Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick-Boy

Legacy Member
Proim zei:
Maar wel nergens op buitenlandse websites, althans ik heb het nergens gezien.

Het stond in de papieren versie van die kranten, ik bedoel maar dat er wel bronnen zullen zijn die ietwat te vertrouwen zijn.

MrBrightside

Legacy Member
Proim zei:
Maar wel nergens op buitenlandse websites, althans ik heb het nergens gezien.

Achja, dat zijn waarschijnlijk weer journalisten die informatie proberen te verkopen waar ze dan weer niets van weten. Dat lijstje zal intern rond gegaan zijn, maar het zou mij verwonderen mochten die namen zo maar publiekelijk worden vrijgegeven.

Morgen staat er dan weeral in de krant dat Lukaku een uitnodiging heeft gekregen voor een gesprek met Villas-Boas fzo..

Gavin

Legacy Member
bluecadet3 zei:
Als lukaku blijft, is hun transferperiode toch ook geslaagd?:D
Voor Anderlecht wel.

Maar voor Herman en Roger is dat toch weer falen, zeker na al die weken van rondleuren met dat manneke en zijn bijbehorende prijs.

Herr Doktor

Legacy Member
Gavin zei:
Voor Anderlecht wel.

Maar voor Herman en Roger is dat toch weer falen, zeker na al die weken van rondleuren met dat manneke en zijn bijbehorende prijs.

Zeker? Vorig seizoen zijn ze met Lukaku toch ook derde geworden?

sharpshot

Legacy Member
als rsca geen nieuwe "leider" haalt zal de rest ook niet renderen, ook niet Lukaku. Dus als ze geen versterking daar halen zie ik het niet goed komen

Weebl

Legacy Member
Volgens mij hebben ze gewoon het geld van Lukaku nodig om enkele kanjers te halen.
'k zeg niet dat het nodig is zoals bij club om een nieuwe ploeg te kopen, maar daar zijn toch ook nog een sterkhouder of 2 nodig imo.

|nfected

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Zeker? Vorig seizoen zijn ze met Lukaku toch ook derde geworden?
Als die kerel geen aansluiting heeft kan hij ook niet zoveel doen he. Kijk naar het verschil als AJ zijn veldbezetting heeft aangepast tvv Lukaku, plots zag je weer hoe sterk hij is.

Proim

Legacy Member
Sick-Boy zei:
Het stond in de papieren versie van die kranten, ik bedoel maar dat er wel bronnen zullen zijn die ietwat te vertrouwen zijn.
Dit:
MrBrightside zei:
Achja, dat zijn waarschijnlijk weer journalisten die informatie proberen te verkopen waar ze dan weer niets van weten. Dat lijstje zal intern rond gegaan zijn, maar het zou mij verwonderen mochten die namen zo maar publiekelijk worden vrijgegeven.

Morgen staat er dan weeral in de krant dat Lukaku een uitnodiging heeft gekregen voor een gesprek met Villas-Boas fzo..

pina

Legacy Member
als ze vargas kunnen binnenhalen, is er nog een laatste transfer nodig: een échte leider op het veld. Ik verwacht dat anderlecht dan na de winterstop echt op dreef kan beginnen komen.

caoimhin

Legacy Member
|nfected zei:
Als die kerel geen aansluiting heeft kan hij ook niet zoveel doen he. Kijk naar het verschil als AJ zijn veldbezetting heeft aangepast tvv Lukaku, plots zag je weer hoe sterk hij is.

Op zich is er wel potentieel om die aansluiting te verzorgen, maar het moet er uit komen (of ze mogen niet geblesseerd zijn). Canesin, Suarez, Legear, Kabasele, Iakovenko, .. Kunnen allemaal goed voetballen, elk met hun kwaliteiten, maar er moet een constante in geraken. Ze kunnen natuurlijk Praet ook eens een kans geven. Ik ben al langer overtuigd dat Anderlecht zich moet focussen op jeugd, of toch jonge talenten uit het buitenland. Een soort van satelliet club voor dergelijke talenten waar ze kunnen gewoon geraken aan voetballen in Europa, als tussenstap naar een grotere club.

|nfected

Legacy Member
Daar ben ik van overtuigd hoor, maar AJ moet het eruit krijgen alsook de juiste bezetting op het veld krijgen he.

sharpshot

Legacy Member
starspike zei:
Idem voor blauwwit.be, hoor... Forums zijn de nieuwe bronnen.

grappig als ze meningen van supporters van forums halen of zelfs gewoon hele posts als waarheid aanzien en daar artikel rond schrijven.

De pers is iets vuils geworden, kennen geen schaamte meer en willen gewoon zo veel mogelijk artikeltjes posten zonder serieus te checken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan