Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jurgenv1

Legacy Member
Brick Top zei:
Maar Vargas gaat helemaal niet naar Anderlecht. Toch niet onder de 5 miljoen zeker? :lol:

Je moet je hard opstellen als je een deftig bedrag wilt, en voor ge de smartass uithangt zullen we eerst de officiële berichtgeving afwachten? ;)

Scr1fle

Legacy Member
En ik lees dan dat er interesse is van Galatasaray en Trabzonspor(schijnt zelf op het punt te staan om te laten ondertekenen ;) )
dunno.gif

Brick Top

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Je moet je hard opstellen als je een deftig bedrag wilt, en voor ge de smartass uithangt zullen we eerst de officiële berichtgeving afwachten? ;)

Mjah, wat het laatste betreft geef ik u wel gelijk. :p

FrownedUpon

Legacy Member
vargas of niet, ze zullen "nog" wel een topper mogen aantrekken hoor. Zou inderdaad hilarisch zijn als vargas bij anderlecht speelde en al direct geblesseerd was voor 6 maanden... wat een afgang dan.

Sportinggboy

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Je moet je hard opstellen als je een deftig bedrag wilt, en voor ge de smartass uithangt zullen we eerst de officiële berichtgeving afwachten? ;)

uiteraard :)

Scr1fle

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Ik krijg hier berichten dat Vargas naar Anderlecht is voor 3 miljoen, even wachten om te zien of dit klopt :)

Als dit waar is :sad: wanneer ga ze dit dan melden? Vandaag nog of ??? :)

Brick Top

Legacy Member
Ik geloof er eerlijk gezegd (nog) niet veel van. Bij Club moeten ze al achterlijk zijn om die voor een prijske aan Anderlecht te verpatsen. Bij RSCA moeten ze al achterlijk zijn om daar om en bij de €5mil voor neer te tellen.

bluecadet3

Legacy Member
Toch risico ze van anderlecht. Misschien wel goeie speler, maar uit zijn gedrag hadden ze toch ook al wat lessen mogen trekken... Achja

Didierke10

Legacy Member
bluecadet3 zei:
Toch risico ze van anderlecht. Misschien wel goeie speler, maar uit zijn gedrag hadden ze toch ook al wat lessen mogen trekken... Achja

Veel succes met diene sukkel ALS dit waar zou zijn.

Glor

Legacy Member
God, ik hoop dat het waar is. En eigenlijk maar om 1 reden: dan heb ik niet voor niets al de Jurgen zijn posts betreffende Vargas gebookmarked!

Jurgenv1

Legacy Member
Glor zei:
God, ik hoop dat het waar is. En eigenlijk maar om 1 reden: dan heb ik niet voor niets al de Jurgen zijn posts betreffende Vargas gebookmarked!

Dan kan je eens lekker uitpakken zeg! We gunnen je moment de glor! :')

Swagger

Legacy Member
Glor zei:
God, ik hoop dat het waar is. En eigenlijk maar om 1 reden: dan heb ik niet voor niets al de Jurgen zijn posts betreffende Vargas gebookmarked!

haha, schitterend :D

BleKKie

Legacy Member
Hopelijk blijven ze bij Club nu bij hun standpunt dat ze 5M vragen (voor Anderlecht). Zou toch beetje dwaas zijn om nu hun staart in te trekken imo, tenzij ze het op andere manieren (zoals %-en op doorverkoop) kunnen compenseren natuurlijk.

Morrissey

Legacy Member
Glor zei:
God, ik hoop dat het waar is. En eigenlijk maar om 1 reden: dan heb ik niet voor niets al de Jurgen zijn posts betreffende Vargas gebookmarked!

Haha, nice :D Gaat u eindeloos veel reps opleveren :unsure:

Jurgenv1

Legacy Member
Gavin zei:
Niet minder dan 5 miljoen alleszins.

Turkse Galatasarayfan
Citaat:
Turkey is done in the first meeting and tomorrow / today tells the official description of his can come.

Venezolaanse journalist
Citaat:
From Turkey and mention the meeting that the directive will Galatasaray with entrepreneur Ronald Vargas ...
Vanop BZF, voor die mannen zal het idd minder dan 5 miljoen zijn. :music:

Gavin

Legacy Member
Turkse Galatasarayfan
Citaat:
Turkey is done in the first meeting and tomorrow / today tells the official description of his can come.


Dieje woont garantie in Genk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan