Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MichielD4

Legacy Member
Depanneren? Dat is toch gewoon zijn normale positie, bij ons heeft hij altijd op rechts gespeeld.

Silence

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ja want dat resulteerde vooral uit die uitspraken, niet de doodschop op Carcela enz hoor. :ironic:

Wat spelers zeggen maakt toch geen zak uit, die zeggen zoveel foute zaken. Kijk maar naar jullie goudhaantje zijn uitspraak na de match tegen Standard...

Die van Genk krijgen precies toch wel veel streken als ze is ene keer in het decennium mogen meespelen. :)

En Standard speelt eens een keer kampioen op 25jaar en die hebben wel reden om dan een grote mond op te zetten ?
En een halve competitie op zijn kop te zetten.

Zwijgen en voetballen moeten ze doen

exo

Legacy Member
Zyklon zei:
Depanneren? Dat is toch gewoon zijn normale positie, bij ons heeft hij altijd op rechts gespeeld.

Dacht ik ook maar aangezien de namen Chatelle & Iakovenko al vielen dacht ik dat hij die positie niet machtig was. Ik zou zowiezo Reynaldo zijn kans eens laten gaan daar op de flank.

NotoriousP

Legacy Member
Silence zei:
En Standard speelt eens een keer kampioen op 25jaar en die hebben wel reden om dan een grote mond op te zetten ?
En een halve competitie op zijn kop te zetten.

Zwijgen en voetballen moeten ze doen

Groot gelijk maar er gaf niemand van Standard commentaar op mijn club.:p

Herr Doktor

Legacy Member
Silence zei:
En Standard speelt eens een keer kampioen op 25jaar en die hebben wel reden om dan een grote mond op te zetten ?
En een halve competitie op zijn kop te zetten.

Zwijgen en voetballen moeten ze doen

We hebben wel drie gouden schoenen achter elkaar gehaald, europees heel goed gewerkt, twee keer kampioen en nu vice kampioen + den beker :p.

MrBrightside

Legacy Member
sharpshot zei:

Financieel een heel slechte zaak, maar sportief vind ik dit absoluut niet erg. De transferperiode is nog een lange tijd open, en als het niet dit jaar is dan is het volgend jaar.

sharpshot

Legacy Member
je beseft toch dat chelsea de enige is die zo zot is om zoveel te willen geven, de rest zal geen 15miljoen bieden hoor

Rivfader

Legacy Member
15 miljoen is meer dan genoeg voor Lukaku. Volgens mij gaat hij mooi in België blijven dit jaar.

pina

Legacy Member
een lukaku in de PO is de beste spits in belgie, hoe je het ook draait of keert. Maar een lukaku alleen in de spits, zoals voor de PO, is nog erger dan akpala.

MrBrightside

Legacy Member
sharpshot zei:
geen idee maar ik vind 15miljoen voor lukaku een correcte prijs

Ik vind een prijs tussen 20 en 30 miljoen een goeie prijs. België moet maar eens stoppen met zo goedkoop hun spelers naar het buitenland te laten vertrekken. Hetzelfde voor jeugdspelers.. Daar moet ook maar eens een wetgeving op komen dat die voor hun 18 jaar niet in het buitenland kunnen voetballen.

Over de prijs van Lukaku kan blijven gediscussieerd worden. Elke supporter die niet voor Anderlecht is, vindt natuurlijk dat 20 miljoen euro altijd teveel is. Maar zolang wij onze spelers niet voor zo'n prijzen kunnen verkopen, blijven we met een aankooppolitiek zitten die ons vertelt dat je niet meer dan 3 of 4 miljoen voor 1 speler kunt geven.

Lukaku is trouwens een hype in Europa en er zijn nog genoeg ploegen die hem willen. De hoge transferprijs is altijd verantwoord voor de zot die er zoveel wilt voor betalen.

caoimhin

Legacy Member
sharpshot zei:
je beseft toch dat chelsea de enige is die zo zot is om zoveel te willen geven, de rest zal geen 15miljoen bieden hoor

Hoi, mag ik die glazen bol van jou eens lenen?

Anoniem04

Legacy Member
Als Lukaku niet weg moet kan Anderlecht zo veel vragen als ze willen.

Belgisch voetbal kan nooit niet groeien als de ploegen elk talent dat ze hebben moet verpatsen op hun 18 tegen een 'eerlijke prijs'.

Jurgenv1

Legacy Member
Ziet er wel heel slecht uit voor RSCA aangezien de verdere transferperiode afging van de transfer van Lukaku?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan