Dat gezaag omtrent Lukaku, zijn transferprijs en of hij al dan niet weg gaat begint al even afgezaagd te worden als de talrijke krantenartikels rond hem. Wacht misschien nog even af, de transferperiode duurt nog 2 maanden, er zal wel nog het een en ander bewegen.
En zelf als hij blijft, voor zo'n jonge spits is het zeker geen verloren jaar moest hij hier nu nog blijven voetballen en werken aan zijn zwakke punten. Hij is en blijft nog maar 18 jaar, zelf al zet hij die stap hogerop pas op zijn 22ste is dat nog altijd vroeg. Geef die wat geduld, de (sub)toppers wachten hem met open armen op, het is gewoon een kwestie van de juiste prijs en het juiste moment.