Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
2,5 miljoen, daar kan je echt niet mee sukkelen. Zoals verwacht, 5 miljoen was overdreven, alle grootspraak van zowel bestuur als supporters ten spijt.

caoimhin

Legacy Member
NemesisBE zei:
En zeggen dat ik eerste "18 Donk" er op wilde, tot m'n vriendin om raad vroeg en zij wel fan is/was van Vargas :sad:

Gaat ze nu voor RSCA supporteren? :hug:

lord pipo

Legacy Member
Svartálfar zei:
Dat was een anderlechtsupporter die dacht grappig te zijn.

Nee hoor, ik ben een echte Clubsupporter ;). Alleen kan Vargas mij niet zo veel schelen, is nooit een favoriet van mij geweest, en paste soieso niet bij de mentaliteit van Club.
Let op, ik vind het respectloos en not done om als Clubspeler naar Anderslecht te transfereren, maar in mijn ogen is Vargas nooit een echte Clubspeler geweest.

Jurgenv1

Legacy Member
En zo zijn we verlost van een grote kost die toch meer in de ziekenboeg zit, mooi zo. :D

Svartálfar

Legacy Member
lord pipo zei:
Nee hoor, ik ben een echte Clubsupporter ;). Alleen kan Vargas mij niet zo veel schelen, is nooit een favoriet van mij geweest, en paste soieso niet bij de mentaliteit van Club.
Let op, ik vind het respectloos en not done om als Clubspeler naar Anderslecht te transfereren, maar in mijn ogen is Vargas nooit een echte Clubspeler geweest.

Begrijpend lezen much? Het ging over die clubsupporter die zenne zoon zogezegd Ronald had genoemd.

Nic!

Legacy Member
2,5 miljoen vind ik goed onderhandeld door Anderlecht. Dat is de helft van de gevraagde 5. Ik had eigenlijk 3 of 3,5 verwacht - wat misschien correcter zou geweest zijn.

lord pipo

Legacy Member
Svartálfar zei:
Begrijpend lezen much? Het ging over die clubsupporter die zenne zoon zogezegd Ronald had genoemd.

Ah oké, ik dacht je mij een Anderlechtsupporter noemde :D.

Rogue

Legacy Member
De meest gehate speler in de Jupiler league is gekend :cool:. Hopelijk kan Ronald deze rol mentaal aan. Nuja, zolang hij maar genoeg cent... euh... respect krijgt, zal dat wel meevallen zeker?

Jurgenv1

Legacy Member
Nic! zei:
2,5 miljoen vind ik goed onderhandeld door Anderlecht. Dat is de helft van de gevraagde 5. Ik had eigenlijk 3 of 3,5 verwacht - wat misschien correcter zou geweest zijn.
+ doorverkoop percentage. :) Wat dus op 3 of meer kan neerkomen later ja.

Svartálfar

Legacy Member
Rogue zei:
De meest gehate speler in de Jupiler league is gekend :cool:. Hopelijk kan Ronald deze rol mentaal aan. Nuja, zolang hij maar genoeg cent... euh... respect krijgt, zal dat wel meevallen zeker?

Man man, wat een gigantische janet is dat eigenlijk. Nog te laf om zen gezicht te laten zien op club.

Ge moet maar blij zijn met iemand die zich zo onrespectvol opstelt tegenover een ploeg die de voorbije seizoenen alles gedaan heeft om em fit te houden. Als voetballer een verlies (als em fit was) maar ben toch blij dat em eindelijk weg is. Alleen spijtig dat het naar Anderlecht is.

Anoniem04

Legacy Member
Mollins die geblesseerd is waarna ze een speler kopen die geblesseerd is.

lolwut

Jurgenv1

Legacy Member
Dillyracer zei:
Mollins die geblesseerd is waarna ze een speler kopen die geblesseerd is.

lolwut

Shht, verpest hun plezier nu niet, ze denken dat we allemaal massaal zitten te huilen voor Vargas ofzo. :D

dibo

Legacy Member
Nu gaan ineens al die van Anderlecht blij zijn en die van Brugge kwaad, terwijl het voor zijn transfer in vele gevallen omgekeerd was. :D

Morrissey

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Shht, verpest hun plezier nu niet, ze denken dat we allemaal massaal zitten te huilen voor Vargas ofzo. :D

Ma man gij zijt toch een klein kind ze :D Ik wacht al vol ongeduld op MTM die uw posts komt bovenhalen, trieste figuur.

shiftyke

Legacy Member
Timmie zei:
Die jongen heeft het bij deze verkorven.
Het is jammer dat hij zelf nog niet zo'n slechte kerel is, maar zich gewoon laat misleiden door zijn makelaars.

Dit dus, hij had beter zijn mond zelf eens opgedaan ipv zijn entourage te laten spreken in zijn naam.

DeBo

Legacy Member
De één zijn dood is de ander zijn brood? :D

Geblesseerd of niet .. voor zo een prijs is het een mooie deal ^^

Jurgenv1

Legacy Member
Fireflies zei:
Ma man gij zijt toch een klein kind ze :D Ik wacht al vol ongeduld op MTM die uw posts komt bovenhalen, trieste figuur.

Wacht maar tot Glor zijn bookmarks komt posten met mijn quotes, ik zal nogal geowned worden! :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan