Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Ja want dat resulteerde vooral uit die uitspraken, niet de doodschop op Carcela enz hoor. :ironic:
Wat spelers zeggen maakt toch geen zak uit, die zeggen zoveel foute zaken. Kijk maar naar jullie goudhaantje zijn uitspraak na de match tegen Standard...
Die van Genk krijgen precies toch wel veel streken als ze is ene keer in het decennium mogen meespelen.![]()
Zyklon zei:Depanneren? Dat is toch gewoon zijn normale positie, bij ons heeft hij altijd op rechts gespeeld.
Silence zei:En Standard speelt eens een keer kampioen op 25jaar en die hebben wel reden om dan een grote mond op te zetten ?
En een halve competitie op zijn kop te zetten.
Zwijgen en voetballen moeten ze doen

Silence zei:En Standard speelt eens een keer kampioen op 25jaar en die hebben wel reden om dan een grote mond op te zetten ?
En een halve competitie op zijn kop te zetten.
Zwijgen en voetballen moeten ze doen
.sharpshot zei:
MrBrightside zei:Maar die Neymar van Santos is er wel 45 waard?![]()
sharpshot zei:geen idee maar ik vind 15miljoen voor lukaku een correcte prijs
sharpshot zei:je beseft toch dat chelsea de enige is die zo zot is om zoveel te willen geven, de rest zal geen 15miljoen bieden hoor