Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
Jongens de deal is nog niet rond en die 2.5 is pure speculatie.

Nuja als er een schoon doorverkoop % aanhangt mag hij voor die prijs gerust weg. :)

Klopgeest

Legacy Member
Doorverkoop percentage tussen twee topteams in België? Wees maar zeker dat daar niets van aan is. Je moet echt lomp zijn om hierin te geloven..

Jurgenv1

Legacy Member
Klopgeest zei:
Doorverkoop percentage tussen twee topteams in België? Wees maar zeker dat daar niets van aan is. Je moet echt lomp zijn om hierin te geloven..

Anders zou Club heus de transferbedrag niet plots halveren... Of ze weten meer over de blessure dan RSCA en vinden ze dat 2,5 miljoen nog een redelijke deal is naargelang de ernst van de blessure.

Vergeet niet dat het niet meer Devroe is die daar zit maar echte zakenmensen die wellicht een een kosten/baten analyse gemaakt hebben ofzo.

pina

Legacy Member
zo achterlijk zijn ze bij club niet hoor. Maar 40% zoals iemand op bzforum wordt beweerd is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Kan nog een leuke ploeg worden volgend seizoen, op voorwaarde dat er nog een spelmaker, leidersfiguur bij zal komen.

caoimhin

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Shht, verpest hun plezier nu niet, ze denken dat we allemaal massaal zitten te huilen voor Vargas ofzo. :D

Fireflies zei:
Ma man gij zijt toch een klein kind ze :D Ik wacht al vol ongeduld op MTM die uw posts komt bovenhalen, trieste figuur.

²²²²²²²²²²²

Jurgenv1 zei:
Anders zou Club heus de transferbedrag niet plots halveren... Of ze weten meer over de blessure dan RSCA en vinden ze dat 2,5 miljoen nog een redelijke deal is naargelang de ernst van de blessure.

Vergeet niet dat het niet meer Devroe is die daar zit maar echte zakenmensen die wellicht een een kosten/baten analyse gemaakt hebben ofzo.

Ge zijt uwe kak al aan het intrekken :rofl:

Jurgenv1

Legacy Member
caoimhin zei:
²²²²²²²²²²²



Ge zijt uwe kak al aan het intrekken :rofl:

Lol neen, jullie mogen hem gerust hebben, die 2de post bevestigt dat gewoon, maar natuurlijk wil je enkel geloven wat je wil geloven hé.

FrownedUpon

Legacy Member
Rogue zei:
De meest gehate speler in de Jupiler league is gekend :cool:. Hopelijk kan Ronald deze rol mentaal aan. Nuja, zolang hij maar genoeg cent... euh... respect krijgt, zal dat wel meevallen zeker?

De meest gehate speler door brugge supporters die het niet kunnen verkroppen dat hij (iets) betere oorden opzoekt?

ng

Legacy Member
Jezus, wensen dat hem van het veld wordt gestampt. Wat een trieste figuren zitten hier wel niet.

FrownedUpon

Legacy Member
Toch wel betere hoor :) , grappig hoe de brugge supporters hier zate te janken voor de transfer en nu ineens 'blij' zijn.

Morrissey

Legacy Member
sharpshot zei:
Iets duurdere oorden, niet betere.

Ookal is het een kleine stap, van brugge naar Anderlecht is en blijft zowel financieel als sportief een stap hogerop.

puni

Legacy Member
FCB is de voorbije zes jaar telkens achter Anderlecht geëindigd, ge moogt dus wel stellen dat hij ook sportief (iets) betere oorden opzoekt.

|nfected

Legacy Member
sharpshot zei:
Iets duurdere oorden, niet betere.

Ntl ook beter, al is de stap miniem. Kijk gewoon naar de laatste jaren en naar de historiek. Anderlecht blijft de beste ploeg in Belgie.

Anoniem04

Legacy Member
De grootte van die stap is ook niet noemenswaardig.

Wat maakt het ook uit voor Brugge en hun supporters? Club deed het degelijk in de play-offs zonder Vargas, ze hebben genoeg nieuwe spelers aangetrokken voor een 2de elftal, ze krijgen 2.5mil voor een speler die constant geblesseerd was en het kan goed zijn dat hij bij Anderlecht zijn niveau niet haalt.

Jurgenv1

Legacy Member
Dillyracer zei:
De grootte van die stap is ook niet noemenswaardig.

Kortom, RSCA biedt hem belachelijk veel geld aan. Wou bij ons 1,2 miljoen verdienen... Ik kan dus begrijpen dat Club voor het rationele heeft gekozen. Club staat of valt niet met Vargas, dat heeft de vorige terugronde bewezen. :) (de jaren ervoor wel, dat geef ik toe)

pina

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Lol neen, jullie mogen hem gerust hebben, die 2de post bevestigt dat gewoon, maar natuurlijk wil je enkel geloven wat je wil geloven hé.

hou er gewoon mee op man. Je maakt jezelf hier ongelooflijk belachelijk. Alsof het al niet erg genoeg was met die stoere woorden van de afgelopen weken... De transfer is gebeurd, vargas wou dus wél effectief weg en het is niet voor 5 miljoen maar voor 2,5 miljoen. Voor 2,5 miljoen vind ik het een goede transfer.

Svartálfar

Legacy Member
Wat vinden de anderlechtsupportertjes eigenlijk van de transfer op zich? Een geblesseerde speler aankopen. Geweldige move toch weer.

Muismat

Legacy Member
Tis beter als de 5 die we ervoor hebben gekocht, maar als hij idd geblesseerd is en nog niet hersteld is 2.5M € wel belachelijk veel (op zich al veel voor Vargas vind ik)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan