Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerv.Be

Legacy Member
MrBrightside zei:
Ik vind een prijs tussen 20 en 30 miljoen een goeie prijs. België moet maar eens stoppen met zo goedkoop hun spelers naar het buitenland te laten vertrekken. Hetzelfde voor jeugdspelers.. Daar moet ook maar eens een wetgeving op komen dat die voor hun 18 jaar niet in het buitenland kunnen voetballen.

Over de prijs van Lukaku kan blijven gediscussieerd worden. Elke supporter die niet voor Anderlecht is, vindt natuurlijk dat 20 miljoen euro altijd teveel is. Maar zolang wij onze spelers niet voor zo'n prijzen kunnen verkopen, blijven we met een aankooppolitiek zitten die ons vertelt dat je niet meer dan 3 of 4 miljoen voor 1 speler kunt geven.

Lukaku is trouwens een hype in Europa en er zijn nog genoeg ploegen die hem willen. De hoge transferprijs is altijd verantwoord voor de zot die er zoveel wilt voor betalen.
Hopen dat Lukaku blijft progressie maken in Anderlecht ja, anders hebben ze het aan hun broek. Raken ze hem volgend jaar nog niet kwijt voor meer dan 10 miljoen.. Het was nu het ideale moment om Lukaku voor een monsterprijs te verpatsen, maar blijkbaar zijn ze dan toch realistisch bij Chelsea? Lukaku is zelf niet zo hot in het buitenland dan de meeste graag zouden geloven imo.

MrBrightside

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Hopen dat Lukaku blijft progressie maken in Anderlecht ja, anders hebben ze het aan hun broek. Raken ze hem volgend jaar nog niet kwijt voor meer dan 10 miljoen.. Het was nu het ideale moment om Lukaku voor een monsterprijs te verpatsen, maar blijkbaar zijn ze dan toch realistisch bij Chelsea? Lukaku is zelf niet zo hot in het buitenland dan de meeste graag zouden geloven imo.

Nee hoor, hij is echt wel hot ;) wordt op alle internationale forums en sites besproken.

starspike

Legacy Member
|nfected zei:
Jongens toch die genkies beginnen toch ferm tegen te steken ze.

Uiteraard. Die zijn enkel tof als ze op het laatste moment naast alle prijzen grijpen en hun bek houden. :sleep: :sleep:

Morrissey

Legacy Member
Dat gezaag omtrent Lukaku, zijn transferprijs en of hij al dan niet weg gaat begint al even afgezaagd te worden als de talrijke krantenartikels rond hem. Wacht misschien nog even af, de transferperiode duurt nog 2 maanden, er zal wel nog het een en ander bewegen.

En zelf als hij blijft, voor zo'n jonge spits is het zeker geen verloren jaar moest hij hier nu nog blijven voetballen en werken aan zijn zwakke punten. Hij is en blijft nog maar 18 jaar, zelf al zet hij die stap hogerop pas op zijn 22ste is dat nog altijd vroeg. Geef die wat geduld, de (sub)toppers wachten hem met open armen op, het is gewoon een kwestie van de juiste prijs en het juiste moment.

starspike

Legacy Member
Fireflies zei:
Dat gezaag omtrent Lukaku, zijn transferprijs en of hij al dan niet weg gaat begint al even afgezaagd te worden als de talrijke krantenartikels rond hem. Wacht misschien nog even af, de transferperiode duurt nog 2 maanden, er zal wel nog het een en ander bewegen.

En zelf als hij blijft, voor zo'n jonge spits is het zeker geen verloren jaar moest hij hier nu nog blijven voetballen en werken aan zijn zwakke punten. Hij is en blijft nog maar 18 jaar, zelf al zet hij die stap hogerop pas op zijn 22ste is dat nog altijd vroeg. Geef die wat geduld, de (sub)toppers wachten hem met open armen op, het is gewoon een kwestie van de juiste prijs en het juiste moment.

En dat geldt ook voor de De Bruynes, El Ghanassys en dergelijke... Op dat gebied nemen ze maar eens voorbeeld aan een Witsel.

FrownedUpon

Legacy Member
Het fiasco gaat verder, alleja fiasco kan je dit niet noemen. Hij had toch afgegaan als ne gieter bij chelsea, dus hopen dat hij naar een middenmotor ergens kan verkassen waar ze wat meer zijn niveau spelen.

somfortiwan

Legacy Member
caoimhin zei:
Hoi, mag ik die glazen bol van jou eens lenen?

of zijn gezond verstand :p
En als ik de irritante Genkie ben, dan moet ik u teleurstellen want ik bel alles behalve voor Genk (ondanks mijn woonplaats en smurffetish)

MrBrightside

Legacy Member
starspike zei:
En dat geldt ook voor de De Bruynes, El Ghanassys en dergelijke... Op dat gebied nemen ze maar eens voorbeeld aan een Witsel.

Die wou ook na zijn eerste jaar weg uit Standard.. Maar daar is ook nooit een club op komen bieden. Een groot verschil dus tussen weg willen en niet weg geraken.

Truman'

Legacy Member
MrBrightside zei:
Die wou ook na zijn eerste jaar weg uit Standard.. Maar daar is ook nooit een club op komen bieden. Een groot verschil dus tussen weg willen en niet weg geraken.

Niet komen op bieden betwijfel ik, het zal eerder standard zijn geweest die de handrem heeft opgetrokken, vanwege het fenomeen dat we allemaal goed kennen. $$$$$$$

MrBrightside

Legacy Member
Truman' zei:
Niet komen op bieden betwijfel ik, het zal eerder standard zijn geweest die de handrem heeft opgetrokken, vanwege het fenomeen dat we allemaal goed kennen. $$$$$$$

Bij mijn weten heb ik nooit gelezen dat daar iemand officieel op komen bieden is. Ik herinner me wel de talrijke interviews met Steven en Witsel die na hun eerste jaar al meteen het buitenland in wilden.

starspike

Legacy Member
MrBrightside zei:
Bij mijn weten heb ik nooit gelezen dat daar iemand officieel op komen bieden is. Ik herinner me wel de talrijke interviews met Steven en Witsel die na hun eerste jaar al meteen het buitenland in wilden.

Luckily they came to their senses. Defour zat voor zijn trip naar Standard toch ook al te verkondigen dat hij in België niets meer bij te leren had.
Ik denk dat de voorgaande jaren aangetoond hebben dat beiden nog meer dan genoeg progressie hebben gemaakt.

NotoriousP

Legacy Member
"Het Laatste Nieuws, een toonaangevend medium in België"

Lol.

edit: :)

Ph Sp

Legacy Member
Kweenie maar Het Laatste Nieuws is ook gewoon de meest toonaangevende krant van het land????
Dat de kwaliteit ervan bedenkelijk is, is een ander verhaal. Maar niemand durft tegen HLN in te gaan. Zeker in de politiek niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan