Vedeco
Legacy Member
rubmifer zei:Brugge dat de piste Hysen verlaat en het Ujah zou hof maken. Zou ook een heerlijke transfer zijn. Vind de goal heel erg makkelijk en is nog maar 20 jaar.
Ooooh yeah!
Moet inderdaad zalig zijn als die scoort

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rubmifer zei:Brugge dat de piste Hysen verlaat en het Ujah zou hof maken. Zou ook een heerlijke transfer zijn. Vind de goal heel erg makkelijk en is nog maar 20 jaar.

Sick-Boy zei:Zijn we vandaag voor of tegen Vargas bij Club?
stormtrooper zei:Er is maar 1 Vince The Prince en dat is Mannaert!
massief zei:Welkom Ronald!

Sick-Boy zei:Zijn we vandaag voor of tegen Vargas bij Club?
stormtrooper zei:Hij is altijd welkom![]()

Sportinggboy zei:Ik krijg hier berichten dat Vargas naar Anderlecht is voor 3 miljoen, even wachten om te zien of dit klopt![]()
Sportinggboy zei:Ik krijg hier berichten dat Vargas naar Anderlecht is voor 3 miljoen, even wachten om te zien of dit klopt![]()
Sportinggboy zei:Ik krijg hier berichten dat Vargas naar Anderlecht is voor 3 miljoen, even wachten om te zien of dit klopt![]()

NotoriousP zei:Met welk %?![]()
wachten tot het officieel wordt ( als het dat al wordt
)bluecadet3 zei:Mijn inbox loopt hier ook vol![]()
Jurgenv1 zei:De ene haalt het van de andere die het ook van iemand anders gehaald heeft... Anyway, hopelijk 4 miljoen toch, zoniet zal Club wel een fikse doorverkoopspercentage afgedwongen hebben.

Sportinggboy zei:Ik krijg hier berichten dat Vargas naar Anderlecht is voor 3 miljoen, even wachten om te zien of dit klopt![]()

Swagger zei:nice sportinggboy, toch handig zo iemand kort bij de bron![]()
