Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Ken de man z'n kwaliteiten als trainer niet echt maar denk toch dat de stap van een tweedeklasser naar een eersteklasser, bovendien meteen naar een topploeg, toch wel net iets té groot gaat zijn.

Jepjep

Legacy Member
Hij is al assistentcoach geweest bij standard, dus dat is al een surplus.

starspike

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ja want dat resulteerde vooral uit die uitspraken, niet de doodschop op Carcela enz hoor. :ironic:

Wat spelers zeggen maakt toch geen zak uit, die zeggen zoveel foute zaken. Kijk maar naar jullie goudhaantje zijn uitspraak na de match tegen Standard...

Die van Genk krijgen precies toch wel veel streken als ze is ene keer in het decennium mogen meespelen. :)

:ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic:
Die van Genk krijgen dan misschien streken, maar als ge achter dergelijke zever als hierboven staat, ZIJT ge gewoon een streek.

Cartek

Legacy Member
starspike zei:
:ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic:
Die van Genk krijgen dan misschien streken, maar als ge achter dergelijke zever als hierboven staat, ZIJT ge gewoon een streek.

nice comeback! :) :) :)

starspike

Legacy Member
"Officieel" zijn zowel uw als mijn opmerking geen "comeback".
Er zijn genoeg argumenten om te verkondigen na zo een zever, maar aangezien iemand al direkt begint met "de doodschop op Carcela", weet ge al dat het meer nut heeft om een Nederlander perfect Frans te leren dan daar geargumenteerd op in te gaan.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Theeft wel degelijk nut om een Nederlander perfect Frans te leren, als ik eerlijk moet zijn. Zolang we hem maar geen Bulgaars gaan aanleren.

starspike

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Theeft wel degelijk nut om een Nederlander perfect Frans te leren, als ik eerlijk moet zijn. Zolang we hem maar geen Bulgaars gaan aanleren.

Ik had het vooral op het feit dat hun schitterend accent nooit ofte nooit verloren zal gaan ;)

Herr Doktor

Legacy Member
exo zei:
Ken de man z'n kwaliteiten als trainer niet echt maar denk toch dat de stap van een tweedeklasser naar een eersteklasser, bovendien meteen naar een topploeg, toch wel net iets té groot gaat zijn.

Heeft bergen 3 jaar in eerste klas getraind geloof ik hij is ermee gepromoveerd, en gedegradeerd, maar naar wat ik me ervan kan herinneren deed hij het niet slecht.

Lorrekvk

Legacy Member
|nfected zei:
Zukanovic van Eupen naar KVK.

Sterke transfer. Als je weet dat KVM en Lokeren er ook achter zaten.

Vraag mij wel serieus af wat er gaat gebeuren met spelers als Belhocine en Martin. Oussalah-Zukanovic-Vandenbroeck-Wijns ofwel Martin op RB en Wijns een rij vooruit. Want wat ik gezien heb in Bissegem was dat hij wel heel aanvallend is en technisch toch een pak beter is dan bv Capon op rechts mid.

Belhocine, zullen we moeten afwachten. Blijft nog altijd onze kapitein, al is dat nu natuurlijk niet zo'n probleem, maar voor een trainer toch wel een struikelblok. Vooral als je hem soms bezig zag vorig seizoen. Op CVM lijkt mij ook geen optie als je daar al Pavlovic en N'diaye/De Mets kan plaatsen.

|nfected

Legacy Member
Zukanovic kan ms ook als LV spelen he, idem met Martin. Dus zo zijn onze backs dubbel bezet, capon ziet hij normaal als ARM.

Gavin

Legacy Member
"Herman van Holsbeeck tells GvA that rsca will replace injured winger Guillermo Molins from within the club."

Mja, wat moet ge doen ...

Sportinggboy

Legacy Member
Gavin zei:
"Herman van Holsbeeck tells GvA that rsca will replace injured winger Guillermo Molins from within the club."

Mja, wat moet ge doen ...

Als Legear nu eens niet meer geblesseerd zou raken was dat zeer geloofwaardig ... Maar nu :D

sharpshot

Legacy Member
Gavin zei:
"Herman van Holsbeeck tells GvA that rsca will replace injured winger Guillermo Molins from within the club."

Mja, wat moet ge doen ...

zonder poen kan je er niets aan doen

pina

Legacy Member
punten pakken moet toch pas in de terugronde, dus no worries. Dan zit je bijna zeker met een fitte flankspeler tegen de PO.

exo

Legacy Member
Op welke positie speelt Canesin? Voor de competitie aan te vatten moet je echt geen vervanger aantrekken, zotte kosten.
Kan Reynaldo op die positie ook niet depanneren?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan