Proim
Legacy Member
Maar wel nergens op buitenlandse websites, althans ik heb het nergens gezien.Sick-Boy zei:Stond ook wel in HBVL en Het Nieuwsblad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel nergens op buitenlandse websites, althans ik heb het nergens gezien.Sick-Boy zei:Stond ook wel in HBVL en Het Nieuwsblad.
Proim zei:Maar wel nergens op buitenlandse websites, althans ik heb het nergens gezien.
Proim zei:Maar wel nergens op buitenlandse websites, althans ik heb het nergens gezien.
Voor Anderlecht wel.bluecadet3 zei:Als lukaku blijft, is hun transferperiode toch ook geslaagd?![]()
Gavin zei:Voor Anderlecht wel.
Maar voor Herman en Roger is dat toch weer falen, zeker na al die weken van rondleuren met dat manneke en zijn bijbehorende prijs.
Als die kerel geen aansluiting heeft kan hij ook niet zoveel doen he. Kijk naar het verschil als AJ zijn veldbezetting heeft aangepast tvv Lukaku, plots zag je weer hoe sterk hij is.Herr Doktor zei:Zeker? Vorig seizoen zijn ze met Lukaku toch ook derde geworden?
Dit:Sick-Boy zei:Het stond in de papieren versie van die kranten, ik bedoel maar dat er wel bronnen zullen zijn die ietwat te vertrouwen zijn.
MrBrightside zei:Achja, dat zijn waarschijnlijk weer journalisten die informatie proberen te verkopen waar ze dan weer niets van weten. Dat lijstje zal intern rond gegaan zijn, maar het zou mij verwonderen mochten die namen zo maar publiekelijk worden vrijgegeven.
Morgen staat er dan weeral in de krant dat Lukaku een uitnodiging heeft gekregen voor een gesprek met Villas-Boas fzo..
Romelus zei:Allez iemand is blind geworden door een aflevering van Basta.

|nfected zei:Als die kerel geen aansluiting heeft kan hij ook niet zoveel doen he. Kijk naar het verschil als AJ zijn veldbezetting heeft aangepast tvv Lukaku, plots zag je weer hoe sterk hij is.
starspike zei:Idem voor blauwwit.be, hoor... Forums zijn de nieuwe bronnen.
