Wijsheid
Legacy Member
exo zei:Ze moeten minstens zoals Club top 3 als een must instellen en dan gewoon voor de titel gaan binnenskamers en zo de druk wat afhouden naar de buitenwereld toe.
Top 4 is alleszins hun ambitie al. In het hoofd zal er natuurlijk wel een hoop op een verlengde titel inzitten.
Maar voor mezelf houd ik de verwachtingen niet te hoog. Kwestie van niet te zeer teleurgesteld te zijn wanneer de ploeg naast de prijzen valt.

Maar je hebt natuurlijk gelijk. Als de ploeg wat samenblijft met één -twee aanvullingen, mag Genk zich als titelverdediger kanshebber achten.



