shade zei:Ik zag hem veel liever bij FCB dan nu bij RSCA.
Heb het nooit gehad voor dat ventje, tenzij hij naar standard zou komen.
Ik ben wel blij dat die van club en anderlecht nog eens goed tegen mekaar zeveren en wij, als standard en genk zijnde, op't gemak erbij kunnen lachen :')

Jurgenv1 zei:Anders zou Club heus de transferbedrag niet plots halveren... Of ze weten meer over de blessure dan RSCA en vinden ze dat 2,5 miljoen nog een redelijke deal is naargelang de ernst van de blessure.
Vergeet niet dat het niet meer Devroe is die daar zit maar echte zakenmensen die wellicht een een kosten/baten analyse gemaakt hebben ofzo.
Svartálfar zei:Club en Anderlecht doen tenminste transfers en Standard en Genk blijven ter plaatse trappelen. We zullen zien wie laatst lacht volgend seizoen!![]()

Zolang hij naar het buitenland vertrekt is het ok. Hij moet dus weldegelijk een aanbieding op zak hebben of via de wet van 78' vertrekken (unlikely). Club laat hem sowieso niet naar een concurrent vertrekken.
Idd, die purperen jongens dromen ervan dat Vargas ooit voor hen speelt om Club ene loer te kunnen draaien, nu dreigen ze bot te vangen en moeten ze in alle bochten wringen om er weet goed uit te komen.![]()
Hij mag weggaan van het bestuur hoor, maar niet naar RSCA, deal with it![]()
Voila, en daar stuurt Club op aan, ze gaan zichzelf heus niet onpopulair maken door een smaakmaker naar een grote concurrent te laten gaan. Tot spijt van wie het benijdt.
Dus purple boys, stop maar met dromen, ain't gonna happen.
En nee, minder krijg je niet, snappen jullie nog altijd niet dat Club niet zomaar 1 van zijn beste spelers naar RSCA laat vertrekken en zeker niet voor een peulenschil van een luttele 3,5 miljoen? Dan nog liever wat minder krijgen, een 2 miljoen of zelfs nog minder voor een buitenlandse ploeg ja, maar we gaan niet zomaar een rechtstreekse concurrent versterken en tegelijk ons verzwakken. (Of Club zou nog eens moeten shoppen bij Barca)
5 miljoen, Vargas heeft daar niks over te beslissen, het is Club zelf die de prijs bepaald. Of denk je nu echt dat Club zo dom is om 1 van de beste spelers voor een appel en een ei naar een concurrent te laten vertrekken?
Dus laat die arrogante ondertonen maar achterwege.

Svartálfar zei:Club en Anderlecht doen tenminste transfers en Standard en Genk blijven ter plaatse trappelen. We zullen zien wie laatst lacht volgend seizoen!

Club Brugge neemt afscheid van Ronald Vargas
Club Brugge heeft vanmiddag een princiepsovereenkomst bereikt over de onmiddellijke overgang van Ronald Vargas naar Anderlecht.
De voorbije weken stelde Club vast dat de speler elk overleg afwees en niet wou ingaan op de aanzienlijk verbeterde contractverlenging die Club Brugge hem aanbood.
De jongste dagen escaleerde de situatie. Vargas bleef weg van de trainingen en de ploegfoto en maakte zich met die houding onmogelijk bij de spelersgroep en de technische staf. Via zijn advocaat probeerde hij intussen, met de wet van '78, een quasi gratis overgang te forceren.
Om deze redenen en omwille van het voorbehoud van de medische staf aangaande de opgelopen blessure en de lange revalidatie die hem nog te wachten staat, is Club Brugge ingegaan op de vraag van Anderlecht (de enige club die concrete interesse toonde) om onderhandelingen op te starten. Die besprekingen hebben geleid tot een akkoord, waarin Club zich volledig kan vinden.
Sportief heeft het vertrek van Vargas geen gevolgen. Met de komst van Refaelov anticipeerde Club immers al op een mogelijk vertrek. Met de transfers van de voorbije maanden voelt Club Brugge zich kwalitatief meer dan gewapend om beter te doen dan vorig seizoen.
Bovendien heeft Club met het inkomende transfergeld de mogelijkheid om de ploeg bijkomend, gericht te versterken, wanneer de gelegenheid zich voordoet.

FrownedUpon zei:Some quotes:
Wie?![]()
starspike zei:Dat zal voor de nummers 1 en 2 wel niet ZO een probleem zijn
Maar ik ben er sowieso van overtuigd dat er nog wat bijkomt. Maar eerst zullen ze een zicht moeten hebben op wat vertrekt. Zo waren er twee goede LB's in onze belangstelling (ene zit ondertussen in Engeland), maar ze verkiezen logischerwijs toch eerst verder te gaan met Mavinga.
hence the "
"Svartálfar zei:Was ook niet serieus bedoeld eh kerelhence the "
"
